יפעת ארליך מגיעה למרכז הבית היהודיאלירן אהרון

העיתונאית יפעת ארליך, אשר שובצה במקום השלישי ברשימת הבית היהודי ובמקום השישי ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי עם "עוצמה יהודית", פרשה הבוקר (שלישי) מהרשימה ולא תתמודד בבחירות לכנסת ה-21.

לדברי גורמים בבית היהודי ארליך פרשה לאחר שיו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ סירב לשבץ אותה במקום ה-28 בליכוד אותו שריין נתניהו עבור הבית היהודי.

בעקבות החלטתה של ארליך תתכנס בעוד זמן קצר המועצה הציבורית של מפלגת הבית היהודי ותבחר מועמדת חדשה שתוצב באותו המקום ברשימה. המועמדות המובילות לתפקיד הן יו"ר שורת הדין ניצנה דרשן לייטנר, סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה ופעילת המפלגה עידית סילמן.

ממפלגת הבית היהודי נמסר, "יפעת ארליך, מועמדת מספר 3 ברשימת הבית היהודי, הגיעה להסכמה בהבנה הדדית עם יו"ר המפלגה תא"ל (מיל') הרב רפי פרץ על פרישתה מהרשימה. צר לנו על פרישתה של יפעת, אך אנו מכבדים את דעתה".

"ש מקום בבית היהודי לכל בנות ובני הציונות הדתית כולל מועמדים דרוזים וחילונים", הוסיפו בבית היהודי וציינו, "מול האיחוד בשמאל גוש הימין כולו צריך לקחת אחריות ולהתאחד. כעת הגיע הזמן של מפלגות, בנט, כחלון וליברמן להתאחד גם הן".

כזכור, אמש אישרו מרכזי האיחוד הלאומי והבית היהודי את הסכם הריצה ברשימה משותפת עם מפלגת "עוצמה יהודית", וזאת במתכונת של "בלוק טכני".

על פי הסיכום מועמדי "עוצמה יהודית" יוצבו במקום ה-5 וה-8 ברשימה. מיד לאחר הבחירות תתפלג "עוצמה יהודית" מסיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי ותתפקד בכנסת ה-21 כסיעה עצמאית.