לאחרונה, מנסה שרת המשפטים איילת שקד להוביל לחוק שיגרום לשקיפות במקורות המימון של עמותות השמאל, אשר מקבלים מימון ממדינות זרותי על מנת לספק חומר מרשיע כנגד מדינת ישראלי וכנגד חיילי צהל.

כמדומני שבכל ספר החוקים של מדינת ישראל אין חוק צודק ממנו. אף מדינה בעולם, לא תסכים, שמדינות זרות תתערבנה בענייניה הפנימיים, הבה ונשאל מה ארה"ב הייתה עושה אם ישראל הייתה מממנת גופים הפועלים לעצמאות האינדיאנים? או איך הייתה ספרד מגיבה אם ישראל הייתה מממנת את מאבק העצמאות של הקטאלונים או הטורקים ביחס למאבק הכורדים?

ודאי שלא, עמותות שכל מטרתם להוציא דיבת הארץ רעה בעיני כל העולם אין זה ראוי שיקבלו מימון ממדינות זרות. בביקורי בפרלמנט הבריטי, נפגשנו עם חבר פרלמנט העוין את ישראל באופן מובהק, הוא הטיח בנו שיש אפרטהייד ברכבת הקלה, כשהסברנו לו שלא דובים ולא יער, ושאין שום אפרטהייד ברכבת הקלה, הוא שלף דוח של אחד מאותם ארגוני שמאל שמצביעים על אפרטהייד לכאורה הקיים ברכבת הקלה, לא רק שהם נתנו נתונים המכפישים את המדינה, אלא הגדילו לעשות ולתת נתונים שקריים.

פעמים רבות יוצאים דו"חות המתחזים לאובייקטיבים ע"י ארגונים כדוגמת מולד והקורא חושב שמדובר בדוח מדעי אובייקטיבי, בעוד שמדובר בהכפשות בזויות של ארגוני שמאל הממומנים על ידי מדינות זרות באצטלה של דו"ח מדעי.

לכן, אך טבעי שכל אזרח ידע מי מממן את אותו הגוף, ובכך להתוודע מאילו מניעים נכתבים דו"חות אלו. המטרה החשובה ביותר היא, שברגע שהעברת הכספים ממדינות זרות תהיה שקופה, אז יהיה צמצום ניכר בזרם התרומות, כי אף מדינה לא תרצה להראות כמתעסקת בפוליטיקה פנימית של מדינה אחרת. תופעה כזאת לא מקובלת על שום מדינה בעולם, רק במדינת החלם הקרויה מדינת ישראל, מאפשרים לכל מדינה זבת חוטם, לבחוש בפוליטיקה הפנימית בארץ.

אני מקווה כי שרת המשפטים תקדם את החוק למען לא יתערבו אומות העולם בנעשה כאן.