מיטב האמנים החסידיים יופיעו היום (חמישי) בחברון, ביניהם חיים ישראל, יונתן רזאל, קובי ברומר, יונתן שינפלד, קינדרלעך, אמן החושים מני הולנדר ועוד.

לקהל הרב שיגיע לעיר האבות מצפה תכנית עשירה ומגוונת, הכוללת נסיעה ברכבי ספארי מיוחדים שיעפילו לתל חברון הקדומה, אתר הפועל במסגרת רשות הטבע והגנים, שם יעבירו מדריכים מיוחדים סיורים מרתקים בחומות העיר הקדומה, בבתים היהודיים העתיקים ובמקוואות הטהרה המפוארים מימי הבית השני שהתגלו במרומי התל. מקוואות אלו ממחישים את חיי הטהרה של אבותינו שהפיקו את היין הטהור שנשלח לבית המקדש.

השנה נוספה גם אטרקציה נוספת – ציורי קיר מרהיבים באתר חפירות תל חברון, הממחישים את חיי האבות ואת ההיסטוריה של עם ישראל בימי קדם בבירת יהודה.

לילדים מחכות הפתעות נוספות – הפעלות, משחקים, חמורים ועוד, ולרשות כל המשפחה עומדת סוכה מרווחת בשדה המכפלה ומבחר סוכות, סעודות וארוחות.

המיצג האור קולי המיוחד "לגעת בנצח" במוזיאון חברון במרכז המבקרים בבית הדסה יפתח את שעריו לרווחה ויעניק למבקרים חוויה מיוחדת.

"חברון מציעה למשפחה היהודית את הצירוף המיטבי של בילוי והנאה ברוח היהודית המקורית הנושבת בעיר האבות והאמהות – המקום האמיתי בו הכל התחיל", אומרים ראשי היישוב היהודי בחברון.