נתניהו באירוע הליכוד הערב
נתניהו באירוע הליכוד הערבצילום: דוברות

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס בכנס הליכוד הערב (שלישי) לחששות מתבוסה אפשרית של הימין בבחירות.

"הייתי אתמול בישיבה עד שלוש לפנות בוקר. ישיבה מדאיגה. יש לנו היפוך ממה שהיה ב-2015. אז השמאל היה שאנן והימין היה להוט. היום הימין שאנן והשמאל להוט", פתח נתניהו.

לדבריו, "כשאנחנו מסתכלים על שיעורי האנשים שבאמת יגיעו לקלפי, אנחנו מגלים פער בין הליכוד לבין לפיד וגנץ. הפער הזה הוא משמעותי כי אנשים אומרים: 'מה הבעיה? ביבי ינצח, הליכוד ינצח'. הם חושבים שאפשר ביום הבחירות לקחת יום חופש, אפשר ללכת לים".

"אנחנו ננצח את הבחירות רק אם נצא מהשאננות הזאת. היא קטלנית. כולם יודעים את זה. הסתירו את זה עד היום, אז אני חושף: אנחנו נפסיד את הבחירות אם לא נצא בהמונינו לקלפיות", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו הדגיש בנאומו, "אם רוצים להמשיך את ההתקדמות, מהפכת השוק החופשי, את הפריחה המדינית הכבירה שלנו, הבוטים חייבים להגיע לקלפי בהמוניהם! זה צו השעה! תודה רבה לכם, מח"ל, מח"ל, מח"ל, מח"ל!".

"אני אבטל את המועצות (החלב, הביצים וכו׳) ואמשיך במדיניות שוק חופשי להורדת חסמים ומחירים", הדגיש ראש הממשלה, "אישרתי קנאביס רפואי, אישרתי גידול של קנאביס לייצוא וישראל הופכת למעצמת ייצוא של קנאביס, והיום נכנסה ההקלה הראשונה של אי הפללה ויהיו עוד. מי שבעד הצמח צריך להצביע מחל".