אצל הרב מאזוז
אצל הרב מאזוזצילום: ללא קרדיט

חברי מועצת העיר ירושלים אריה קינג ודב קלמנוביץ' ירוצו יחד גם בבחירות הקרובות, ברשימת ''מאוחדים'' שיצאה לדרך הערב (חמישי) באופן רשמי.

הרשימה מורכבת מפעילים מרכזיים מהציבור הדתי לאומי והחרדי שיאחדו כוחות.

חברי הרשימה קיבלו את ברכת הדרך מהמנהיג הספרדי-חרדי הרב מאיר מאזוז שאמר להם כי "אריה קינג נלחם על השבת כמו אריה, תלכו חזק עם האחדות ואל תפחדו מאנשים ולא מהפוליטיקה, תימשכו רק לאמת''.

תשמרו על קדושת ירושלים, אל תתנו לפגוע בה, דברים כמו מצעד הגאווה הורסים את המשפחה, הורסים הכל. תלכו תמיד עם האחדות ואל תקשיבו למחלוקת והפילוג. מפלגה זו מלשון דור הפלגה, אבל שאדם הולך עם יושר ואמונה כולם משבחים אותו", הוסיף הרב מאזוז.

אנשי "מאוחדים" אצל הרב מאיר מאזוז

עוד לפני פגישתם בבית הרב מאזוז, ביקרו אתמול חברי הרשימה אצל הרב דב ליאור שנתן את ברכתו לדרכם הפוליטית המשותפת: "אני מאחל לכם שתמשיכו לפעול לאחדות בקרב המחנה שדוגל בשלמות ירושלים, שתומך בהתיישבות בכל אזורי ירושלים ובדגש על מזרח ירושלים ובמחנה שיעמוד כחומה בצורה ומאוחדת להגנה על קדושת השבת וקדושת ירושלים".

ברשימת ''מאוחדים'' חברים, כאמור, אריה קינג, המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ' ויהונתן יוסף, נכדו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ובנו של הדיין וחבר הכנסת לשעבר הרב יעקב יוסף זצ"ל.