אין אחד היום החי בתוך קלחת הטרור שלא מעביר לו בראש את התסריט שהפך יום יומי, בו אנו יוצאים מביתנו בדרכנו לעבודה, לימודים, מכולת, ולפח השכונתי, שהרי סתם לצאת לנשום אוויר זה כבר לא בנמצא, מעל ראשנו מרחף מן שלט דמיוני הכתוב באדום חזק "לא חייב? אל תצא מהבית" עומדים בפתח הדלת ומנסים להיות כמה שיותר יצירתיים כדי לחשוב מה אנו יכולים לקחת איתנו להגנה עצמאית, ולבסוף כשמבינים שהאפשריות לא רבות לוקחים איזה ספר תהילים. נשימה עמוקה ומתחילים את היום.

והרדיו לא מפסיק לשגר עלינו ידיעות על ניטרול שם, ומצוד שם, ופצוע שם
ואז מגיעה ידיעה חצי שפויה חצי לא, בה נאמר כי מי שביכולתו להוציא רישיון לנשק, טוב שיעשה זאת ואף הגדיל השר לביטחון פנים לעשות והקל את התנאים לקבלת הרישיון ובלבד שנוכל להסתובב "בטוחים",בהרבה בחינות זה מלחיץ שאזרחים נאלצים לקחת חלק במערכה הביטחונית ומעלה הרבה שאלות על המופקדים על ביטחוננו ומה בדיוק השדר שהם מבקשים לשדר?
ואולי עולה ונרקמת שאלה גדולה יותר ששכחנו לשאול בטרם רצנו להתמגן ולהגן

האם מדינת החוק מספקת גב מוחלט לאזרחים שלה? האם אותו אקדח שהוציא האזרח האכפתי והאחראי בחסות שר הביטחון לא יהווה לו כרטיס כניסה לבית הסוהר? והאם דין יהודה ושמרון כדין ירושלים ועפולה הוא שמוכרים לנו הצגה שכאשר היא נגמרת והאור נדלק המציאות המתגלה היא מציאות מבישה ביותר!.

בשבוע שעבר היה אירוע טרור שאולי לא הרבה שמעו עליו כי האמא שחטפה את האבן בדרך לביתה לא נפצעה ורק נגרם נזק לרכב, עמדו מחבלים במקום שבו הכביש מתעקל בצורה חדה ביותר והשליכו אבן גדולה אך כמו בשאר אירועי הטרור האחרונים אזרחים בעלי משפחות ואבות לילדים גילו תושייה וגבורה ורצו אחרי המחבלים שזרקו את האבנים אך במקום שתמונותיהם יעלו באתרי החדשות כמצילי היום הם כעת במעצר

וכי ייתכן שאבנים אינם טרור? והזורקים אינם מחבלים המבקשים לשפוך דם יהודי? ובלי לשים לב תמונתה של אדל ביטון עולה לראשי ולאחריה פניו של אשר פלמר ובנו התינוק יונתן, ואלכס לבלוביץ את כולם הרגה אבן שהתעופפה במטרה אחת לרצוח!!!

הבוקר קבלתי תשובה רוצחיו של אלכס לבלוביץ שאיבד את השליטה על רכבו בעקבות סלע שניפץ את שמשת מכוניתו מואשמים בהריגה ולא ברצח, מדינת ישראל החליטה! טרור האבנים אינו טרור, וזורקי האבנים הם רק אנשים המבצעים מעשי קונדס, שאחרי ככלות הכול אבן רק עלולה להרוג. יש מולנו אויב המשתמש בכל אמצעי שרק יש בידו כדי לרצוח בנו עוד ועוד ומשטרה שמרשה לעצמה להקל בדבר מסוים רק משום שאחוז ההורגים בו הוא קטן היא משטרה שמכשירה את הטרור כולו ומחזקת אותו להמשיך ולרצוח בנו!

ולכן צריך לומר את הדברים בצורה ברורה ואיתנה:

לא ניתן שהבלבול והגמגום בחוק ייגבה חיים נוספים ועל כל אזרח שנמצא בסכנה לעשות הכול כדי להבטיח את ביטחונו האישי ושל הסובבים אותו ואם יהיה עלינו לשבת במאסר כי בקשנו לחיות, נעשה זאת. לא מפחדים מאזיקים מוכרחים לשמור על החיים! מוטב שיהיה עורך דין טוב מאשר חזן טוב.

תודה לכם אזרחים גיבורים שרצתם להגן עלינו
וסליחה שהחוק עדין לא הבין מי הוא האויב
וכמה פרצופים יש לטרור

בתפילה לביטחון כולנו