ריגול למען האויב
ריגול למען האויב
זה כמה ימים ולילות מורחקים מבתיהם צעירים, חלקם בעלי משפחות, חלקם רווקים, ומוחזקים במעצר בגלל אישום של איסוף מודיעין נגד תנועות צה"ל ומשטרה ביו"ש מול יישובים ומאחזים - עבירה של "ריגול חמור"!

לצחוק או לבכות? גם וגם!

לאט לאט, מנסים גורמים שהכוח בידם, בזרועות השלטון ואצל גורמי האכיפה, להשניא את המדינה על בָנֶיה. המגמה ברורה: להחליש את מדינת ישראל. אסור לתת למגמה זו להצליח.

האישום המגוחך של ריגול למען האויב נותן כלי נשק נוסף ביד שונאי ישראל באירופה ובמקומות נוספים המעניקים מימון רחב לכל מי שיחליש את המדינה ואת בניה הנאמנים.

האישום המגוחך של ריגול למען האויב נותן כלי נשק נוסף ביד שונאי ישראל באירופה ובמקומות נוספים המעניקים מימון רחב לכל מי שיחליש את המדינה ואת בניה הנאמנים

הכל כמובן בסיוע הפרקליטות, המשטרה, ובעזרת חלק מכלי התקשורת, ובעידוד פוליטיקאים מסוימים.

כשם שניתן כסף לעמותות ולארגונים שיזרעו מחלוקת וחולשה בתוך עם ישראל, ויהפכו נושאים של שוליים חברתיים לַנושא המדובר עליו יום יום בתקשורת כמו "הדרת נשים", כך גם ישנם אנשי ציבור, ידוענים ומעצבי דעת קהל, שנהנים מטובות הנאה כאלו או אחרות כדי להחליש ביודעין או בלא יודעין את ישיבתנו בארץ ישראל ואת קיומה של המדינה כמדינה של העם היהודי השב לארצו כדי לבנותה – אחרי אלפים שנות גלות.

אצל הגורמים מחו"ל זה בוודאי ביודעין בזדון, ובדם קר.

השיא כאמור הוא בהשלכתו לכלא של כל מי ששלח מסרון לחברו ובו הביע חשש מתנועת כוחות יס"מ אל עבר ביתו כדי להרוס את הבית ולגרשו לרחוב.

היום זה נקרא "ריגול למען האויב", מחר, יעצרו כל נהג המהבהב לזה שנוסע ממולו כדי להזהירו מפני מכמונת מהירות של ניידת מוסווית. והרי אלו מעשים שבכל יום. אם כן יצטרכו מחנות מעצר לרבבות נהגים בשל צייד המכשפות שמתנהל בארצנו כעת, לפי ההיגיון העקום של מסירת ידיעות ריגול למען האויב.

אבל, וזה אבל גדול בהחלט, עם ישראל חזק, וההתיישבות והמתיישבים בטוחים בצדקת הדרך. למרות כל ניסיונות השווא, לא יפלו ברוחם. מדינת ישראל תדע להוקיר ולחבק את הבנים הדבקים בכל נפשם בארץ ישראל, ובדפי הזהב של מדינתנו יופיעו המתיישבים ונוער הגבעות לצד כל גיבורי ישראל וגיבורי צה"ל, שמוסרים נפשם למען העם והארץ. יהיה טוב. בעזרת השם!