אופורטוניזם במיטבו
אופורטוניזם במיטבו

התבטאותו של שר החינוך נפתלי בנט נגד דבריו של סגן השר מזוז, מעוררות תמיהה רבה נגד מנהיג מפלגת "הימין של ישראל".

"חברת הכנסת זועבי, את הראשונה שצריכה להחזיר את האזרחות...אנחנו עושים לכם בכלל טובה שאתם יושבים פה", כך קרא סגן השר ירון מזוז לעברם של חברי הכנסת הערבים.

כל מי שעם ישראל, וארץ ישראל ומאבק עיקש באויב, מבית ומחוץ, הם מהדברים החשובים לו במדינתנו, סבור אני ובטוח, כי אוזניו נהנו לשמוע את הדברים החדים והברורים שאמר ח"כ מזוז, שהרי כוונתו בעצם היא-עצם הימצאותם של נבחרי ציבור, המייצגים מגזר שהוכיח שנאמנותו למדינה היא לא בראש מעייניו, היא טובה הנעשית להם ולא זכותם הברורה.

כאדם המאמין בזכותו הבלעדית של עם ישראל על ארצו, וכי יש להילחם בכל מי שמערער על זכות זו, ציפיתי לגיבוי מלא לדבריו של סגן השר מצד מפלגת הציונות הדתית, הבית היהודי, ובמיוחד מהעומד בראשה, השר נפתלי בנט.

אך כשהבוקר כשקראתי את תגובתו, הבנתי דו פרצופיות וצביעות מהי.

השר בנט מחליט לצאת נגד דבריו של מזוז באומרו כי "אף אחד לא עושה טובה לאזרח שהוא אזרח", בכוונתו לאזרחי ישראל הערבים, ולנציגיהם בכנסת.

האמנם?

הבה נציג את רשימת חברי הכנסת הערבים, שנבחרו ע"י אזרחי ישראל הערבים, (המקבלים ייעוץ מהארכי-טרוריסט, אבו מאזן) בזה אחר זה, ונראה עד כמה משלמי המיסים "לא עושים להם טובה", כדבריו.

בראש הטרוריסטים עומד ח"כ איימן עודה, כביכול לפני מערכת הבחירות הציג עצמו כאיש שוחר שלום, הדורש "ז'יוויון"(שיוויון) בלבד.

כאמור, זמן מה לאחר היכנסותו למשכן הכנסת הלך ונפגש עם רב המרצחים מרוואן ברגותי בכלא הישראלי, כשהאחרון הודיע בחגיגיות: "יבוא יום ונטייל יחד ברחובות ירושלים".

במקום השני, ח"כ מסעוד גנאים, אחד מנציגי התנועה האסלאמית, הפועלת יום יום, שעה שעה, למען השמדתה של מדינת ישראל, כאשר אדון מסעוד מספר לנו, ש"בקבוקי תבערה נגד הכיבוש(היינו, חיילי צה"ל ויהודים הנמצאים ביו"ש)-לגיטימי".
במקום השלישי-ח"כ ג'מאל זחאלקה, מראשי בל"ד-מעוז החמאס בכנסת.

ג'מאל היקר, הראה לנו רק לפני מספר ימים, עד כמה זה ברור שהוא חבר בכנסת ישראל, כי אנחנו בכלל לא עושים לו טובה, וברור לחלוטין כי זוהי זכותו הדמוקרטית להיבחר לכנסת, באומרו כי "אם יימשכו הפרובוקציות בהר הבית, יישפך כאן דם"-דמוקרטיה טהורה.

אני חושב, שאין צורך להמשיך בבאים בתור-מדובר ברשימה שכל מטרתה הוא חיסולה של המדינה היהודית היחידה. טאלב אבו עראר, חנין זועבי,  אחמד טיבי,באסל גאטס, ועוד רבים וטובים(לאויב, כמובן).

כל הרשימה הזו, היא נציגתה הרישמית בכנסת של האוכלוסייה הערבית בישראל, כאשר גם בכפר אבו גוש, לדוגמה, המהווה "סמל לדו קיום",אחוזי ההצבעה לרשימה זו היו כ-90.

האם מדינה מתוקנת, הייתה מאפשרת לאוכלוסייה תומכת טרור, שרובה בכלל מזדהים עם אוכולסייה המנסה לפגוע באזרחי המדינה שבהם חיה אוכלוסייה זו,  ללא הרף , ואף מגדירים עצמם כבני הלאום של הפוגעים (במקרה שלנו, "פלסטינים") - האם מדינה מתוקנת הייתה מאפשרת לאוכלוסייה זו לשהות במחיצתה ואף להעניק לה שוויון אזרחי מלא, ואף העדפה מתקנת (כפי שאנו רואים כיום במערכת המשפט, למשל)?

מדינה כזו, כמובן עושה טובה עצומה לאוכלוסייה זו, ולא כדברי השר בנט "אזרח לא עושה טובה שהוא אזרח".

פשוט בושה, ששר בממשלת ישראל, שאמור לייצג את המחנה הלאומי, ואת הימין של ישראל, מתבטא בצורה כזו.

פשוט בושה.