כיצד מייצרים הרתעה ומצילים חיים
כיצד מייצרים הרתעה ומצילים חיים

לקרוא ולא להאמין !!

הלילה אטמו כוחות "הביטחון" את בית המחבל הארור שטבח באחינו בבית הכנסת בהר נוף. יהודים צדיקים עטופים בטליתות ותפילין נרצחו בשחרית היום בעת שעבדו את השם יתברך.

כל היהודים דממו באותו בוקר נורא והאבל הכה בכולנו. יש מחזות קשים, יש קשים יותר, יש מחזות בלתי אפשריים אותם לא יכולה הנפש להכיל.

לאסוננו הניאו נאצים של דורנו, ערבים הצמאים לדם יהודי, מכים בנו ומפילים בנו חללים. הם מכים במקומות הכי כואבים ומעבירים מן העולם בטרם עת יהודים צדיקים, בעיקר יהודים צדיקים.

הנרצחים שמתו על קידוש השם הם על פי רוב מאוהבי הארץ, מבוניה וממיישבה, מדובר באוהבי התורה ולומדיה, לוחמים בעוז על תקומת העם היהודי בארצו- גיבורים כולם.

לעולם לא נשכח את הקדושים שנטבחו במרכז הרב, זכרם של קדושי הר נוף לא ימוש מלבנו, יהודים טובים שנרצחו על אם הדרך ובמיטותיהם באישון לילה יישארו חקוקים בלבבות וזכרם לא ימוש מאתנו.

השמות רבים מנשוא וזכורים כולם, כך גם הכאב. משפחת פוגל, שלום שרקי, עידו זולדן, ועוד ועוד ועוד....

תגובת המלכות (לשלומה אנו מתפללים) היא משהו בין ה"בלתי נסבל" לבין "פשע" ובגידה. מדובר בשערורייה רבתי ובהפקרות לה אין תירוצים. מי שאחראי על חיי היהודים בארץ ישראל מועל בתפקידו ובודאי שאיננו ראוי ו/או כשיר לכהן בו.

נחישות ? הרתעה ? רצון למגר את האויב ? לנצח ?.....(חס ושלום....). לכל אלה אין זכר. מדיניות רפה, תבוסתנית, פושעת ויותר מכל מסוכנת - הם ממאפייני ההתנהלות של הפחדנים הרופסים המעוטרים בתארים הכל כך שקריים- "שר הביטחון", "ראש הממשלה"....

אין ביטחון ואין משילות.

בית נאטם- שמחת זקנתי. כמדומני שהמתנקש ביהודה גליק זכה להנחות - בבית המשפחה שגדלה את המפלצת אטמו חדר אחד...שם דרה החיה הנאצית המסוכנת הזו.

וההפקרות נמשכת - פתיחת צירים, הקלות, העברת מלט, עונשים קלים ומדיניות "פתיחה באש" מסרסת והרסנית. השם היאה לה והיותר מדויק בעליל הינו- מדיניות "נצירת האש". מדוע ? תשאלו, למה? במה פשענו שכך נוהגים הפקר בחיינו ובחיי ילדינו, עד אנה זילות החיים יכולה להגיע ?

תשובה אין.

שחתי את יגוני באזני חבר לו אמרתי שלו הייתה בעבר הרחוק תגובה הולמת ונכונה לרצח יהודים ברי שחיי מאות ואלפים היו נחסכים. חיים מלאים, שמחים, יוצרים, אוהבים וקדושים.

באם לפני עשרות שנים הייתה ממשלת ישראל נוהגת בתקיפות הכול היה נראה אחרת.

מהי תקיפות תשאלו ?

ביום בו מתבצע רצח פושטים כוחות צבא גדולים על הכפר ממנו יצא הרוצח. הבית ממנו יצא המנוול מושמד על יושביו ועל תכולתו, מיד !! בני החמולה נחקרים וכל מי שנחשד בקרבה (ולו שולית) לרצח מושלך לכלא (כלא אמיתי לא כמו זה המתקיים אצלנו...) לשארית ימיו. כל מי שנמצא משתף פעולה (לוגיסטית,תכנונית,כלכלית ורעיונית- מוצא להורג- בלי בג"צ ובלי בצלם.....

כל בני הכפר מועלים על משאיות ומגורשים לעזה, לסיני, ללבנון, ללוב, לים הפתוח- בחרו אתם את האופציה המועדפת. בהמשך ובתוך לוח זמנים קצוב הכפר כולו מושמד עד דק-עד אשר שייריו נראים כמו מה שנשאר ברוסיה אחרי צ'רנוביל.

אגב- הכל נעשה באור יום ובקול תרועה רמה, למען יראו וייראו- הרוצחים מבית, הרוצחים מסביב והאנטישמיים בעולם הגדול- בעולם כולו. (ולא כמו שנעשה היום באישון לילה ובהיחבא....כמו עקיצה אסורה או פגע וברח אומלל.....)

לא שכחתי- הרוצח כבר מזמן איננו בחיים- על פי התסריט דלעיל.

לו כך נהגנו לפני שנים הרבה- היו נחסכים חיים רבים, חיים של יהודים יקרים, בשר מבשרנו.

לא נהגנו כך.