בנט וסמוטריץ'
בנט וסמוטריץ'צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סקר חדשות 12 ומנו גבע שהתפרסם הערב (שלישי) קובע כי לו היו הבחירות נערכות היום היה הליכוד מקבל 28 מנדטים. מפלגת יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד היתה מקבלת 19 מנדטים.

מפלגת תקוה חדשה בראשות גדעון סער היתה מקבלת 14 מנדטים וימינה בראשות נפתלי בנט היתה מקבלת 12 מנדטים.

הרשימה המשותפת בראשותו של איימן עודה מקבלת על פי הסקר 9 מנדטים. ש"ס מקבלת על פי הסקר 8 מנדטים.

ישראל ביתנו ומפלגת העבודה מקבלות 7 מנדטים כל אחת. יהדות התורה מקבלת 6 מנדטים. את הרשימה חותמות מפלגת הציונות הדתית וכחול לבן עם 5 מנדטים.

מרצ לראשונה לא עוברת את אחוז החסימה (2.5%) וכך גם רע"ם (2.8%) והכלכלית החדשה (1.8%).

סקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס ששודר הערב מעלה כי לו היו הבחירות נערכות היום היה הליכוד מקבל 27 מנדטים, יש עתיד​ - 19 מנדטים, תקווה חדשה​ - 11 מנדטים וכך גם ימינה.

הרשימה המשותפת​ מקבלת על פי הסקר 8 מנדטים. ש"ס, יהדות התורה וישראל ביתנו - 7 מנדטים כל אחת, מפלגת העבודה - 6 מנדטים ומפלגת הציונות הדתית - 5 מנדטים.

את הרשימה חותמות מרצ, כחול לבן ורע"ם עם 4 מנדטים כל אחת. המפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה לא עוברת את אחוז החסימה (2.1%)

על פי סקר ערוץ 20, אותו ערך פרופסור יצחק כ"ץ ממכון מאגר מוחות, לו היו הבחירות נערכות היום היה הליכוד מקבל 29 מנדטים. מפלגת יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד היתה מקבלת 18 מנדטים.

מפלגת תקוה חדשה בראשות גדעון סער היתה מקבלת 13 מנדטים וימינה בראשות נפתלי בנט היתה מקבלת 10 מנדטים וכך גם הרשימה המשותפת בראשותו של איימן עודה.

ש"ס מקבלת על פי הסקר 8 מנדטים, יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים ותוצאה דומה מקבלת גם מפלגת ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן.

מפלגות העבודה וכחול לבן מקבלות על פי הסקר 5 מנדטים כל אחת ואילו מפלגת הציונות הדתית בראשותו של סמוטריץ' ומרצ מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

לא עוברות את אחוז החסימה: הכלכלית של ירון זליכה (0.5%) ורע"מ של מנסור עבאס (2.1%).