ח"כ מוטי יוגב
ח"כ מוטי יוגבצילום: קובי ריכטר/TPS

מפלגת הבית היהודי היא הגוף הפוליטי שפעל כל השנים ופועל להגשמת הרעיון הציוני-דתי. בית יהודי גדול ורחב חיוני לציונות הדתית, חיוני לעם ולמדינת ישראל.

זכינו לצמוח ולגדול בבתים ציוניים-דתיים, לינוק מהדרך בבית ובמוסדות החינוך, בתנועות הנוער, בישיבות, במכינות, באולפנות ובמדרשות. בוגרי ובוגרות הציונות הדתית תורמים מכוחם ומובילים בכל שטחי החיים בישראל: בשירות הצבאי והלאומי, בחינוך ובחברה, בהתיישבות ובהגשמה בכל שטחי החיים במדינה.

בלא גאווה ח"ו, מתוך תחושת אחריות גדולה, צריך לומר את מה שאולי לא מובן מאליו. בשביל החינוך הציוני-דתי לגווניו, בשביל עולם התורה הדתי-לאומי, בשביל חיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, בשביל חוסן המשפחה והשבת הציבורית, בשביל ההתיישבות. בשביל שכל הברכה הגדולה היוצאת מפירות החינוך הציוני-דתי לגווניו, תמשיך ותשפיע על כל מישורי החיים בישראל, צריך כוח פוליטי חזק וגדול, שידאג לכל זה.

לא בימין החדש, חשים אחריות לכך, גם לא בליכוד או בכל מסגרת פוליטית אחרת. בסוף, רק במפד"ל לשעבר וכיום שליחי הציבור שבמפלגת הבית היהודי, חיים את הרעיון וחשים את האחריות להביא את המשאבים ולפעול, לחיזוק השפעתנו האידיאולוגית והמעשית, בכל מישורי החיים בישראל.

האתגר המונח לפתחנו ברור. יש לבחור יו"ר למפלגה ואת המועמדים הכי טובים, המייצגים את הציבור הציוני-דתי לגווניו. נבחרת שתביא את מירב הקולות בבחירות הכלליות הבאות עלינו לטובה. נבחרת שתמשיך לפעול לחיזוק השפעתה של הציונות הדתית בעם ובמדינה ובטיפול בכל צורכי הציבור שאנו שליחיו.

אכן עברנו ימי טלטלה, עם נטישתם של ראשי המפלגה. ימים ולילות של מיעוט שינה ודאגה בלב רבים, לעתיד הבית הפוליטי של הציונות הדתית. מציאות מורכבת, גם חילוקי דעות, אך לב אחד שפועם ומתכנס למטרה אחת : לבנות בית יהודי גדול וחזק לציונות הדתית, לחיזוק השפעתנו האידיאולוגית והמעשית, בכל מישורי החיים והעשייה, בעם ובמדינה.

בימים הקרובים יכריע מרכז הבית היהודי בשאלת השיטה - "איך" לבחור את היו"ר ואת רשימת המועמדים לכנסת. תוך שבועיים בע"ה, יתכנס מרכז המפלגה בשנית, בכדי לבחור את יו"ר המפלגה ולאחר מכן את מועמדי המפלגה לכנסת ישראל.

נודיע לכל עם ישראל, למשפחת הציונות הדתית ולתומכינו הרחבים: יש ויהיה בית יהודי, שורשי, מאוחד וגדול. יש ויהיה במי לבחור, שיעשו טוב לישראל, ויעשו טוב לציונות הדתית.