מורה נבוכים לבוחר הנבוך, לקראת מערכת בחירות שבה שמאל קיצוני מנסה להציג את עצמו כשמאל מתון, שבה שמאל הזוי שואף להתחזות למרכז שפוי, ושבה משבצת המרכז תפוסה על-ידי הליכוד בראשות בנימין נתניהו, ועל כן כל מי שנמצא שמאלה יותר בהכרח איננו מרכז.

ימני אמיתי ונאור אמיתי וליברל אמיתי הוא אזרח שכל בני האדם שווים בעיניו, גם אם הם יהודים, ושבעיניו מדינת היהודים היא מדינה יהודית ודמוקרטית.

ימני אמיתי ונאור אמיתי וליברל אמיתי הוא אדם שכל בני האדם שווים בעיניו ושלכולם שמור חופש התפילה במקום הקדוש ביותר להם, ואפילו אם הם יהודים ואפילו אם מדובר בהר הבית.

ימני אמיתי הוא מי שסבור ש"השלום" של דת השלום אינו קדוש יותר מערכי היהדות, הדמוקרטיה והציונות.

ימני אמיתי הוא מי שסבור ששלום אמיתי אינו מקדש את כל האמצעים ואינו יכול להתבסס על איסור גזעני על יהודים להתיישב בלב ארצם ועל חתירה וחתרנות לעבר השפל המוסרי של נישולם הכוחני.

ימני אמיתי הוא מי שמתקומם נגד הכפייה הדתית ושטיפת המוח המשיחית של אדמו"רי דת "השלום", אלה המתיימרים להיות "אנשי רוח" בעודם ששים להקריב קורבנות "שלום" למולך "השלום", ומי שמוחה נגד תקשורת המגויסת למען דת זו ופולחנה המסוכן.

ימני אמיתי הוא מי שיודע שפתרון שתי המדינות כבר מיושם בפועל בשטח של ארץ ישראל השלמה באמת (גם ההיסטורית וגם המנדטורית): מדינה יהודית ממערב לירדן על 22% מהארץ ומדינה ערבית ממזרח לירדן על 78% מהארץ, ללא גירוש של אדם כלשהו – יהודי או ערבי – מביתו. זו המשמעות היחידה האפשרית: שתי מדינות, שני עמים, שתי גדות.

ימני אמיתי הוא מי שלא נכנע לאיוולת של "פתרון שתי המדינות" בארץ ישראל המערבית, המתבסס על שקר "הכיבוש", ומי שמסרב להמשך הטחת הראש בקיר.

ימני אמיתי הוא מי שסבור שמדינת ישראל והחברה הישראלית הידרדרו למלחמת אוסלו ולהשלכותיה הממאירות עקב השקר כאילו צבא ההגנה לישראל הוא כובש בארצו ועקב ההסתה כאילו ההתיישבות הציונית היא גזענית.

ימני אמיתי אינו אומר "אני ימני, אבל ....." ומבין ששלילת זכויותיהם של יהודים לחיות ביהודה ובשומרון תגרור את שלילת זכויותיהם של יהודים לחיות גם בתל-אביב ובנותיה.

ימני אמיתי הוא מי שמכיר במלחמה כבמלחמה ומי שקם להרוג את מי שקמים עליו להורגו.

ימני אמיתי הוא מי שבעלי בריתו הם בני עמו ולא האויב, ומי שאינו מתרפס בפני אויביו ומפני אנטישמים מוסלמים ו/או נוצרים.

ימני אמיתי מבחין בין סרבנות "מצפון" צבועה לבין הימנעות ממתן פקודה בלתי חוקית בעליל: לגרש אזרחים מבתיהם בארצם, יהודים או ערבים.

ימני אמיתי הוא מי שיבחר מנהיגים ומפלגות שלא יתנו את הפקודה הבלתי חוקית בעליל: לגרש אזרחים מבתיהם בארצם, יהודים או ערבים.