מכתב גלוי לשר החוץ
מכתב גלוי לשר החוץ

שמענו את צעקני מפלגת שתי מלחמות הנפל והשר לאי-ביטחון נגד תגובתכם להתנפלות האנטישמית מאירופה.

עכשיו, צריך להיות ברור לכל ישראלי הגון שהגיע הזמן להתקפת-נגד על האנטישמיות האירופית הישנה שפרצה מפי דוברי אירופה החדשה. וזה – לא רק למעננו אלא גם למען הנוצרים ההגונים שעדיין קיימים במערב ושבסופו של דבר ישחררו את אירופה מההשתעבדות לתוקפנות האסלמיסטית. סימן לכך גם שמענו מארה"ב.

יותר מדי זמן אפשרנו להסתה האנטי-ישראלית להשתולל בכל העולם ללא תגובה הולמת, עד שהגענו לוויכוח על עצם לגיטימיות קיום מדינת היהודים, וזכות היהודים לגור בכל מקום בשטחים שלפי החלטה בינלאומית מחייבת נועדו לבית לאומי לעם היהודי. איך מעיז דובר גרמני להעלות כיום דרישה לקיים אזורי "יודנריין" בהם אסור ליהודים לגור? ובמיוחד – אפילו כשמדובר במגורים בתחומי עיר הבירה של אותו "בית לאומי יהודי"? כל כך מהר נשכחו משפטי נירנברג, בהם נידונו קודמיהם, בין היתר, גם על חקיקה ברוח זו שנעשתה בנירנברג של היטלר?

אבל, כדי לנצח בהתקפת-הנגד אי-אפשר לפעול בשיטת הבדיחה על האם היהודייה המדריכה את בנה שגויס לצבא הצאר

יותר מדי זמן אפשרנו להסתה האנטי-ישראלית להשתולל בכל העולם ללא תגובה הולמת, עד שהגענו לוויכוח על עצם לגיטימיות קיום מדינת היהודים, וזכות היהודים לגור בכל מקום בשטחים שלפי החלטה בינלאומית מחייבת נועדו לבית לאומי לעם היהודי

הרוסי: "תיתן ירייה, ותנוח". התקפה מוצלחת היא זו – המנצלת נקודת תורפה של האויב בה ניתן למוטט את קו ההגנה שלו (כפי שנעשה, למשל, בצליחת התעלה במלחמת יום-הכיפורים). ונקודה כזו פשוט "צועקת לשמיים" בחזית האנטי-ישראלית של הצרפתים.

הטלוויזיה הממלכתית של צרפת נחשפה במלוא נבזותה כשהפיצה את סרטון עלילת הדם של "רצח הילד מוחמד א-דורה". גם כשהשקר נחשף על כל פרטיו, ופורסם על ידי חוקרים מקצועיים לא-ישראלים, המשיך הממסד הצרפתי לעמוד מאחוריו ולתקוף את כל מי שחשף אותו, כשנציגם בישראל – האחראי ישירות לנזק שסרטו גרם, כולל בהרג אנשים - זוכה למעמד אח"מ ולהגנת מערכת המשפט הישראלית. אך הגדילה לעשות מערכת המשפט הצרפתית, שפעלה ברוח משפטי דרייפוס וקבעה שהרופא הישראלי שהציג הוכחות חד-משמעיות לזיוף "פציעותיו" של אבי הילד "שנרצח", רופא זה – מנתח בעל מוניטין – נמצא אצלם אשם בהוצאת דיבה.

עלילת דם, כמכשיר זדוני להסתה, היא פשע בינלאומי. על זה יש כיום בסיס מספיק לתבוע לדין את נציג הטלוויזיה הצרפתית, ואדרבא – יתייצב נא מאחוריו כל הממסד המגבה אותו ויחשוף את ערוותו האנטישמית, במשפט שיפורסם בכל העולם. ואז יגיע הזמן גם להתנצל על עלילת הדם של דמשק, שיזם קונסול צרפת בגיבויו המוצהר של ראש ממשלתו ב-1840, לפיה רצחו היהודים כומר ומשרתו כדי להשתמש בדמם לאפיית מצות.

נכבדי הקהילה היהודית עונו אז עד מוות להוצאת "הודאה" מפיהם, ו-60 ילדים בני 3 עד 10 נחטפו ועונו לעיני הוריהם, כדי לאלצם להודות בפשע (לתשומת לב ראש ממשלת טורקיה שהכין רשימת פשעים צרפתיים). אם נוסיף לזה את ההשמצה הנבזית של סרקוזי על ראש ממשלת ישראל באוזני נשיא ארה"ב – נמוטט את הבסיס להטפת המוסר המציפה אותנו מצרפת, מאז הנשיא השחצן דה-גול. במלחמה כמו במלחמה, ובמקום להינגף מול נשק לא לגיטימי שלהם, צריך ואפשר לנצח בנשק לגיטימי שנמצא בהישג ידנו.