הרב רפי פרץ
הרב רפי פרץשלומי שלמוני

המועצה הציבורית לבחירת יו׳׳ר למפלגת הבית היהודי החליטה להמליץ על מינויו של תת אלוף במיל׳ הרב רפי פרץ לתפקיד יו״ר מפלגת הבית היהודי.

הרב פרץ נבחר בידי המועצה הציבורית לאחר דיונים מעמיקים והליך בחירה ארוך וקפדני שכלל מעל ל-70 מועמדים ומועמדות.

מינויו יובא לאישרור מרכז המפלגה מחר (שני) בשעה 20:30, ביחד עם רשימת הבית היהודי לכנסת ה-21 שתיבחר מחר בידי מרכז המפלגה.

הרב רפי פרץ בן ה-63 כיהן כרב הצבאי הראשי, קודם לכן שימש ראש המכינה הקדם-צבאית "עצם" והיה טייס מסוקים בחיל האוויר.

צפו: הרב רפי פרץ בראיון פתוח ונרחב ביום ההתרמה למכינת עצם

ראיון: הרב רפי פרץ, ראש ומייסד מכינת עצם (עצמונה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הרב רפי פרץ על בחירתו לתפקיד יו״ר הבית היהודי. מהליכוד נמסר כי ''ראש הממשלה קורא לבית היהודי לפעול על מנת להתאחד עם 'האיחוד הלאומי' ו'עוצמה לישראל' כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל''.

שר החינוך נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הימין החדש, מסר: ''אנחנו מברכים על בחירתו של הרב רפי פרץ, הרבצ״ר לשעבר, לתפקיד יו״ר הבית היהודי ומאחלים לבית היהודי ולאיחוד הלאומי הצלחה בבחירות".

ח"כ מוטי יוגב, המתמודד לרשימת הבית היהודי, אמר כי ''הרב רפי פרץ הוא אישיות ראויה מאוד להוביל בעת הזו את הבית היהודי. שמח בבחירתו ואומר לו רק חזק ואמץ. כשם שהובלת מסוקים בטיסות קרביות חשוכות והבאת לוחמים אל המטרה, כשם שחינכת אלפי תלמידי מכינה להיותם חיילים חדורי אמונה ואומץ בצה"ל, כך אין לי ספק שתוביל את הבית היהודי גבוה.

''מכוחה של תורה ואמונה נשפיע טוב על כל האומה והמדינה. תודה למועצה הציבורית שעשתה עבודה במסירות ובנאמנות. אור חדש יאיר על הבית היהודי", כך יוגב.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן שוחח בטלפון עם הרבצ"ר לשעבר הרב פרץ ובירך על בחירתו לתפקיד יו"ר מפלגת הבית היהודי.

''הרב פרץ עטור עשייה בשדה החינוך בישראל והוביל אלפי תלמידים להיות גורמים משפיעים בחברה הישראלית. אני בטוח שהיכנסו לבית היהודי זו ברכה לכל הציונות הדתית. הבטחתי לו שאעשה הכל על מנת לסייע לו בכניסתו לתפקיד. הצלחתו - הצלחתנו", אמר בן דהן.