ח"כ איתמר בן גביר מתייחס ליום הזיכרון ליצחק רבין ז"לערוץ הכנסת

מסע לחצים של ארגוני השמאל הקיצוני נגד יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

הערב התראיין בן גביר לתוכנית "שש עם" בהגשתה של סיון רהב מאיר והגיב על דברי שר החוץ יאיר לפיד כלפיו, אולם אנשי השמאל הקיצוני מיהרו לתקוף את רהב ואת חברת החדשות על הבמה ליו"ר עוצמה יהודית.

הכתבת המדינית של עיתון "הארץ" נועה לנדאו צייצה "לפיד מגנה את הלגיטימציה שמעניקים לבן גביר באולפנים ומייד מראיינים על זה את בן גביר באולפנים. אין איך לנצח את הלופ הזה, מלבד להפסיק להאכיל את הטרול בתשומת לב מופרזת ביחס ל (חוסר) חשיבותו".

צייצן אחר העונה לשם גיא לוי כתב "תגידו חדשות 12, יש מצב שלפחות ביום הזיכרון לרצח רבין לא נראה את הפרצוף של אחד המסיתים הגדולים לרצח, בן גביר מרוח על המסך? מגעילים שכמוכם". צייצן בשם אבי כתב "לראיין את בן גביר בכלל ועוד ביום השנה לרצח רבין זה זילות היום".

יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שצייצנים מהשמאל מנסים להפעיל לחץ על כלי התקשורת ולגרום לכך שלא יראיינו גורמים בימין בכלל ואיתמר בן גביר בפרט. מנכ"ל דרכנו יאיא פינק נוהג לצטט מחברת יפעת את דקות השידור של חבר הכנסת ולקרוא לאולפני הטלוויזיה שלא לאפשר לבן גביר לדבר.

בן גביר אגב, לא נותר חייב והגיב לכתבת עיתון הארץ בחשבון הטויטר שלו וצייץ בציניות: "בטח נעה, צריך להשתיק אותי, לסתום לי את הפה, לא לתת לי לדבר, העיקר שחבר שלך מנסור עבאס שלא מגנה רצח חיילים, חורך אולפנים ואחמד טיבי שתומך ברצח תינוקות מרואיין קבוע. לחיי הצביעות".