מנסים להפוך סטייה מהנורמה - לנורמה
מנסים להפוך סטייה מהנורמה - לנורמה

התבשרנו על ידיעה קשה מנשוא. בעקבות השתדלות של חברת הכנסת ממפלגת "כולנו" מירב בן ארי, תחל בקרוב הסברה של ה"קהילה הגאה" בבתי הספר ואף בגני הילדים, זה במימון המדינה.

אוי לאוזניים שכך שומעות!! עבדכם עוסק מעת לעת בעניין ה"קהילה" ה"גאה" בישראל. הסיבה היא שכמו שכולנו רואים הסוטים הללו מרימים ראשם, מרבים העזתם ופועלים ללא לאות על מנת לקעקע את יסודות החברה הבריאה כמו שהרוב רואה אותה – משפחה טבעית אותה מקימים זכר ונקבה.

באומרי "סוטים" אני מכוון ראשית כל להגדרה המינימליסטית והמתונה כדלקמן : תופעת ההומוסקסואליות והקרובות לה הינה לכל הפחות "סטייה מנורמה חברתית רצויה".

דומני שעל הגדרה זו יהיה קונסנסוס רחב ביותר בציבוריות בארץ (ובעולם...) שכן התנגדות להגדרה זו , מתן לגיטימציה לתופעה, עידודה והרחבתה חלילה, כמוה חתירה מודעת לקץ האנושות. אינני יודע אם הכול יודעים מה הן ראשי התיבות "להט"ב.

על מנת שהדיון יהיה פורה נגדיר תחילה. "ל" עבור לסביות (אישה עם אישה), "ה" עבור הומוסקסואלים (גבר עם גבר), "ט" עבור טרנסג'נדרים (אנשים החשים אי נוחות עם מינם המולד ולעתים משנים מינם על ידי ניתוח ובכך הופכים לבעלי איברים נשיים ו/או גבריים שלא כמו בהיוולדם), "ב" עבור בי-סקסואליים,(גברים ונשים המקיימים יחסים עם בני שני המינים).

משעשינו סדר בבלגן והתוודענו (שלא באשמתנו) אל הקהילה של הסוטים כהגדרתי אותם לעיל, ניתן לגשת ולבחון מנין ההתנגדות העזה אותה חולקת רוב החברה הישראלית לתופעה הלא טבעית, המסוכנת והחותרת תחת קיום האנושות כמוסבר לעיל.

אפתיע אתכם- למרות שבאופן אישי ובדומה לרבים התופעה מעוררת בי סלידה עמוקה, אינני מנהל מאבק נגד הסוטים העושים את שלהם בצנעה, בדלת אמותיהם ובלי לעורר מהומה מופגנת והחצנת התופעה. למרות האיסור החמור בתורת ישראל ולמרות היחס האישי- אינני חוקר, אינני רודף איש ויעשה כל אחד כעולה על רוחו ולפי טעמיו המשתנים והמשונים, שכאמור אינם טבעיים לטבע הבריאה המקיימת עצמה לדורות ויש בהם סכנה עד כדי הכחדתה.

הקושי העצום בשלו יש לקיים מאבק מתמיד בתופעה, הוא העובדה שחבריה"קהילה" נהיו בשנים האחרונות מיליטנטיים, דורשי ותובעי זכויות שלדעתם מגיעות להם, מטיפים מעל כל במה וברחובה של עיר, לא פעם בפרובוקטיביות מופגנת (ראה מצעד ה"גאווה") ומגייסים בהצלחה לא מועטה לובי פעיל וקולני הפועל לטובת עניינם.

בראש הלובי הנ"ל עומדים (איך לא ?...) ה"נאורים" שבינינו. לפלא היה בעיני כיצד ה"נאורים" ה"הומניים" והליברלים אינם מבינים את הפשט לפיו התופעה מסכנת את החברה כולה. אבל, זו המציאות הכואבת וכנגדה עלינו להתייצב בכל הכוח, להקים לובי נגדי החותר לחברה בריאה וטבעית, כזו הרוצה לקיים עצמה לדורות לפי רצון הבורא יתברך.

באם היו הסוטים מהנורמה הרצויה חיים בינם לבין עצמם כמיעוט בתוך הארון שיצרו לעצמם ( בהיותם ערים לבעיה אליה נקלעו) - הרי שאז היה יחסה מתנגדים להם שונה. יש היום לא מעט הרואים בסטייתם מחלה הניתנת לריפוי ולה ניתן לסייע. אינני בא לקבוע אם מדובר במום מולד או במום המועצם או נרכש על ידי התנהגות חברתית. מה שכן אני מוכן לקבוע הוא שעסקינן במעין "פגם בייצור" שהרי טבע הבריאה והקשר גבר ואישה למטרת קיום המין האנושי מכתיב אחרת, בלעדי ה"פגם".

