הקדמה: לא צפיתי בתחקיר עובדה על רחבעם זאבי הי"ד, ומשום כך אין לי דעה אישית על הטענות נגדו ובעדו. למען האמת, אין לי כל כך עניין בשאלה אם גנדי היה מטריד סדרתי או צדיק יסוד עולם.

לא האמנתי בטרנספר בגלל אישיותו הסוחפת והסגפנית של גנדי ולא אפסיק להאמין בפתרון הצודק והמוסרי הזה בעקבות גילויים על האיש. אני מאמין בדרך, לא באיש, משום כך אני לא רואה את מי החשיפה הזו אמורה לעניין ולעצבן, חוץ מאת משפחתו כמובן.

אך כל זאת רק כהקדמה. הזעזוע, התדהמה והגינוי של הימין נגד התחקיר חושפים שוב את הקיבעון והרפיסות של שלטון הימין בישראל. אם יש תחקיר שלא מוצא חן בעיניכם - אל תצפו בו.

ערוץ 2 הוא ערוץ כלכלי שמתפרנס מאיתנו. רוצים שהם יתחשבו בכם וברגשותיכם? תעמדו על שלכם. אך לא, הימנים הם הראשונים לצפות בתכניות אלו, והראשונים לעשות פרסום לתכניות הללו. הם זועקים ונותנים לכל תחקיר קיקיוני נפח משל היה חשיפת מסמכי ווטרגייט.

אם כבר צפיתם ופרנסתם אותם, ממה אתם נבהלים? אם אינכם מסכימים לאג'נדה ולמסקנה, אתם יכולים פשוט להתעלם, הרי אתם בממשלה ולא אילנה דיין או שלי יחימוביץ. האם אילנה דיין או שלי יחימוביץ מסוגלות לבטל את יום האזכרה הממלכתי לגנדי? לא. אז מה אכפת לכם?

ועוד נקודה: עולם התקשורת הטלוויזיוני נשלט על ידי השמאל. ערוצים1, 2, 10 ועוד ועוד הם באי דברו של השמאל. מי אחראי לכך? ממשלת הימין ובראשה רה"מ ושר התקשורת בנימין נתניהו שמונע את פתיחת התחום לתחרות ומקבע את המונופול השמאלני.

הימין בישראל כל כך התאהב בעמדת הבכיין הרופס והפחדן, שהוא לא שם לב שהוא כבר 20 שנה בשלטון.