מישהו יכול להסביר לי מה זה אם חד הורית?

מעולם לא נתקלתי במושג הזה עד לעשור האחרון.

פעם הכל היה הרבה יותר פשוט. הייתה המשפחה – שיש בה אב ואם וילדים. זה היה המצב הטבעי והנכון.

היו כמובן גם מצבים אחרים. אלמנה, גרושה, ועוד כמה מצבים נשיים מכובדים פחות.

אבל כל המצבים הללו התייחסו למסגרת הפשוטה הטבעית והנכונה – שהיא המשפחה שיש בה אב ואם ואחריות משותפת לגידול הילדים.

עד שבאה משטרת המחשבות של השמאל ובלבלה לנו את כל זה.

המשפחה היא אבן הבניין של האומה. מה יכול להרוס טוב יותר את הלאום, מאשר עיקור מושג המשפחה מכל תוכן ? והרי הרס הלאום הוא משאת נפשו של כל ליברל מתקדם , ע"ע imagine של ג'ון לנון, על אחת כמה וכמה כשמדובר בלאום היהודי ו"נאוריו", ע"ע המזה"ת החדש של שמעון פרס.

אז איך אומרים: "שתלך לעזאזל המשפחה" בלי להסתכן? בלי לספוג ביקורת? בלי לעורר את נוגדני הציבור?

אומרים: הכל זה משפחה.

השיטה הפוסט- מודרנית אינה משקרת , היא רק אומרת שהכל אמת, לכל אחד האמת שלו, ועכשיו לכל אחד המשפחה שלו. שני גברים זה משפחה, שתי נשים זה משפחה, אישה לבד זה משפחה, גבר לבד זה משפחה . והילדים שהכנסנו למצב האומלל הזה הם ילדים במשפחה , רק חד הורית.

מבחינה חברתית, הנפגעות האמיתיות , הן האלמנות, והגרושות שבשל תנאים אובייקטיביים לא היו יכולים לשמור על מסגרת נישואיהן. האם נכון להשוות אלמנה המטופלת בילדים לאישה שבחרה במודע ללדת ילדים ללא אב? האם נכון להשוות גרושה וילדיה , לאישה מופקרת וחסרת אחריות שמראש בחרה לדון את ילדיה ליתמות? כולם יחדיו הוכנסו למכבסת המילים של משטרת המחשבות ומכונים כיום , משפחה חד הורית.

יש לי שכן שאשתו נרצחה מירי בדרכה ליישוב. גם הוא הוכנס לקטגוריה משותפת עם אותן נשים מכובדות, ומוגדר כמותן , משפחה חד הורית.

מכאן העסק מתקדם במהירות לשלב הבא. לאחר שכבשנו את השפה והחדרנו את המושג "משפחה חד הורית", היעד הבא הוא התודעה הציבורית. כלי התקשורת מלאים בזה ובלי להבין את משמעות הדברים. בולע העם המסכן את הרעל הממותק הזה.

עכשיו נותר רק לקטוף את פירות הניצחון.

זהו כבר תפקידם של חברי הכנסת החרוצים מן השמאל , שכרגיל מצטרפים אליהם חברים יפים מן הימין כזבולון אור-לב מהמפד"ל. אם כל מופקרת שבחרה ללדת ילד מחוץ למסגרת הנישואים זה משפחה , אז מגיעות לה כמובן גם כל ההטבות של משפחה. בעצם מגיע לה יותר ממשפחה , כי היא לא סתם משפחה היא משפחה מסכנה, והנה נפגשות להן עוצמת השמאל עם עוצמת המסכנות.

כך הגענו למצב שזוגות נשואים כדת וכדין מתגרשים גרושים פיקטיביים וממשיכים לחיות יחדיו ללא נישואים, בכדי שיוכלו לזכות בהטבות של החד הוריות. מספר המשפחות החד הוריות בישראל עלה בעשור האחרון ב 500% !

סוף טוב הכל טוב . עיקרנו מתוכן את מושג המשפחה, נתנו לגיטימציה חברתית לכל צורת חיים אחרת שמחוץ לנישואין ומנענו בכך הקמת בתים רבים בישראל, ולבסוף אף עודדנו גירושין של משפחות טובות ובתים שכבר הוקמו. מה יישאר בדורות הבאים מארז הלאום ההדור לאחר שכרסמה בו תולעת זו? את מי זה מעניין המצלמות עכשיו על ויקי כנפו.

מובן שכל האמור לא קשור כלל לחובתה של החברה הישראלית לאלמנות, ליתומים, ולנשים שלא שפר עליהן חלקן ומצאו עצמן פרודות מבעליהן לאחר ניסיונות כנים להקים משפחה. אולם אותן אלו שבחרו ללדת ילד ללא אב, הביאו לעולם במודע, ילד יתום מאב, ובעל אם מופקרת וחסרת אחריות. עכשיו היא מבקשת להעביר לחברה את האחריות למעשיה. אין להאשימה היא בסך הכל תוצר ה"נאורות" שלנו, אך ייתכן והפתרון צריך לבוא בצורה של אימוץ על ידי משפחה אמיתית , משפחה דו- הורית.



משה פייגלין הוא ראש תנועת "מנהיגות יהודית" ומועמד לראשות הליכוד.