יובל שם-טוב
יובל שם-טובצילום: פלאש 90

זה התחיל לפני כשבוע וחצי, בידיעות לפיהן כוכב הילדים יובל שם-טוב, המוכר כ"יובל המבולבל", נחקר בחשד לקניית קוקאין, לאחר שסוחר סמים שהיה עמו בקשר נעצר.

בסוף השבוע צוטטו ב"ידיעות אחרונות" גורמים בתעשיית הפקות הילדים שאמרו כי "יובל נקלע לחובות שסדר הגודל שלהם מדאיג, בין כמה מאות אלפי שקלים עד מיליונים בודדים, בעקבות הוצאות על סמים ובילויים מפוקפקים והתנהלות פזרנית". עוד דווח בחדשות 2 כי גורמים בעולם התחתון רצו לסחוט את שם-טוב, מסיבות שלא צוינו.

במקביל ניתן ביום חמישי חיזוק לכאורה לטענות על "בילויים מפוקפקים" של שם-טוב, בבלוג פוליטי-פמיניסטי מסויים, שטען כי הוא מסתמך על עדויותיהן של שתי נשים מהמקצוע העתיק בעולם.

בואו נניח בצד את התיאוריות לפיהן כל זה קורה לשם-טוב בגלל שהוא הרגיז את השמאל בכך שהשתתף באירוע ל"ג בעומר של חב"ד. סמיכות הזמנים בין אותו אירוע לבין ההדלפה מהחקירה המשטרתית אמנם בולטת מאוד, אבל בהחלט ייתכן, ואולי אפילו סביר, שמדובר בסתם צרוף מקרים.

קדימון למדינת סדום?

אבל השיימינג לגבי בילוייו של שם-טוב נראה בעיקר כמו התנפלות פמיניסטית מכוערת על קורבן שכבר שוכב על הארץ, פצוע ומדמם. יותר מזה: ייתכן שהוא מספק לנו קדימון למה שצפוי לנו עם כניסתו לתוקף של החוק אשר יהפוך את צריכת הזנות לעבירה, ובמקביל יעניק ל"שורדות הזנות" חסינות מהעמדה לדין.

מתרחש פה תהליך בלתי-מלבב, מבחינה מוסרית וציבורית. בעם ישראל, הנשים מהסוג המפוקפק שבהם עוסק החוק נחשבו תמיד למי שנמצאות בתחתית הסולם המוסרי וראויות לבוז, לצד החמלה. החוק הופך אותן לקורבנות זכים, ולמי שראויות לחבילות שיקום נדיבות – ושם את כתם הבושה דווקא על הלקוחות.

זהו עוד צעד לקראת מדינת סדום. לראשונה בתולדות העם היהודי, החסם המוסרי בפני הזנות הנשית ייעלם. איך זה ישפיע על התנהגותן של בנות ישראל, מדן ועד אילת? מפחיד.

זאת ועוד: מדי פעם יציפו אותנו העיתונים בראיונות חושפניים עם "שורדות" שיספרו עם מי היו ומתי, כמה, למה, וכיצד. ייתכן שיחזרו אחורה עשר או עשרים שנה. הן יוכלו לסחוט אלפי אנשים בעלי שם, מעמד וכסף, שיפחדו פחד מוות מהשיימינג. הן יוכלו לסחוט פוליטיקאים וגנרלים ותעשיינים בכירים, ומי לא. ועל כל זה ינצחו ארגוני הנשים של השמאל הקיצוני, שאוהבים מאוד לייצר ריקבון בחברה הישראלית, כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח של חתרנות.

ארגונים אלו יוכלו להציע ל"שורדות" הטבות תמורת שיתוף פעולה במסירת פרטים על לקוחותיהן בהווה ובעבר. אפשר יהיה גם להמציא עדויות או לנפח אותן, והכל ייעשה תחת מעטה של אלמוניות. לכו תדעו אילו עניינים פוליטיים יוכלו לקדם או לטרפד באמצעות מכשיר הסחיטה הזה, ואילו ח"כים, שרים או פקידים בכירים יהיו נתונים למרותם.

עצוב!

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.