עוזב את ה"בית"
עוזב את ה"בית"

לכבוד דף הבית שלי ב"פייסבוק",

בדרכי להניח את ספרי הלימוד מהשנה החולפת על המדף הכי גבוה, אני "קופץ" לבקר אותך, לוודא שכל העניינים אצלך מתנהלים כשורה, ל"רחרח" פה ושם אם יש חדש, ולדוג אחר איזו ידיעה מרעישה.

סוף סוף הסתיים הסיוט הנוראי של הלימודים, עם כל לחץ הבגרויות והמבחנים. מעתה אני חופשי ומאושר לעשות כל מה שמתחשק לי, לשבת קצת עם עצמי ולחשוב על התוכניות שלי לקיץ הקרוב.

ואתה, דף "פייסבוק" יקר, אני רוצה להודות לך ששירתת אותי בנאמנות בשנה האחרונה, לעתים במשך שעות ארוכות. אבל אני רוצה ליידע אותך בשינוי ה"סטטוס" שלי, לפחות באופן זמני, רק לחופשת הקיץ.

אני איעדר, או במונחים מוכרים מעולמך- "לא יהיה מחובר". זה לא שאני מתנתק לגמרי, אבל אני מעוניין בעזיבה זמנית. שנינו יודעים שאתה בד"כ בימי הקיץ סוער ומלא תסיסה. אני רובץ אצלך שעות על גבי שעות, ואני מרבה לבקר אצלך, יותר מבכל מקום אחר.

הנה החופשה כבר מתקרבת אלינו בצעדי ענק, והפעם, שלא כמו בעבר, אני רוצה למלא את סדר יומי בדברים אחרים ומגוונים. אתה באמת ממלא אחר כל בקשה שלי, ומוזמן תמיד לפתוח בפניי עולם שלם של חברים וחידושים, אבל הגיע הזמן לפנות לעיסוקים קצת יותר משמעותיים לחיי.

אני עומד לבקר בעוד מקומות, כמו בספריה ובבית מדרש שליד מקום מגוריי, לפגוש חברים פנים מול פנים, לבקר את סבתא שלא ביקרתי הרבה זמן. להתקשר למוקד של התנדבות ולהציע את עצמי בתור מתנדב באיזה ארגון חסד למען נזקקים או בעלי צרכים מיוחדים.

על כן, אני אמנע מלבקר אותך, ולא אקדיש הרבה מזמני בטיפוחך השוטף. מעכשיו, אני מבקש לטפח את עצמי, קצת לתת תשומת לב לתחומים נוספים בחיי שצריכים התפתחות. לא עוד ארוץ להעלות איזו תמונה שלי עם החברים או להגיד את מה שאני חושב ולחטט בדפים של אחרים. אני לוקח חופשה, לוקח קצת אוויר לנשמה שלי. אפנה קצת לגלוש לתחומים אחרים- לקרוא ספר, לטייל בשבילי ארצנו היפיפייה, לכתוב לי שירים, ובעיקר להתחבר למשפחה הקרובה שקצת, לא נעים לומר, הזנחתי אותה. 

אז שתהיה לך חופשה נעימה,

ממני, חבר וותיק