ידוע שיש מחקרים בנושא, לכאן ולכאן. בכל מקרה מדובר ברמה האישית בבעיה לא פשוטה, כואבת , והסובלים ממנה זכאים לסיוע על מנת להשתנות, להיגמל או להירפא, הגדירו זאת כרצונכם. בכל מקרה, הלובי הנ"ל המאדיר ומעצים את התופעה, פועל במישורים רבים: ברמת התודעה הציבורית, באומנות ובקולנוע, בתקשורת הרחבה (שם פעילות השיא), במערכת המשפט ובבית המחוקקים. כמעט שכחתי, גם בצבא הגנה לישראל. דוגמאות : בשעה שהנושא נדון בפנל תקשורתי בטלביזיה, על פי רוב ליהוק המשתתפים הוא פחות או יותר כך.

הומו אחד או יותר, מגיש המצדד בקהילה, עיתונאי או שניים התומכים מאד (בגלל ה"דמוקרטיה", ה"שוויון" ו"ערכים הומאניים וליברליים") כשמול כל אלה מובא מתנגד אחד, על פי רוב חרדי או דתי.

הדיון מתנהל בחיבה מופגנת ובהזדהות כל הפנל (כמעט) עם הסוטים ואילו החרדי/דתי מותקף כל העת, מוצג כ"חשוך" מפגר אחר הקדמה , פנאטי והזוי – זה כוחה של תקשורת.

במוצ"ש האחרון הזדמן לי לראות טלביזיה (כסוג של חוקר תרבות, בביתי אין לי המכשיר הזה ברוך השם). לתדהמתי ראיתי שבשני ערוצים מרכזיים ובמקביל משודרות תוכניות המציגות את ההומואים בצורה אוהדת, מלטפת, מאמצת, כאשר כל כישרון הבימוי והעריכה מכוון לגרום לצופים לחבב ולהזדהות. אם תשאלו לדעתי- הרי שמדובר בשערורייה- סדום אצלנו כאן ועכשיו ממש !!

נעבור הלאה : פורסם שתקציב האוצר לעידוד ה"קהילה" ועזרה לחברים בה גדל בהוראת האוצר במיליונים רבים. אינני יודע עד כמה המספרים שראיתי מדויקים והאמת היא שלא בדקתי, עצם ההקצבה למטרות אלה מגונה ומזיקה. למי שאוהב את צה"ל- עליכם לדעת שהפוסט מודרניזם בצבא הגיע עד הלהט"ב !! פורסם שבמסגרת פעילות סיוע לחברה נשלח קורס טיס לצבוע מועדון של הלהט"ב ואגב כך שמעו החניכים דברים מפי הסוטים.

כן פורסם שהצבא יממן ניתוחים לשינוי מין למבקשים לשנות את מינם במסגרת השרות. אוי לאוזניים השומעות !!!! זאת ועוד- למי שאינו יודע- פורסם לאחרונה שיתווסף תקציב גם לעניין הסברת התופעה בבתי הספר על מנת להגביר המודעות ל"אחר" , לפתח הכרה ב"זהות מגדרית" שונה ולהילחם בהומופוביה. אגב הזכרת המילה הנוראה יש להידרש לה. "הומופוביה" היא מונח ממדעי החברה המתאר פחד כמו גם רתיעה וסלידה מהומואים ולסביות" . במובנה הרחב יותר המונח מתאר אפליה,דחייה שנאה וזלזול (ויקיפדיה).

כאמור עבדכם איננו שונא איש, איננו מסית כנגד איש , לא רוצה ברעתו של איש ובוודאי שאינו בעד תוקפנות כלפי איש.. בכל זאת, אין לי ספק שהנבערים המכנים עצמם נאורים יתייגו אותי הכותב כהומופוב מסוכן, אפילו מסוכן לדמוקרטיה, למרות שמדובר כמובן בדברי הבל ריקים.

לא רק שאינני בעד הסטייה הזו המסכנת את החברה כי אם אני מתנגד לה ולהאדרתה בחריפות, באופן אישי אני סולד ממנה, אני אכן ירא מהשפעתה הגוברת ומהלובי הפועל להפוך את הסטייה מהנורמה - לנורמה. וכל זה אני עושה תוך מימוש זכותי לחופש ביטוי ולתפארת הדמוקרטיה.