מפלגה דמוקרטית לא יכולה לשלוט מי מתפקד אליה. זה נכון לעבודה ונכון לליכוד. אבל מפלגה וראשיה יכולים בהחלט להגיד בקול מי הם ומה הם, מה זה הליכוד ומה הערכים שלו.

ובעיקר הם צריכים לצאת בחמת זעם כשהצל תוקף את בני בגין. גרבוז? גידי אורשר? זה מה שמעלה אצלכם עצבים? יש פגיעה יותר גדולה מהצל?

בני בגין הוא אחד היחידים בליכוד שמאמינים בארץ ישראל השלמה, היתר ממלמלים, מתפתלים, מהמהמים משהו על הרשות הפלסטינית (שאותה ישראל תחזקת) כתחליף לאמירה ברורה. הוא אחד היחידים שמחזיקים בתפיסת החירות הז'בוטנסקאית. ואם זה לא מספיק הוא גם אב שכול.

בניגוד לאליאסי הג'ובניק שעשה כסף בזמן השירות הצבאי, סמרטוט שלא תרם כלום לכלום, הנכדים של מנחם בגין שירתו בצבא. אלה שהצל תוקף כעוכרי ישראל.

אחד מהם, הבן של בני בגין נפל עם מטוס הקרב שלו. "השמאלן הרדיקלי" בפיו של אליאסי התנדב ליחידה. האחות שנשואה למוסלמי, היא בכלל עובדת משרד המשפטים שנשואה לנגן יהודי וכן הלאה.

אני יודע שבני בגין לא יגיד על כך מילה. הוא מקובע ביחסו לתקשורת ולדרך שבה מתנהלים בפוליטיקה. הוא מעולם לא אומר אני אב שכול בבואו לעסוק בענייני ביטחון. אבל יש מספיק אנשי ליכוד שאני מצפה מהם. הם הרי יודעים מה הם הערכים של הליכוד, מה הם חמשת הממ"ים. שתי גדות לירדן. הם זוכרים מה זה הדר ביתרי.

אל תספרו לי שאין בררה. אני כנראה מאמין בבסיס הערכי של הליכוד יותר מכמה חברי כנסת מטעם הליכוד.  מי שנכנע לסמרטוטים (גם אם יש להם 250 אלף עוקבים) סופו להיות סמרטוט בעצמו.