כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ
כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ
בימים הנוראים כשעם ישראל מתעטף בתפילה לשנה טובה ומתוקה, אנו מתפללים ״וכל הרשעה כולה כעשן תכלה. כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ״.



אדם יכול להיות צדיק וטוב ולהשתדל בכל דרכיו לעשות רק הישר והטוב, אבל אם הוא נותן לרעים לשלוט בחייו, הרי הרוע והרשעות ימשיכו לשלוט בעולם ולהשפיע עליו ועל חינוך ילדיו לרעה.



ממשלת הרוע בעולם אינה מפחדת מצדיקים שקטים, שאינם מסוגלים להתנגד למעשי הרשע. וכבר אמרו חכמי האומות: ״הרוע אינו זקוק ליותר משתיקת הטובים״. השתיקה וההשלמה של האנשים הטובים והפאסיביים, מאפשרת לרעים לשלוט בכולם.


לכן כאשר אנו מתפללים לפני ה׳ על עולם טוב יותר, אנו זקוקים קודם כל שהרשעה תכלה כעשן והקב״ה יעביר ממשלת זדון מן הארץ. רק אז נוכל להיות טובים ומטיבים לכולם והעושקים לא יוכלו לעשוק את הדלים.


בשנה האחרונה התקיימו בחירות לכנסת בצל המחאה החברתית, של אנשים טובים שרצו להיטיב עם העם. מה שקרה שאנשים רעים וחטאים, הצליחו להונות את ההמונים והסיתו אותם לא להצביע למפלגות קיימות. סיפרו להם שיש עתיד לאומה רק בפוליטיקה חדשה שתיטיב עם המעמד הבינוני ואוצר המדינה. כך הם גרמו לאנשים ממעמד הביניים ומטה להצביע עבור שלטון העשירון העליון. הם גרפו מנדטים רבים וכפו על הליכוד והבית היהודי להקים שלטון רשע שעושה רע לכולם.


קבלו על עצמכם להשפיע על סביבתכם בכל כוחכם, ליצור גוש אמוני שיאבק נגד שלטון הרוע וביחד נבטל את כל הגזירות, להציל עשוקים מיד עושקיהם. נבלום את מחרחרי המלחמה בין יהודים. בכך נזכה למחילה וסליחה ולכפרה



אין טעם לפנות אל מצביעי לפיד ופירון שטעו לחשוב שהם מייצגים את המחאה החברתית. כולנו משלמים את מחיר טעותם עד שתיפול מלכות הרשעה. הכרזת המלחמה נגד כל ערכי האמונה והחסד, היא גזירה משמים. עלינו לסבול את רשעותם עד שהקב״ה יעביר ממשלת זדון מן הארץ. וכבר בגלות מצרים הובטחנו: ״וגם את הגוי אשר יעבודון דן אנכי״


הציפיה והפניה היא דווקא לבוחרי הליכוד והבית היהודי, אלה שיש להם אמונה בבורא עולם ויודעים שיש דין ויש דיין אמת. למה אתם שותקים ומשלימים עם השימוש השלטוני האלים, בכח שאתם נותנים לגוזרי הגזירות, שכל כוונתם לבטל תורה וחינוך יהודי ומשפחות ברוכות ילדים מישראל?!

אל תרמו את עצמכם בבואכם אל היכל ה׳ ביום הכיפורים. אתם הידית של הפטיש המפוצץ את ראשי המשפחות ברוכות הילדים. אין לכם ילדים? אינכם יודעים שתשעים אחוז מהילדים שקוצצו אינם ממשפחות גדולות והוריהם עובדים כל יום? הסכמתם שיוציאו לכם שני עיניים ובלבד שיוציאו עין אחת קטנה מילד חרדי? דעו שילדים רעבים אין להם מחילה ופגיעתם רעה.


אתם יודעים שאתם שותפים להזרמת מליארדים לעשירים וייקור הוצאות המחיה לעניים העובדים הרבה ומרויחים מעט?! זה מה שרציתם כשבחרתם לבית היהודי?! זה מה שחשבתם כשבחרתם לביבי טוב ליהודים?!


דעו לכם שבבואכם לפני כסא דין ביום הכיפורים הרי זה כטובל ולפיד בידו. אתם נאשמים ברשלנות, כי לכל העם בשגגה. אתם שותפים בכל הגזירות שמשנאי ה׳ ואויבי התורה גוזרים על אזרחי ישראל.

למדינת ישראל אין שום בעיה של תקציב לבזבז עבור כל תועבות העמים המיובאים לארץ בתרבות הרעה השלטת ברחוב. עולם הפשע עולה לנו מליארדים שרובם משכורות למטפלים שכשלו במיגור הפשע והאלימות. זאת הוכחה שהגרעון התקציבי הוא תירוץ וכסות עינים. יש להם בעיה רק כשצריך לסעוד חולים לעזור לעניים, לסייע לתעסוקה ולממן חינוך יהודי ולימוד התורה?! זאת המדינה היהודית שרציתם לחיות בה?! 


איך אתם באים לבית הכנסת לבקש כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ. הרי זאת הממשלה שאתם שותפים לה, בניגוד לרצונכם! אתם אנשים בני חורין או עדרים ההולכים, אחר הרועים הרעים הרועים את עצמם ואינם רואים אף אחד ממטר.

בבואכם ביום הכיפורים לבית הכנסת ורוצים להיות יהודים טובים, אל תתנו לשליטים רעים וחטאים, להוביל אתכם בכחש. אל תאמינו לתקשורת העויינת המרעילה את השיח הציבורי. אל תתנו להם לאטום את לבכם ולעצום את עיניכם מלראות את אמת התורה. מי הם היהודים הטובים העושים את רצון הבורא ומתנדבים לכל דבר מצוה וחיים בצניעות ובאושר ומגדלים ילדים בדרך ישראל סבא. ומי הם הזאבים הטורפים המבקשים להכחיד כל זיק של אמונה וחסד מעם ישראל.

קבלו על עצמכם להשפיע על סביבתכם בכל כוחכם, ליצור גוש אמוני שיאבק נגד שלטון הרוע וביחד נבטל את כל הגזירות, להציל עשוקים מיד עושקיהם. נבלום את מחרחרי המלחמה בין יהודים. בכך נזכה למחילה וסליחה ולכפרה.

הצטרפו למליוני היהודים המאמינים בבורא הטוב והטיב לכל. התרחקו מאהלי הרשעים המצבעים את תכנית ההתנתקות מאבינו שבשמים. המשיכו את הקשר עם אבות אבותינו, שהיו דבקים בתורה ואמונה. נתפלל כולנו יחד לשנה טובה ומאושרת לכל עם ישראל. שנת שלום ושלוה בשקט ובטח.
 
שנת חירות מיצר הרע והתנתקות מממשלת הזדון. שנה של ביטול הגזירות והעושק. שנה של סור מרע ועשה טוב בקש שלום ורדפהו. שנה טובה ומתוקה.