אין בפי תשובה באשר לזהות רוצחי הילד הערבי משועפט. יש בלבי תמיהה ואף התרעמות על מה שמהווה בפשטות הכי גמורה "הרשעה ללא משפט" בה נוטלים חלק גורמים רבים בציבוריות הישראלית.

האמת היא שבצוק העתים ולאחר קבורת שלושת הפרחים שנרצחו על ידי פראי אדם ישמעאלים כמעט שמגונה בעיני ההתעסקות בפרשה האחרת אלא שעל כורחנו נגררנו לתוכה ומשכך אנו נאלצים להתבונן ולבחון .

עוד יש לומר שבעוד שלבי לא גס לאובדן חיי אדם באשר הם, קל וחומר ילד, הרי שאני מבחין היטב בין אובדן חיי אחי היהודים לבין מות גויים. דם איננו מים ובאופן טבעי ובריא אדם הקרוב אצל עצמו יצטער יותר על אובדן חיי אחיו היהודי מאשר על אובדן חיי מי שאיננו יהודי.

ידוע לי שהאמור לעיל איננו "פוליטיקלי קורקט" (מחילה על הלעז...אינני מוצא מקבילה הולמת) ולמרות זאת אומר הדברים בפשטות ובכנות. כשם שטבעי שאדם יצטער יותר על מות ילדו מאשר על מות שכנו הרחוק כך טבעי שאדם יצטער יותר על מות בן לעמו מאשר על גוי , קל וחומר כאשר הגוי הוא בן לאומה עמה אנו במלחמת קיום מתמדת. אויבינו "מניפי שלוש האצבעות" הוכיחו לאחרונה תקפות אמירה זו...

מהפרסומים עולה שנעצרו ששה חשודים יהודים חלקם קטינים. המעצרים היו ככל הנראה כוחניים ואלימים. במקרה אחד נורה אחד העצורים בצווארו באקדח טייזר (מוכר?..), הגיע קודם לטיפול בבית חולים ואחר כך נעצר. בהמשך נמנעה מהעצורים פגישה עם עורך דין ובכמה ימי חקירה אינטנסיביים הודו חלקם ברצח. קטינים ואף בוגרים צעירים החווים טראומת מעצר חקירה ושלילת זכויות בסיסיות- איזה כוח עמידה יש להם על מנת להתנגד ללחץ החוקרים הכוחניים והמנוסים ? שאלו את עצמכם...

פורסם כי מלבד ההודאה אין בידי המשטרה/שב"כ ראיות . הוזכרה מכונית ששמשה את החשודים ואף פורסם סרט "מפליל". אני מזמין את כולי עלמא לצפות בסרט- אין בו ולו בדל ראיה למעשה חטיפה !! בינתיים הציג אחד החשודים אליבי וככל הנראה ישוחרר בקרוב.

האמת היא שבהעדר די מידע אין בידינו לאשש החשדות או להפריכם. מנגד יש למחות על ה"הרשעה הציבורית" בה אנו חוזים ולה אנו עדים. מרוב הנרפים העולים לרגל לבית הנפטר תוך שהם מתחרים זה בזה בעוצמת הגינוי, ההתנצלות וההשתלחות ב"יהודים הרוצחים" אין לי כל ציפיות. אלה על פי רוב אנשים חלשים, חסרי עמוד שדרה שכל מה שהם מסוגלים לעשות הוא להשתחוות למולך התקשורת ולספק לו את מבוקשו.

אני מאד תמה על יהודים טובים, מנהיגי ציבור ואף רבנים הנופלים בפח וממהרים להרשיע, לגנות ולהתנצל. בדומה לאירועי "תג מחיר" גם כאן פועל כוח ההתבטלות והרפיון וגורם לאנשים טובים להיחפז ולהרשיע בטרם עת.

אבקש להיתלות בדוגמא אחת על מנת לבאר . הכול זוכרים את "אירוע תג מחיר בכפר טובא זנגרייה" . הכול במירכאות משום שבחלוף זמן הוכח שאירוע זה לא היה ולא נברא וכי יד יהודים לא הייתה במעל. טובא זנגרייה הוא כפר קשה ועוין אליו כוחות הביטחון מפחדים להיכנס לצרכים שונים. במקום יש מאגרי נשק גדולים, הסתה פרועה כנגד המדינה והרבה מאד אלימות.

כל האמור לא הפריע לשועי ארץ, נשיאים ורבנים, לעלות לרגל אל פרנסי הכפר, להתבטל בפניהם, להתנצל, להכות על חטא ולהכפיש יהודים עלומים ש"הציתו שטיח במסגד".

כשלעצמי, אמתין בסבלנות ובסקרנות לגמר החקירה ולתוצאות משפט (אם יתקיים) בטרם ארשיע או בטרם אחוש רגשי אשמה כלשהם.