שורות אלה נכתבות בשעה שעדיין לא ידוע מי רצח את הנער הערבי בירושלים, זמן קצר אחרי שהובאו לקבורה שלושת הנערים היהודיים שנרצחו על-ידי רוצחים ערביים.

בשעה זו קיים חשש כבד שהרוצח הפעם הוא יהודי, לבושתם של מדינת ישראל ועם ישראל. רוצח הוא רוצח הוא רוצח. ובכל זאת, חשוב שהדברים הבאים ייאמרו.

ישראל נתונה למגוון של איומים, ממרחקים שונים ומכיוונים שונים. הידועים ביותר הם הפצצה האיראנית והפצצה הפלשתינאית, הראשונה עדיין ערטילאית ואילו השנייה מוסווית בעטיפה הנוצצת והכוזבת של "תהליך השלום". בנוסף לאלה קיימים גם איומים מבית, מצד הימין הקיצוני ומצד השמאל הקיצוני.

בריוני הימין הקיצוני עולים לכותרות מדי פעם כאשר מתבצעות פעילויות שהן לא צודקות ולא חכמות. הכוונה לפעילויות הקרויות "תג מחיר", ואשר חלקן מתבצע מן הסתם על-ידי פרובוקאטורים ערבים, או על-ידי עמיתיהם מן השמאל הקיצוני.

אין כל הצדקה ולא תיתכן שום הבנה לפגיעה בקציני צה"ל ובחייליו – עצמנו ובשרנו – וברכוש צה"ל ו/או לפגיעה בערבים חפים מפשע וברכושם. מעבר לכך, מעשים אלה מחבלים בצדקת ההתיישבות ונותנים תחמושת לאויביה, הן בשמאל הקיצוני יותר והקיצוני פחות והן בתקשורת המשרתת אותם בשקיקה והנותנת תהודה עצומה להשתלחויותיהם. מעבר לחוסר הצדק, שאולי אינו מעניין את הפורעים היהודיים, מדובר בנזק עצום להתיישבות הציונית. במו ידיהם הם מסייעים למי שרוצים להבאיש את ריחה של ההתיישבות.

חומר למחשבה ולבדיקה: האם יש שמפניות בין בריוני "תג מחיר"? האם השב"כ לא למד לקח מפרשת רביב-רבין? כבר התנסינו בעבר עם סוכן שב"כ שהפיץ תמונות של רבין במדי אס.אס., ועד היום דוברי השמאל אינם מחמיצים אף הזדמנות לייחס את המעשה המחפיר לאנשי הימין ולבנימין נתניהו.

בריוני השמאל הקיצוני אינם עולים לכותרות, כי התקשורת מציגה את ארגוניהם ואת מעשיהם כ"חיוביים": למען "השלום", למען "זכויות האדם". כך מוצגות ההתפרעויות הקבועות בכל יום ששי (באתרי הבנייה של גדר "הביטחון" המיותרת) והפגיעות בחיילי צה"ל במהלכן כמעין הווי של קבלת שבת מסורתית. כך מוצג המימון שניתן להם על-ידי מעצמות קולוניאליות זרות (ששכחו שהמנדט הבריטי בארץ ישראל הסתיים לפני 66 שנים) כביטוי לחופש דעה ראוי במדינה דמוקרטית (ואולי הגיעה העת שנסייע במעט לארגוני השחרור של העם האירי הכבוש ושל העם הבאסקי המדוכא?). כך ניתנת כמעט מדי יום במה תקשורתית לפרובוקאטור יריב אופנהיימר המשנן את משנתו הגזענית באמצעי השידור "הממלכתיים" ("השירות הציבורי").

אין הבדל מהותי בין האופנהיימרים מימין ומשמאל. אלה ואלה מחבלים במפעל הציוני. אלה ואלה פוגעים במרקם העדין של החיים בארץ ישראל המערבית. אלה ואלה משרתים במעלליהם את האויב הערבי היושב בקרבנו ומחכך ידיו בהנאה. ייתכן שיבוא יום שבו יסתבר שהן האופנהיימרים משמאל והן האופנהיימרים מימין ניזונים מעטיניה של הקרן לישמעאל חדשה, נוספת, מיותרת ומסוכנת.

טוב יעשה ראש הממשלה אם יפעל בתקיפות רבה נגד מי שמרים ידו על חיילי צה"ל, ואם לא יירתע מלפעול נגד מי שמקבל כספים פסולים מממשלות זרות וממניעים אנטישמיים כדי לבצע פעילות אוטו-אנטישמית ולחבל בהתיישבות הציונית.

טוב יעשה ראש הממשלה אם יורה למשטרת ישראל לטפל ביד קשה לא רק ביהודים המתנכלים לעצי זית של ערבים אלא גם בערבים המתנכלים לעצי זית של יהודים.

טוב יעשה ראש הממשלה אם יטפל בבנייה בלתי חוקית ערבית – משני צדי "הקו הירוק" – ולא יתעסק רק בבנייה היהודית, ובמיוחד כשזו נעשית על אדמה יהודית פרטית (ע"ע רמת גלעד).

טוב יעשה ראש הממשלה אם לפני שיחשוב – שוב - על הקפאת בנייה ליהודים יזכור את משנתו – הדדיות – ויקפיא את רוואבי, למשל, ולא יחשוב על הקמת עיר ערבית נוספת, הפעם בבקעת הירדן. לא ייתכן שתינתן לערבים האפשרות לקבוע עובדות בשטח בשעה שידי היהודים כבולות ומוקפאות.

טוב יעשה ראש הממשלה אם בטרם ייכנע למי שמאשימים אותו בסתימת פיו של ערוץ 10 יתעשת ויפתח את פיו הסתום של ערוץ 7. מדובר בכלי ביטוי של מיליוני אוהבי ארץ ישראל, דתיים וחילוניים, משני צדי "הקו הירוק", שנותרו ללא תקשורת אמינה.

טוב יעשה ראש הממשלה אם במקום להיגרר אחרי המדיניות האווילית של שרת המשפטים בממשלתו החותרת באופן בלתי נלאה לעבר האיוולת של "חזון" ו"פתרון" שתי המדינות יאזין מדי פעם לרוב המפוכח במפלגתו המצביע על כך שאותו "חזון" הוא ריק מהיגיון. המלך הוא עירום, גם אם שמעון פרס וציפי לבני מסתובבים איתו בראש חוצות, וגם אם תקשורת בלתי אחראית מסרבת לחשוף את ערוותו וממאנת לתת במה למי שקורא תיגר על שטיפת המוח לפיה אין פתרון אחר.

יש להבהיר: שלום ומדינה פלשתינאית הם דבר והיפוכו, ולא שני צדדים של אותו מטבע. ולפיכך "התקדמות" בתהליך "השלום" היא הרחקת השלום האמיתי. מי שרוצה שלום אינו יכול לרצות מדינה פלשתינאית בלב ארץ ישראל, ומי שדוגל במדינה כזאת איננו מוביל לשלום.

האופנהיימרים כתופעה מסכנים את ישראל, בין אם הם בימין הקיצוני ובין אם הם בשמאל הקיצוני. אלה ואלה מסכנים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית