שרים וחברי כנסת מרדו
שרים וחברי כנסת מרדו

"הממשלה הנוכחית היא הממשלה הימנית ביותר שהייתה אי-פעם בישראל", טען כנגדי חבר חכם ונבון בויכוח לעת מצוא על ענייני דיומא.

לראיה מנה את החברים בממשלה- נתניהו והליכוד, ליברמן ועוזי לנדאו מ"ישראל ביתנו", אלי ישי ממפלגת ש"ס והרשקוביץ מהבית היהודי. לא סייעו בידי כל טענותיי הצודקות על מנת לשכנעו שבמצג שווא מדובר וכי אין כמעט הבדל בין הממשלה הנוכחית לבין זו של אריאל שרון בונה הארץ בתחילה ולימים מחריבה...

דומה כי מעל במה מכובדת זו אין צורך לשחת מילים ולהסביר שמנהיג המכריז בניגוד למצע הליכוד על חזון "שתי מדינות לשני עמים" אינו שונה במאומה משולמית אלוני ויוסי שריד. כן מיותר לתאר את שנאתו של אהוד ברק למפעל ההתיישבות וליהודים בעלי מסירות הנפש.

די שאזכיר את ההקפאה, את חלוקת ירושלים בפועל, את האפליה הקשה נגד יהודים, את הצרת צעדי יהודים בהר הבית, את פינוי בית השלום בחברון, ירי על יהודים בחוות גלעד ופשעים רבים מספור, לאסוננו, המתנוססים כאות קין טרייה ומדממת על מצח הפוליטיקאים האוחזים בשלטון.

בין אלה החברים בקואליציית ההרס יש לא מעטים המציגים עצמם כנאמני העם הארץ. בין אלה יש המעוררים אמון דוגמת זאב אלקין, יולי אדלשטיין, יריב לוין, דני דנון ונוספים, יש המדיפים ריח של אהדה לענין ממניעים פוליטיים ותועלתיים לשעה כדוגמת גלעד ארדן,גדעון סער, סילבן שלום, זבולון אורלב ונוספים, יש המעלים גיחוך על ידי עצם אזכור שמם כנמנים על נאמני הארץ-לימור לבנת וחבריה תומכי הגירוש והעקירה מגוש קטיף וצפון השומרון, נתניהו המבקש שכר כפנחס לאחר שתמך בגלוי בגירוש ומירי רגב שאין בפי די מילים לתאר את התיעוב האישי אותו אני חש כלפי מי שהייתה יד ימינו של דן חלוץ והיום רוקדת מעל כל הבמות ה"נכונות" תוך שהיא מפילה רבים בפח.

יש גם יש את החברים בשדולה למען ארץ ישראל שחרטו על דגלם נאמנות לארץ ישראל, נאמנות ללא סייג !!

ובכן, דברי הימים,גם ימינו אלה, מזמנים לעיתים תכופות מבחנים לכל עוטי הנוצות של אהבת העם והארץ. הימים ימי פורענות גלויה ויד הרשע מכה בנו ללא רחם, פעם אחר פעם. מעצרים של פעילי ימין, מרדף וגירוש מנהלי, הרכנת ראש בפני בית משפט של עכו"מ (זה המתיימר להיות גבוה וצודק בעוד שהינו נוהג כאחרון הפוליטיקאים הנלוזים והתגרנים...), הקפאה בפועל של בניה והתפתחות אגב חניקת כל ניסיון להתרחב, לנשום, לצמוח...

לפני שעות מעט הגדילה החונטה השלטת לעשות !! שוב, בפעם המי יודע כמה...

דיירי בית המכפלה בחברון שאליבא דכולי עלמא נרכש כדין בכסף מלא ואליו נכנסו תושבים לפני ימים מספר קבלו צו פינוי, מהיום למחר, עד השעה שלוש אחר הצהריים, אם לדייק.

הטעם והנימוק לדרישה הינם כי עצם הנוכחות של יהודים בבית מהווה "הפרת הסדר הציבורי". לא פחות ולא יותר!! גוזר הגזירה הינו המנהל האזרחי, זה הממונה על מדיניות "נקי מיהודים" בחלקים רבים מארץ ישראל כשבעשותו כן הוא ממלא אחר נטיות ליבו ומאווייו של שר הביטחון ברק שעוינותו למתיישבים להתיישבות הינה מן המפורסמות.

לא עומדת ליהודים כל טענת הגנה. קניין המקודש על ידי בג"צ אינו נחשב כאן כלל, זכויות אדם אינן ממן העניין, חירות וחופש ? הצחקתם אותי...

נתניהו כאותו זמרי יושב ממעל ומחריש. תחת שלטונו ידעה ההתיישבות מצוקה קשה כמוה לא ידעה מעולם (למעט העקירה לפני שש שנים) וההתעללות בכל היקר לנו אינה נפסקת אלא עולה כמעין המתגבר כשהיא מאיימת להשבית שמחה, לזרוע ייאוש, להחליש ולרפות ידיים. תעלומה לא פתורה היא בעיני סוד יחסיו המיוחדים עם אהוד ברק. נזכיר, אותו ברק שלף משפלות נשמתו את האמירה לפיה הוא (ברק) הכיר בעבר נתניהו אחר (יוני נתניהו הי"ד) וזה שאינו איתנו ונפל במבצע אנטבה היה מתבייש באחיו החי.... כך לדברי ברק. ונתניהו ממנה אותו לתפקיד כה רגיש, משתף עימו פעולה, מחריש, מגבה.

והרי נאמר ששלוחו של אדם כמותו....משמע- אין כל הבדל בין השניים ובהיות נתניהו ראש הממשלה הוא הוא הנושא באחריות העליונה.

כעת על כל אותם הנאמנים לארץ ישראל שחלקם מניתי לעיל לקום כאיש אחד ולומר לנתניהו- חדל, הרף לך, לא ניתן לך להמשיך ולהתעלל, להמשיך ולהקפיא להמשיך ולגרש, להמשיך ולהחריב !!

ואמירה זו יש לגבות באיום שילווה במעשים. בלי חוכמות ובלי כל פשרה !!

באם לא תיפסקנה על אתר ההתעללות וההתעמרות חסרות המעצורים הרי שעל כל הפוליטיקאים המנויים לעיל (ועוד שלא נמנו מחמת קוצר היריעה ו/או אלצהיימר נעורים ממנה סובל עבדכם) למרוד במלכות, כך ממש !!

בכל הצבעה ועל כל נושא להצביע נגד ראש הממשלה הרע הזה ונגד ממשלתו המחריבה והעוינת. הצבעה על תקציב, הצבעה על איכות סביבה, הצבעה על אי אמון בכנסת, הצבעה בוועדות, הצבעה במרכז הליכוד, בועידת הליכוד, הצבעות חשובות יותר או פחות – בכולן להצביע נגד המצביא. זאת עד אשר יתרצה האחרון (שלאסוננו הוא ראשון) ויבין.....

לשם כך יש צורך באומץ, יש צורך ביושר, יש צורך ביושרה.

לשם כך יש צורך בנאמנות.

די לנו בצקצוקי השפתיים, בסיסמאות הנבובות, בהבטחות הריקות, בהתייצבות בכנסים ובדקלום ההצהרות ה"נכונות". בכל אלה מאסנו!

דרושה נאמנות.