כלבי רצח — דינם דם!
כלבי רצח — דינם דם!

"אל רתיעה, בנים: כלבי רצח — דינם דם! וככל שתיטיבו לדרוס כלבי דמים כן תעמיקו לאהוב את היפה, את הטוב, את החירות. ולא די, שנסו מותניים, בחורים: הנה הג'יפים שלנו יהיו מחר "סירות", כי בנחל נצעד, בנחל דמם של פולשים".

כך קרא בפקודת יום מי שהיה קצין התרבות של חטיבת גבעתי, אבא קובנר ז"ל, בקרבות הנגב בקיץ 1948 לפני 69 שנים בדיוק. אז לחמו הורינו וסבינו נגד הפולשים המצריים, ועמם גדודים מסודן, סעודיה, אלג'יריה, וחטיבה של ערבים פלשתיניים.

כך אני קורא היום ללוחמי צה"ל משטרת ישראל ומשמר הגבול: מוות לכלב הרצח הפלשתינים באשר הם: באום אל פאחם כמו בירושלים, רמאללה או חברון. היו דרוכים, אל תחוסו על היורים והסכינאים התוקפים אתכם: הכו בהם בכל נשק שבידיכם, ירו בהם למוות, וגם בנופלם וודאו הריגה ואל תחוסו, כי בני זדון המה, משימים עצמן מתים ונכנעים ואז קמים למלאכת הרצח כפי שעשו היום ללוחמי משטרת ישראל בהר הבית.

משפט זה נכון גם ביחס לכל המחבלים הפלסטיניים באשר הם, ומנהיגיהם המגבים אותם "כשהידים" צריכים להיאסר על פי הפקודה למניעת טרור ולעמוד לדין.

את פרצופם העלוב של חברי הכנסת הערביים וכנופיית "ועדת המעקב" שלהם ראינו היום לאחר רצח שני השוטרים בהר הבית בהתחמקות הפחדנית שלהם מגינוי הרצח הנתעב במקום שנחשב בעיניהם "לקדוש". אז לא צריך להתחנן בפני כלבי הטרור המסיתים הללו, ולהוכיח לעולם כולו שזהו המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, ורק במקום השלישי למוסלמים - וככזה הוא לא נרשה שישמש  - ובכל מחיר שיידרש לסיכולו - כזירה לרצח וטרור!!

ותפסיקו לברבר לנו על "הרגעת השטח" ועל "המשך דו קיום" עם הערבים - כל זה רק הגביר ועוד יגביר את הטרור נגדנו.

לשמוע את הפרשנים הנפוחים הללו בתקשורת מדברים שטויות, כגון אחד מהם, סגן לשעבר של ראש המל"ל האומר: "שצריך להמשיך ולשמור על הסטאטוס קוו בהר הבית שנמשך מאז 1967".... אז המומחה הזה, או שאינו יודע דבר, או גרוע מכך, מטעה את הציבור, שכן הסטאטוס קוו הזה נשבר כבר כמה פעמים מאז 1967, והחמור בהם בשלהי 1995 לאחר רצח רבין, כשראש הממשלה שמעון פרס וראש השב"כ עמי איילון התירו לווקף להשתלט "זמנית" על אורוות שלמה, כביכול בשל מזג האוויר , באתר שמעולם לא היה בחזקת הווקף ובהמשך, לא מנעה הממשלה מהתנועה האסלאמית של רעאד סאלח מאום אל פאחם, לרצף את האורוות  ולהפכן למסגד ענקי במבצע בלתי חוקי תוך השמדתו של האתר הארכיאולוגי הדתי והלאומי של בתי המקדש הראשון והשני .

במקום למנוע הרס ופגיעה בריבונות ישראל על הר הבית, הסתיר ראש השב"כ דאז עמי איילון ("שומר הסף" כביכול) במזיד את הידיעה על הרס זה של המקום הקדוש לשלושת הדתות העולמיות ואיפשר את הימשכותו. הרס זה נמשך גם בתקופת נתניהו הראשונה, כאשר נפתחה מנהרת הכותל "כפיצוי" על השוד והרס עתיקות הר הבית, שבמהלכן נהרגו שמונה עשרה חיילים בהתקפות מחבלי משטרת הרשות הפלסטינית.

כך נמשך ההרס באינתיפאדה השנייה גם בשנת 2000 לאחר עליית אריאל שרון, "גיבור ישראל" להר, כאשר ממשלתו מתירה בשתיקה רועמת להרוס את המקום המקודש ולהשליט עליו את מרות הווקף. זאת ועוד, ביקורי יהודים נמנעו בהר במשך שנים ארוכות, בעת  שהווקף וממשלת ירדן  המשיכו בהרס הנורא של עתיקות המורשת יהודית והתרבות העולמית, שהושלכו באלפי משאיות להר של אשפה. כך נאסר מאז  ובחומרה יתירה על מבקרים יהודיים להתפלל בהר, וכנופיות של מורביטון מוסלמיות קיצוניות השתוללו בהר והציקו למבקרים יהודיים תוך שימוש באלימות פיזית ומילולית חסרת תקדים נגדם.

אז שממשלת ישראל לא תספר לנו על שמירת הסטאטוס קוו. זהו ביזיון ולעג לאמת ההיסטורית ולריבונותנו על ארץ ישראל כולה, שהרי מי שמחזיק בהר הבית הוא השולט על הארץ כולה.