מי רצח את הפעוט בחוף הים
מי רצח את הפעוט בחוף הים

קשה לנו להכיל את כל הרוע בעולם, אבל כשנותנים לנו אותו בכפית קטנה, כמו הילדה בשמלה האדומה בסרט 'רשימת שינדלר' אנחנו מזדעזעים.

נראה שאין אדם שלא חשב על הילדים והמשפחה שלו כשראה את התמונה המזעזעת מחוף הים בטורקיה. גופת הילד הזה, המתדפקת על חופי אירופה תיצרב לנו בזיכרון לזמן ארוך. באמת תמונה אחת שווה אלף מילים. הפעם היא שווה מיליון מילים, ובעיקר מילים שלא אומרים. בשם הפוליטיקלי קורקט.

 

אז ככה: הפעוט שנגע לליבנו לא טבע בים. הוא נרצח על ידי מפלצת אסלאם קיצוני שהתעוררה עלינו בשנים האחרונות וגורמת לבריחה מהטירוף הזה בכל דרך שאפשר.

כמעט כבר התרגלנו לקטסטרופה שמתחוללת כאן ליד הבית, בשכונה המזרח תיכונית שלנו. עשרות אלפי ילדים נטבחו בשנים האחרונות, סרטוני זוועה של הוצאות להורג במיטב הטכניקות הקולנועיות משמשות להעביר לעולם את התוצר המחריד של רכבת השדים האסלאמית שנוסעת כאן.

האסון הנורא שלנו הוא שהרכבת הזאת מונעת בדלק של אותו עולם נאור ודמוקרטי, שהיום מתחלחל, אבל שנים שותק וחושב שיש כאן תהליך שחייבים לעבור כדי שהדמוקרטיה תגיע גם למדינות נחשלות. זה רק שבבים שניתזים בזמן שיוף העץ והכנתו לשימוש. שתיקת הכבשים של אירופה ואמריקה למול הזוועות גרמה לאותן זוועות לנקוש להם בדלת, ליד הבית.

לעיתים נדמה להם שהרדיקליזציה של האסלאם היא הבעיה בעיקר של מדינת ישראל. חלקם בטוחים שכל הבעיה נוצרה בגלל מדינת ישראל, ואם רק לא היינו כאן הכל היה בסדר. כך הם טומנים את הראש בחול בזמן שלחוף הים שלהם מנפצים גלים עם עדויות מוחשיות מי מקרבן ומי הקורבן, אסלאם אחד מול אסלאם אחר.

זה לא אירופה אשמה בזה שהיא לא רוצה לקלוט מהגרים. אשמים מנהיגי העולם שעוצמים עיניים ונותנים לאסלאם הקיצוני להרים תמנוני טרור בכל האזור, ואחר כך מתיישבים איתם לשולחן וחותמים הסכמים.

שתקתם כששחטו ילדים בחרב האסלאם בסוריה? קיבלתם משאית מלאת גופות פליטים בלב אירופה, ותמונה אחת מזעזעת של ילד אחד ששילם את מחיר השתיקה שלכם.