הנאום האמיתי
הנאום האמיתי

גבירותיי ורבותיי היקרים !!! היום מדברים אמת. האמת היא, שמעולם לא היתה תמיכת האומה האמריקנית בישראל גדולה יותר. מאז ומעולם תהיה ברית בין האומות המאמינות באלוהים, ומקדשות את התנ"ך הקדוש.

האמת היא שהחל מינואר 2009 נשיא ארה"ב ברק אובמה ג'ון קרי ומחלקת המדינה, פועלים בניגוד לדעת ולאינטרס האומה האמריקנית והעולם כולו, וחותרים להשלטת האיסלם הפוליטי כפתרון הסופי לעולם. ברק אובמה וג'ון קרי חושבים שהם מצאו איסלאם פוליטי מתון, בדמות "האחים המוסלמים".

"האחים המוסלמים" מוצאים חן בעיני אובמה ולדעתו הם מתאימים לתפקיד השליט בארצות האיסלם. אובמה וקרי פועלים על פי מסקנתם: אם אינך יכול לנצח אותם, הצטרף אליהם. לכן, אובמה וקרי כרתו ברית עם קטאר שתומכת בחמאס, כרתו ברית עם הרש"פ, כרתו ברית עם ארדואן שתומך במדינה האיסלמית. בה בעת הם גם קורצים עין לאיראן שתומכת בחיזבאללה ובטרור העולמי. אובמה וקרי נכנעו לטרור. במקום לנצחו הם רוצים לסגור איתו עיסקות.

אובמה וקרי, כמו השמאל בישראל ובארצות אחרות, פוחדים מטרור איסלאמי יותר מכל דבר אחר, ולכן הם נכנעו לו, הם חולמים מאז 11 בספטמבר 2001 למצוא חן בעיני המוסלמים בכל מחיר. הם מוכנים לוותר על הזהות היהודית, על הזהות האמריקנית, על הזהות האירופית, על התנ"ך ועל אלוהים. זו גישה תבוסתנית, שמוכנה להשתעבד לאדון הבריון הכוחני והאלים. זו הסכמה להיות עבדים נרצעים לאלימות לאיסלמיזם ולטרור.

תמיכה בארגוני טרור ובתנועת האם "האחים המוסלמים", והמלכתם על המדינות המוסלמיות נראה לאובמה הפתרון האידיאלי המתאים ביותר לאינטרס האירופי והאמריקני, גם אם מחירו הוא הפקרת מנהיגים ובעלי ברית. הנוצרים, היזידים, הכורדים, אפגנים, עירקים, סורים, לבנונים, מצרים, ירדנים וישראלים הם חלק מהקורבן שאובמה מוכן להקריב על מזבח שלטון "האחים המוסלמים" במדינות ערב, תוך כדי קריצת עין פתיינית לאיראן.

ההיסטוריה מוכיחה, שכניעה לטרור אינה מובילה לשלום, אלא למלחמה עקובה מדם, תוך כדי שהוא ממשיך להערים, להרדים ולרמות את כל העולם. כך למדנו בדרך הקשה והנוראה ממלחמת העולם השנייה. על אמריקה ועל ישראל וכל בעלות הברית, לעשות את מה שהצו המוסרי העליון מכתיב לנו שוב ושוב: ללחום בטרור מלחמה טוטלית. העולם כולו נמצא במלחמת עולם נגד הטרור, עד לניצחון מוחץ ומכריע.

הטעות הבלתי תיאמן של מלחמת העולם השנייה, חוזרת על עצמה. השמאל הישראלי והעולמי, פרד קפלן, ג'ון קרי, ברק אובמה, הם כמו צ'מברליין, שחשב שאפשר לחיות עם הנאציזם ולסגור איתו עיסקה טובה. כך הם חושבים שאיראן יכולה להיות בעלת הברית הטובה ביותר לארצות-הברית של אמריקה במזרח התיכון.

אובמה, מסרב להודות על האמת, שהאיסלמיזם, הוא המשכו של הנאציזם. עכשיו, לאחר שהאיסלמיזם מאיים לכבוש את אירופה, כשהאיסלמיזם מאיים לכבוש את המזרח התיכון ואת העולם כולו, במקום שאובמה יתייצב מול האיום כראוי, יחד עם מנהיגים רבים שהבינו את האיום ורוצים להתייצב נגדו, הוא בוחר דווקא לחבור לאבי-אבות הטרור האיסלאמי – איראן.

זו אינה טעות תמימה. אחרי הטעות של מלחמת העולם השנייה, אי אפשר לטעות שוב אותה טעות. זו אינה תמימות. זו רשעות. זו מזימה מתוכננת היטב. זו מזימה שעל כולנו לסרב לה, לדחות אותה ולהוקיע אותה קבל עם ועדה. זו מזימה של האיסלמיזם להשתלט על העולם. בדיוק כמו שהנאציזם זמם זאת. זאת בדיוק אותה אידיאולוגיה, בלבוש חדש. אובמה מסייע למזימה זו. עלינו להפר את המזימה הזו.

אובמה יסביר למה יש לחבור אל השטן, פשוט מכיוון שהוא אינו רואה בו שטן. אובמה יסביר, כי לעתים יש צורך לחבור למדינות לא נעימות כדי למנוע דברים רעים יותר. כל כך הגיוני, כל כך שקרי, כל כך שקוף. כי לכולם ברור מי אמור לשלם את המחיר עבור הידידות החדשה עם מדינה "לא נעימה". אובמה יטען כי אי-אפשר להשקיע מאמץ נגד הטרור הסוני, מבלי לחזק אגב כך את איראן השיעית וכוחותיה שכבר מצויים בזירה. אובמה יטען, כי הצורך לבחור בין אפשרויות גרועות אינו חדש, שהרי רוזוולט וצ'רצ'יל בחרו לתמוך בסטלין נגד גרמניה הנאצית, וכך הצילו את אירופה המערבית על חשבון המזרחית. החבירה לאיראן נגד "המדינה האסלאמית" עדיפה על פני החלופה של השתלטות האיסלם הסוני על עיראק. אלה הם דיבורים של מנהיג שמסכן את העולם.

העם היהודי והאומה האמריקנית והעולם זוכרים היטב, את מה שאובמה וקרי מנסים לגרום לנו לשכוח. המשמעות של עיסקה עם השטן, הייתה הפקרת העם היהודי לידי הנאציזם. זו לא היתה המשמעות היחידה. מאות מיליונים שילמו את מחיר העיסקות עם השטן הנאצי והשטן הסטליניסטי.

אובמה חותר לכך שארה"ב תגייס את איראן למלחמה ב"מדינה האסלאמית" במחיר: שימור האופציה הגרעינית של איראן. אך כל בר דעת מבין ויודע, אופציה גרעינית לאיראן משמעותה אחת: השמדת מדינת ישראל. זה השלב הראשון. בשלבים הבאים ישמיד האיסלמיזם את כל מי שיעמוד בדרכו, עד לכיבוש איסלמי של העולם כולו. לא יקום ולא יהיה. אנחנו כולנו, האנושות כולה, נתקומם וננצח את הרודנות והטרור, נקים יחד עולם בו "אדם לאדם אוהב", עולם בו "ואהבת לרעך כמוך", הוא הצו האלוהי העליון.