והיית אך שמח
והיית אך שמחצילום: דוברות

מאות בני אדם הגיעו הערב (רביעי) לרחבת היכל שלמה בירושלים, לאירוע 'הקבלת פני רבו' ושמחת בית השואבה לכבודם של רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן ורבני הציונות הדתית.

האירוע שהחל במעמד המסורתי 'הקבלת פני רבו' בשירה ובריקודים של מאות תלמידי ישיבות ותושבי ירושלים המשיך לאירוע 'שמחת בית השואבה' יחד עם גדולי הזמר החסידי הפייטן משה לוק והזמר מנדי ג'רופי.

באירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר ירושלים משה לאון יחד עם סגניתו חגית משה המכהנת גם כיו"ר מפלגת הבית היהודי, חבר המועצה יהודה (גורי) פרוידיגר, יו"ר המועצה הדתית בירושלים הרב יהושע ישי והרב איתן אייזמן נשיא רשת נועם-צביה.

משה ליאון אמר בשמחת בית השואבה: "חג סוכות מביא אלינו לירושלים את עולי הרגלים מכל רחבי הארץ.
שלושת הרגלים מזמנים לנו שמחה אמיתית המייחדת את עם ישראל ואת ירושלים בפרט.
אני שמח להיות כאן יחד עם הציבור הדתי לאומי המהווה חלק בלתי נפרד ממרקם החיים בירושלים ושותף מרכזי בבניינה. אני מאחל לכל עם ישראל חג סוכות שמח ובע"ה נמשיך לחגוג בעיר הקודש בשמחה ובקדושה יחד עם כל עם ישראל."

יוזמת האירוע, סגנית ראש העיר חגית משה אמרה בהתרגשות: "אין עוד מקום בארץ עם אווירת חג מיוחדת כמו בירושלים, העיר שמציפה בכל מועד משלושת הרגלים את המסורת הכי מיוחדת ומאחדת של עם ישראל – העלייה לירושלים".

עוד הוסיפה משה: "כבוד גדול מאוד לנו תושבי ירושלים שגדולי דור כרב אריה שטרן והראשל"צ הרב שלמה משה עמר הן הדמויות הרבניות שמייצגות את עירנו הנצחית ובקיום מנהג 'הקבלת פני רבו' בירושלים אנו מראים את ההמשכיות האינסופית שבאחדות עם ישראל, חרדים, דתיים וחילונים כאחד".