"לקדש את ערכי המשפחה - מול המתקפה התקשורתית"

חיים טייטלבוים, חבר בתנועת "בוחרים במשפחה", היה אחד מעשרות המפגינים שהפגינו היום (ראשון) בתל אביב נגד הלגיטימציה הניתנת לדבריהם לתופעת הלהט"ב בחברה הישראלית.

"באנו לחזק את המשפחה הפשוטה והנורמלית. באנו לומר שמשפחה זה אבא ואמא וילדים. זה הדגם שטוב לילדים ולעם ישראל. זה מה שקיים 3,500 שנה בעם ישראל ומוביל את האנושות כולה לעתיד מוצלח", מסביר טייטלבוים בשיחה עם ערוץ 7.

הוא מוסיף שהניסיונות להשתיק את העמדה הכה בסיסית לגבי המשפחה, לא ירתיעו את התנועה. "מותר לנהל שיח על מה טוב ועל מה לא טוב לעם ישראל. הדמגוגיה שאומרת שכל מי שמנסה לחזק את המשפחה הוא שונא מישהו, היא ניסיון להשתיק את רוב עם ישראל שבסך הכל טוען שמניעה של אבא או אמא מילד זה דבר לא מוסרי".

"אנחנו מזהים שכל מי שמנסה לומר שמשפחה - זה הדגם הפשוט של אבא, אמא וילדים - זוכה למתקפה תקשורתית. אסור להגיד את זה בשום מקום. רוב עם ישראל חושב כך בדיוק, אבל הוא יושב לבד בבית ושומע את כל התקשורת נגדו וחושב שהוא הפרימטיבי והחשוך האחרון שנותר. זה ממש לא נכון. רוב עם ישראל חושב כמונו".

לדבריו ההפגנה היא התחלה של פעילות שעוד תתעצם. "התנועה תעסוק בהחזרת הנורמליות לשיח הישראלי ואחר כך גם יהיו פעולות מעשיות שיבואו בעקבות ההסברה".