לא היה ולא נברא! האמנם?
לא היה ולא נברא! האמנם?

כבר בעבר הבאנו במאמרים שנכתבו הוכחות לקיומו של קשר לא קדוש בין אנשי מחמ"ד (מחלקת המדינה האמריקנית) לבין הצהרות והודעות שונות שיצאו מבתי מדרשם של גורמי האיחוד האירופאי, מדינות באפריקה, מדינות ערב ומדינות אחרות העולם נגד מדינונת אחת קטנה ששמה ישראל.

הסתמכנו בין השאר על ידע ומידע מאנשי תקשורת ומודיעין ו"לשעברים" בקביעותנו הללו. עתה האמת טופחת על פניו של חוסיין מובארק אובאמה ועל חבר יועציו שניסה להסתיר את חתרנותו נגד המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון!

אט אט מתחוור לעולם כולו ולתקשורת העולמית כיצד פועלת השיטה האמריקאנית. נראה הדבר שדרגים נמוכים יחסית במשרד החוץ המצרי קיבלו פניה מגורם אמריקני עלום דרך מוסדות הליגה הערבית להגיש הצעת החלטה למועצת הביטחון. משנתגלתה העובדה טרח מי שטרח להפנות תשומת לבו של א-סיסי לנזק העלול להיגרם למשטרו בשל אובדן הקשרים הטובים עם מערכות ישראליות שעל פי מקורות זרים מסייעות וסייעו לו בעבר לשמר את שלטונו.

ההדלפה שהופיעה באתר העיתון המצרי "אל-יום א-סאבע" ביום שלישי השבוע גרמה לאמריקנים לצאת בשורת הכחשות אבל כאמור האמת טופחת על פניהם. אכן קרי הודיע לסעיב עריקאת ולראש המודיעין של אבו מאזן מאג'ד פרג' =אבו בשאר ماجد فرج ששמו מופיע בהרבה תיקים של מערכת הביטחון... על העובדה שארה"ב החליטה שלא להטיל ווטו על הצעת החלטה נגד ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.

מה לעשות? ודווקא הפלסטינאים היו אלה ש"רצו לספר לחברה" הם פנו לאנשי משרד החוץ המצרי עם הסיפור ושם החליט מי שהחליט - וכנראה ללא קבלת הסכמה מגבוה...-להגיש הצעת החלטה למועצת הביטחון והסוף ידוע – א-סיסי שמובארק חוסיין אובאמה אינו מחבריו! בחר ללכת בשביל הישראלי ושגרירו באו"מ משך את הצעת ההחלטה. אגב אבו בשאר שקיבל את כינויו משום שבנו קיבל את שמו של נשיא סוריה-השוחט מחאלב - היה מאנשי התנזים וממפעילי הצעירים באינתיפאדה ידוע בקשריו הטובים עם גורמים מצריים. ומעניין לעניין באותו עניין.

כאשר פנה הנשיא הנבחר דונאלד טראמפ לא-סיסי בבקשה למשוך את הצעת ההחלטה, הגיב על כך אובאמה בביטול תוך שהוא מלגלג על א-סיסי בכך שאירגן עם בריטניה, צרפת, מלזיה והממשל שונא האמריקנים השולט בוונצואלה, את תהליך קבלת ההחלטה. בכך העלה את חמתו של א-סיסי ואולי מכאן יצאה ההדלפה...


ההתניה הפבלובית של מדינות העולם מתגלה במלוא חומרתה נוכח התייחסותו של אובאמה לישראל. אותו אובאמה שאינו מסוגל להחזיר את ארה"ב לעמדה ההגמונית שהייתה לה לפני שעלה לשלטון ובכך פתח לחזרתה של רוסיה לעמדות הכוח שהיו בידה בעבר.

הצליח בפעילותו כשמדובר במדינה קטנה כישראל שמזמן לא היתה לב הבעיה של שלום העולם הגדוש פליטי חרב ממרכז אפריקה ומסוריה. וכאמור בהתניה פבלובית של מדינות כמו אוקראינה שראש ממשלתה הוא אמנם בן ברית אבל מול התשדורות שקיבל מאנשי הECU לא יכול היה לעמוד; או קחו למשל את ניו זילנד שממשלתה אינה עושה דבר נגד ההנחיות שהיא מקבלת מדאונינג 10.

אז לאחר הנחיה שקיבלה ממשלת הוד מלכותה, שבאה לעניות דעתו של הכותב לאחר שיחה בין אישיות בכירה בארה"ב לבין אישיות בכירה בבריטניה, נציגיה באו"מ הונחו להצביע בעד ההחלטה הגזענית הזו הקובעת שליהודים אין זכות להתיישב במקומות מסוימים בעולם. ..שלא לדבר על אנגולה ומדינות אחרות באפריקה שרצו לרצות מדינות אחרות באירופה וכך נארגה מסכת קורי העכביש מעל מדינת היהודים.

ונחזור רגע לארצות הברית. כל מי שחושב שההחלטה של מועצת הביטחון היא ראשונה ומיוחדת במינה כי היא פרי התנהגות השלטון האמריקאי, שוכח שאין זו הפעם הראשונה שנשיא אמריקני תוקע סכין בגבה של המדינה היהודית. היה זה ג'ימי מגדל הבוטנים קארטר שהביא עלינו את החלטת מועצת הביטחון 465 עוד בשנת 1980 ושחשב שבכך יאלץ את ישראל להתגמש בקאמפ דיוויד 2.

גם ההחלטה 465 מדברת על כך ש"כל הפעולות שננקטו על ידי ישראל כדי לשנות את האופי, הדמוגרפיה והמוסדות של השטחים שנכבשו ב-1967 כולל ירושלים המזרחית, אינם בעלי בסיס חוקי ומדניותה של ממשלת ישראל להעביר אזרחים אל שטחים אלו דהיינו הקמת התנחלויות, מהווים הפרה בוטה של אמנת ז'נבה הרביעית. כמו כן מדיניות זו מהווה מכשול רציני על מנת להגיע לשלום יישים, צודק וארוך טווח במזרח התיכון".

ולסיום משהו מסגנון מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו או אולי יש לקרוא זאת "יוצאו"? רק לפני זמן קצר הופיע מעל בימת מועצת הביטחון אזרח ישראלי-עובד "בצלם", שמשכורותיו לפי פרסומים ממומנת בעיקרה על יד גורמי חוץ-מדינות בעולם שתורמות לפעילות הקבוצה שהוא עומד בראשה, תוך שהוא קובע את אותן קביעות שקבעה מועצת הביטחון בהחלטתה. יש בחוק העונשין סעיפים מספיקים כדי להעמיד אחד כזה לדין אבל מה צריך לזה יועץ משפטי או פרקליט מדינה שיהיו מסוגלים לקבל החלטות נכונות.

אז מה נאמר? עברנו את פרעה, נעבור גם את זה!