האיש החכם ביותר בפייסבוק
האיש החכם ביותר בפייסבוק

בימים האחרונים יש המלגלגים על ראש הממשלה. לא דבר חדש במחוזותינו. הסיבה הפעם היא השימוש שלו ברשת.

נתניהו משתמש ברשת שלו כפי שצריך להשתמש בה. "שר התקשורת" מראה שהוא יודע יותר מכולם כיצד משתמשים כיום בתקשורת החזקה בישראל. תקשורת שעוקבת אחריו במאות אלפי צפיות. בדיוק בתוכן שהוא רוצה להעביר. בדיוק במסרים שהוא רוצה ללמד ולהכניס לשיח הישראלי. הפייסבוק.

האופוזיציה יכולה להמשיך לצייץ. להעלות פוסטים מלאי זעם על כמה רע כאן. נתניהו מצידו מוכיח יום אחרי יום עשייה. הוא פשוט חושף אותה. את שולחן העבודה שלו, את שיחות הטלפון שלו, את השיח שלו עם האזרחים הקטנים- עם כולנו.

הוא גם עושה את זה עם עיתונאים, עם אושיות פייסבוק ועם אנשים שהכח שלהם גדול בהרבה ממה שמייחסים להם בתקשורת. זו שהם הצליחו לנשל מהמלוכה.

אלה השואלים את עצמם ואת סובביהם איך העם כל-כך מטומטם לבחור שוב ושוב באיש השנוא עליהם סומים את עיניהם מלראות את העבודה הסזיפית של האיש הזה. את הבניה שלו וההבנה שלו בחידושים הכי עדכניים. השנאה שלהם לא מאפשרת להם להסתיר את העובדה שבדיוק מה שהם התמוגגו לראות אצל פרס (ולמען האמת במקרה פרס שלטו בכך בעיקר עוזריו ולא הוא) - הם שונאים לראות אצל נתניהו.

בימים שבהם עוסקים אנשי תקשורת ששולטים ברדיו ובטלוויזיה כבר 40 שנה על הקמתו או נפילתו של התאגיד, מראה שר התקשורת כיצד מקימים תאגיד תקשורת אמיתי.

כעת, כאשר הוקם ערוץ נתניהו יכולים לקום אלף תאגידים. את הניצחון שלו הוא כבר השיג. שוב.