דם החיילים צועק מן האדמה
דם החיילים צועק מן האדמה

דמם של החיילים תומר חזן וגל גבריאל קובי ז"ל הי"ד צועק אלינו מן האדמה.

הצעקה מזכירה לנו את הלינץ' ברמאללה שבו המון  ערבי פלסטיני שטני התעלל ורצח שני חיילי מילואים של צבא ההגנה לישראל - יוסי אברהמי וואדים נורז'יץ - ולאחר מכן גם השחית את גופותיהם, ב-12 באוקטובר 2000, בתחילת האינתיפאדה השנייה.

דמם של החיילים צועק אלינו מן האדמה. יש להניח כי לאחר שייתפסו רוצחי תומר חזן וגל גבריאל קובי, הם יישפטו, ולבסוף ישוחררו בעסקה הזויה בזויה. הם בני מוות, על פי כל קנה מידה, והנה רוצחים מתועבים כאלה סבורים כי מצאו להם גן עדן של שוטים במדינת ישראל. עלינו להתעורר ולקיים ברוצחינו את דין הקם להרגך – קום והשכם להרגו. עונש מוות לרוצחינו ולרוצחים מתועבים באשר הם. והעיקר: להתעורר מאשליות מדינה פלסטינית ולהתאחד כעם אחד בלב אחד כנגד אויבי העם היהודי ולמען האנושות כולה.

אחד הרוצחים הערבים הלאומנים העיקריים שהשתתף בלינץ', הוא עזיז צאלחה, אשר השליך את ואדים נורז'יץ מהחלון, הוציא ראשו מהחלון והציג את ידיו המגואלות בדם, בעוד שההמון מריע. הרוצח השטני הנתעב הזה ועוד רבים כמותו, כגון רוצחי שלמה ליבמן והראל בן נון ז"ל הי"ד, שוחררו לחופשי

מרואן ברגותי חביב השמאל הישראלי היה נוכח בעת הלינץ' ושילהב את ההמונים. כך ממשיכים כל מנהיגי הערבים הלאומנים חביבי השמאל, להכחיש את השואה ולהטיף לשנאת יהודים

באוקטובר 2011 במסגרת עסקת שליט. כמוהם שוחרר לאחרונה, יחד עם עוד רוצחים נתעבים, ככניעה ישראלית ללחצי ברק אובמה, לכבוד שיחות ציפי ליבני המכונות שיחות השלום, גם הרוצח מנצור עומר עבדל חפיז עסמת שר"י, רוצחו של חיים מזרחי ז"ל הי"ד.

על רוצח מתועב זה טרחו השופטים וכתבו כי "הרצח המתועב התרחש אך כחודש וחצי אחר חתימת הסכם העקרונות והכה בהלם את הציבור הישראלי במיוחד משום סמיכות הזמן לחתימה על ההסכם שבא לבשר על תקופה חדשה ביחסי יהודים וערבים במזרח התיכון".

ישמעו אוזניהם ואוזנינו מה שכבוד השופטים אמרו וכתבו, ונסיק את המסקנות: חייבים לנצח את הטרור הערבי והאיסלמי ולהכניעו לעד. לא עוד הזיות שלום אך שווא. על כולנו להכריז מטרה אחת ועיקרית: ניצחון כולל על הטרור והכרעתו עד הישמדו וביעורו מן העולם.

בלינץ' ברמאללה היה נוכח אזרח בריטי ושמו מארק סיגר. הוא ניסה לצלם את הלינץ' אך ההמון תקף אותו פיזית והרס את מצלמתו. אחרי האירוע, הוא אמר: "הלינץ' היה הדבר המחריד ביותר שראיתי אי-פעם, ואני דיווחתי מקונגו, קוסובו, ומהרבה מקומות רעים אחרים... אני יודע שלא כל הפלסטינים כאלו, ואני אדם מאוד סלחן, אבל לעולם לא אשכח זאת. זה היה רצח מהסוג הברברי ביותר. כשאני חושב על זה, על הראש של האדם, כולו מרוסק, אני יודע שיהיו לי סיוטים עד סוף ימי חיי".

