חגית משה
חגית משהצילום: ערוץ 7

ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. אחיי ואחיותיי אנשי הציונות הדתית, אני עומדת כאן נרגשת, בהודיה גדולה, שנבחרתי להנהיג את מפלגת הבית היהודי.

מפלגת הבית היהודי בגלגוליה השונים הייתה מאז ומתמיד הזרוע הפוליטית המובילה של הציונות הדתית, נאמנה לדרך של תורה ועבודה, תורה עם דרך ארץ. המפלגה שידעה תמיד לשאת בגאון ומבלי להתבלבל את שלושת הדגלים דגל התורה, דגל העם ודגל הארץ.

התברכנו והציבור הדתי לאומי הוא ציבור בעל דעות מגוונות אבל לכולם יש מקום אצלנו בבית. עיני הציבור הדתי לאומי נשואות אלינו, הציבור מחכה לבשורה של אחדות. במשך השנים ידענו ללכת ביחד למרות המחלוקות, כי הייתה לנו אחריות. אחריות על הציבור ואחריות על הדרך. כשהתפצלנו איבדנו מכוחנו הפוליטי. וכתוצאה מזה הציבור אותו אנו מייצגים ומפעלינו הגדולים ניזוקו.

הדבר היחידי שהנחה אותי להתמודד היא טובת המפלגה, טובת הציונות הדתית, וטובת הציונות הדתית כעת היא איחוד של כולם. לא נצבע את המפלגה בצבע כזה או אחר, היופי שלנו הוא בגיוון. אני מחויבת לאחדות הכוחות בציונות הדתית.

נאום הניצחון של חגית משה

את אחי אנוכי מבקשת, את כל אחיי, הפזורים בכל המפלגות. את החרד"לים, הליברלים, הלייטים, הקיבוצניקים, המתיישבים, אנשי הכפר והעיר, מהפריפריה ומהמרכז. לכולם יש מקום אצלנו בבית ואת כולם אנחנו רוצים.

חברי מרכז יקרים, אנחנו יוצאים עכשיו יחדיו למסע, מסע לשיקומה של המפלגה, מסע שכל חברי המפלגה יהיו שותפים בו, מסע חזרה למפלגה דמוקרטית עם מוסדות שפועלים בשקיפות, מסע להחזרת האמון הציבורי במפלגה ובדרכה. מסע בו נחזיר את מפלגת הבית היהודי להיות חוד החנית של הציונות הדתית.

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות ליו״ר היוצא הרב רפי פרץ שנקרא לדגל ונכנס תחת האלונקה בשעתה הקשה של המפלגה, ולהודות לניר על תקופה של 8 שנים בניהולה של המפלגה.

חברים, עברנו מערכת בחירות מלאת אמוציות, על דרכה של הציונות הדתית, אני קוראת לכולם הבחירות נגמרו ואני קוראת למי שהצביע ולי ולמי שלא לשלב ידיים ולצאת יחדיו למסע, לדרך חדשה.