אל יהא חלקי עם "נאורות" כשלכם
אל יהא חלקי עם "נאורות" כשלכם

מזה למעלה מחודש שנדחקו לפינה נושאים ביטחוניים, כלכליים, משפטיים ואחרים שמטבע הדברים הדיון בהם נצרך ומתבקש האיום הגרעיני האיראני, הנעשה בסוריה, מצב הכלכלה העולמית- כל אלה נדחקו לקרן שוליים, הכול לטובת עיסוק כפייתי בדתיים, חרדים, מתנחלים וכל מה שביניהם.

בתי כנסת שרופים ברמלה וביפו, קברים מחוללים בהר הזיתים, פיגועי ירי ואבנים בכבישי השומרון ויהודה, כל אלה היו כלא היו.

הכול עסוקים בשירת נשים, בהדרת נשים,בעולם החרדי האפל והחשוך מתרבות , כאשר מותירים מעט מקום להתייחסות לטרור יהודי, תג מחיר והתקפה על צה"ל. מכל אלה נפקד מקומה של האמת כמובן, זו אינה ממן העניין.

הדיווחים המסיתים בהם מלאו כלי התקשורת המתחרים ביניהם על הבכורה מגיעים לכל בית בישראל ומתארים תיאורים קשים על פי רוב בהכללה לגבי ציבור שלם.

זר כי ינחת במקומותינו יבין מיד שיש כאן מלחמת בני האור בבני החושך. הנאורים האוחזים בערכים הטובים אל מול הנחש

הדיווחים המסיתים בהם מלאו כלי התקשורת המתחרים ביניהם על הבכורה מגיעים לכל בית בישראל ומתארים תיאורים קשים על פי רוב בהכללה לגבי ציבור שלם

לים והמפגרים בהתפתחותם התרבותית והמסתגרים במאורותיהם האפילות מהן הם מגיחים רק על מנת להציק לנשים, לעלוב בזמרות,להכות בקציני צה"ל...

הדיווחים הינם כל כך מגמתיים, כל כך חד צדדיים וכל כך רוויים בשנאה עד כי מן הראוי להצביע על כמה אמיתות נשכחות כדלקמן :

כמה צוערי קורס קציני חי"ר סרבו לנהוג בניגוד לאמונתם ובקשו שלא לשמוע אישה שרה. איש לא ציווה עליה לא לשיר וממילא לא רצה איש לעשות כן. הצוערים המוכנים למסור את הנפש על הגנת העם והארץ סולקו מהקורס.

באותה נשימה כדאי להזכיר שלאחרונה נבחרה כמחלקה המצטיינת בחטיבת גבעתי...חבורה של בני ישיבת ההסדר מאלון מורה שרבם הרב לבנון יצא נגד כפיית שמיעת שירת נשים על תלמידיו

הסדרי נסיעה באוטובוסים והפרדה בין נשים לגברים הם נוהג עתיק יומין הקיים בכמה קווים בודדים מתוך אלפי קווים במדינה ,כאשר ההסדרים נועדו לענות על צרכים נקודתיים בקרב אוכלוסיה הומוגנית החפצה בהסדרים אלה. ההסדר הנ"ל אושר בעבר אפילו בהיכל הנאורות של בג"צ.

כל זה לא מועיל כקליפת השום לשמש כהגנה לציבור החרדי שדמו, כך נדמה, הותר על ידי כלבי השמירה של הדמוקרטיה בישראל. נמצאה גיבורת היום שבמעשה התגרות מכוון יצאה חוצץ נגד הנוהג הנ"ל ובן רגע הייתה לרוזה פארקס הישראלית. "מנהיגים" לרגע קפצו על השלל ומיצו ממנו את המרב והמיטב תוך שהתקשורת כולה מלבה את המיתוס.

אפילו חברת כנסת מכוחותינו נפלה בפח ובמעשה נואל אך מתוקשר היטב ספקה למולך את השמן להמשך בערת מדורת ההסתה.

כל העוקב אחר הדיון הלעוס ורווי המשטמה מעל כל גלי האתר, בתוכניות הטלביזיה ובתקשורת הכתובה (כותרות ראשיות כמובן...) מבין כמצופה שנמצא האויב המאיים לכלותנו, אותו אויב שהינו מסוכן מהאיום הגרעיני האיראני (אליבא דאפרים הלוי ראש המוסד לשעבר) – ההקצנה הדתית.

והאמת בה איש אינו חפץ ולה לא ניתנת במה היא כמובן אחרת.....

מדובר בבחירה בין ערכים והציבור האמוני על גווניו וזרמיו חי את בחירתו, מחנך על פיהם את ילדיו ומבקש לנהל כך את חייו. צניעות, ענווה,יראת שמיים, שימור התא המשפחתי, מסירות נפש ואהבת האח היהודי הם מקצת ערכים אלה.

השפטים שעושים ביהודים המאמינים כלי התקשורת במסע אכזרי ומגמתי שאחריתו מי ישורנו הם על מנת להכריחם לדגול בערכים אחרים ולאמצם-ערכים "נאורים" ומתקדמים.

בכלל אלה אמנה דוגמאות מעט- חופש מיני ופלורליזם חברתי, שאיפה למדינת כל אזרחיה, אפליה מתקנת למיעוטים, העדפת טובת השכן על פני טובת חיילי צה"ל, טיפוח ועידוד יחסים חד מיניים והכתרתם כגאווה, דמוקרטיה (אגב,מזייפת...) מעל הכול וחופש פולחן לכל הדתות-לכול,חוץ מליהודים על הר הבית...

אם דרך חיים זו נאורה-בל יהי חלקי עימה.