הוא לא חלם שאיסלמיסטים המשתייכים לאותו הזן הקטלני הערבי הפלסטיני הלאומני השטני מרמאללה, יעשו כדבר הזה בעיר הבירה של בריטניה, לאור יום, כזכור למפוכחים שבנו, לחייל לי ריגבי, ערפו את ראשו, ויציתו את הזעם הבריטי. כך גם באירופה כולה. התמנון הערבי הלאומני והמוסלמי שולח את זרועות הארס וההרס שלו, גם לקניה, ברצותו לכבוש את העולם כולו. האיסלמיזם הוא המשכו של הנאציזם. סופם זהה.

אורלי וגיא הוכיחו בתחקיר שלהם בעזרת איש שב"כ לשעבר וכיום עורך דין גונן בן יצחק, רכז המודיעין של השב"כ ברמאללה בזמן הלינץ', כיצד השב"כ צה"ל וכוחות הביטחון ידעו על תקיפת החיילים שלנו בזמן אמת, הפקירו אותם, לא נקמו את דמם וטייחו את הפרשה ובכך פגעו במשפחות השכולות של החיילים שנרצחו, ופגיעה נוספת בהן ובכלל המשפחות השכולות כששחררו את אחד הרוצחים מהלינץ' ורוצחים ערבים פלסטינים לאומנים צמאי דם נוספים, בעסקת שליט.

הפגיעה החמורה היא בכולנו, בכל בני האדם באשר הם, כי בכך ניתן פרס לרשע ולרשעות, כושר ההרתעה אל מול הטרור בארץ ובעולם נפגע קשות והוא ממשיך להיפגע, עד אשר ייעשה דין מוות ברשעים. לאלתר, במוקדם ולא במאוחר.

מרואן ברגותי חביב השמאל הישראלי היה נוכח בעת הלינץ' ושילהב את ההמונים. כך ממשיכים כל מנהיגי הערבים הלאומנים חביבי

כאלה הם הערבים הלאומנים והמוסלמים האיסלמיסטים באשר הם. הם אנשי דמים ועריהם ערי דמים. תרבותם היא תרבות דמים ודתם היא דת דמים. אין להם תקנה אלא בשבירתם המוחלטת ובהכרתת תרבות הדמים שלהם עד כלותם

השמאל, להכחיש את השואה ולהטיף לשנאת יהודים והעולם הנאור, ומגדלים דורות של ילדי ג'יהאד ושאהידים, כשהם אינם מסתירים את רצונם להשתלט על כל הארץ הטובה הזו ולהפכה לארץ טרור ואלימות, וחותרים להקים מדינה ערבית לאומנית על חורבות מדינת היהודים. כך בני השטן האלה חותרים יחד עם ציר הרשע האיסלמיסטי ושותפיו, כנאציזם בשעתו, להקמת אימפריית רשע עולמית על חורבות ארצות הברית ואירופה.

דמם של תומר חזן ושל גל גבריאל קובי ז"ל הי"ד צועק אלינו מן האדמה. עד כה, התשובה הישראלית למעשה השטן ושלוחיו בדמות שדים ערבים פלסטינים דמויי אדם שתוקפים וטורפים חיילים ואזרחים ישראלים, הינה איוולת הרת אסון מתמשכת ולא מוסרית, לא אנושית, ולא יהודית.

כאלה הם הערבים הלאומנים והמוסלמים האיסלמיסטים באשר הם. הם אנשי דמים ועריהם ערי דמים. תרבותם היא תרבות דמים ודתם היא דת דמים. אין להם תקנה אלא בשבירתם המוחלטת ובהכרתת תרבות הדמים שלהם עד כלותם. ויפה שעה אחת קודם. מן הראוי שעם התנ"ך היהודי יוביל את ביעור הרשעים והרשעה הזו מכוח הצו המוסרי העליון.

עם שלוחי השטן הלאומנים הערבים צמאי הדם האלה רוצים ישראלים ושמאלנים חולי נפש ורוח לעשות שלום, ולהקים להם מדינה ערבית פלסטינית נוספת, כדי שיקבלו פרס על רצחנותם והברבריות שלהם, ויוכלו להמשיך לנסות לרצוח ולטרוף את כולנו עם אמצעים שמדינה ערבית פלסטינית טרוריסטית תוכל להפעיל נגד כולנו. העולם מתעורר ואנחנו איתו והתשובה לטרור הערבי הלאומני השטני והמוסלמי בוא תבוא במלוא עוצמתה ובכוח עליון גאון וצודק ואכזר. זהו צו מוסרי אלוהי עליון אותו תרבות החיים והחירות מחויבת לקיים כנגד תרבות ודת המוות והעריצות. הניצחון מובטח.