מהפכה, פגיעה קשה למדינה היהודית-ציונית, היא משמעות גזר דינם של השופטים העליונים. במקום לבחון 'סבירות' החלטות ועד הבחירות המרכזית (שהיו מתנהגים לפי מסורת בארה"ב), השופטים התנהגו כאילו הם נבחרנו, המחוקקים. במקום לקבוע 'האם החלטות פסילת תומכי הטרור היו 'סבירות'; שאדם שפוי, בהתאם לראיות, היה יכול להחליט כפי שהוחלט, הם העמידו את הבנת הדמוקרטיה ש ל ה ם מעל, והפעם, מעל בטוי סביר של חוק הכנסת (שעבר ברוב גדול) שקבע שתומכי טרוריסטים פסולים בדמוקרטיה שלנו. הם למעשה הצביעו נגד הזכות הטבעית להגנה עצמית מגורמים שמכריזים שמטרתם שבירת מדינת העם היהודי.

תשובה מתאימה: בחירת אלה שעדיפותם הראשונה היא חיינו, שמירת מדינתנו היהודית-הדמוקרטית נגד טרוריסטים ותומכיהם מבחוץ ומבפנים.

הפלורליזם ההרסני!

האם לא קיימת מלחמה; פיגועים/נרצחים...? מה עושים? חלק מסרב לשרת בצבא ו/או רק במקומות מסויימים; חלק עושה הכל לשנות מעמד הדת, מורשת ישראל במדינה; חלק רואה בעיקר העוני ומחפש אשמים (מתנחלים...), חלק מתרכז בשחיתויות... בקשר למלחמה מתווכחות המפלגות הגדולות איך ובכמה לתגמל הרוצחים (מדינת טרור שניה - אחרי חיזבאלליסתן, גירוש מתיישבי יש"ע, חלוקת ירושלים שהיא עזיבתה, הפרדה ללא הסכם...)

האם האמריקאים (או אחרים) התנהגו כך במלחמות הקיומיות שלהם? להם השכל להבין העיקר, ולשאוף בכל כוחם לנצח לפני כל דבר אחר.

עלינו להתמקד, 'לבחור בחיים' ולהצביע בהתאם!

פרס לעולם!

סיבה מכרעת להצבעה נגד המערך הוא מספר שלש ברשימה, שמעון פרס! לא עשה לנו מספיק כמפנטז השלום, כסולח (תן להם עוד צ'אנס) על בשרנו, 'כאוסלואי' שלא דרש קיום התחייבויותיהם, כמעניק הנשק וההכשר הבינלאומי, כמונע ניצחון טוטלי בטרור...? האם ביקש סליחה על מחיר טעויותיו? האיש שאמר בפרהסיה שהכל, הכל (הנרצחים, הפצועים, הטרור...) 'בלתי נמנע להשגת השלום', בזכות המערך ושרון ימשיך עשיתו בממשלה ששרון רוצה להקים.

בקלפי אפשר לתגמל כראוי הדוגלים ב 'פרס לעולם'!

מפת הדרכים!

פלשתינה שניה כ 20 קילומטר מהים, ניקוי אתני מיהודים ביש"ע (וכתוצאה מזה, ירושלים)...

למה? באמת מצפים לשלום בגיטו החומות? שהפלשתינים - כולל 'הנאורים' המתווכחים אם הטרור הינו טקטיקה יעילה היום - מתכוונים להסתפק ברבע מארצנו? שלא יביאו תגבור מיליונים שבתיהם אינם ביש"ע? שלא יעשו בריתות הגנה-הדדיות לנטרל את צה"ל מלהכות בטרוריסטים מחר ללא סכנת מלחמה כוללת? שלא יתחמשו, יפרו הסכמים, יסחטו אותנו...?

אמונת המתקפלים היא מאין צירוף של בריחה ממציאות קשה, רצון להמשיך לחגוג החיים המודרניים כאילו אין מלחמה, לסמוך על 'האבא'-הדוד סם'- להצילנו... בכל מקרה, לשפויים אין אלטרנטיבה אלא לבחור באילו שרגליהם על הקרקע.