דיקטטורה הבולשביקית הכתה שוב. מנהלי ערוץ 7 הורשעו. התותח הקדוש של מערכת המשפט השמאלנית, המייצגת מיעוט בעם, מנסה לסתום את הפה למחנה הלאומי, המייצג את רוב העם .

בהמשך ישיר לפרשת "אלטלנה" בה פלוגות המחץ של השמאל הפציצו את אניית ה"אלטלנה", במטרה להשתיק, להרוג ולחסל את המחנה הלאומי- הרשעת בית המשפט מהווה הפצצה ישירה כנגד אניית ערוץ 7 במטרה להטביעה ולהשתיקה.

כך יוצא שתחנות רדיו אנטי-יהודיות , כגון קול ישראל וגלי צה"ל (המכונים בציבור הלאומי "קול ישמעאל" ו"גלי אש"פ"), הנותנות במה חופשית ואוהדת לאויבי ישראל מבית ומחוץ, ממשיכות לשדר אך ערוץ 7, תחנת רדיו יהודית-ציונית גאה, המשדרת שידורי אהבה ונאמנות לעם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל, נאלצת להפסיק את שידוריה. יפי הנפש הדוגלים בחופש הביטוי, שותקים. כי בישראל יש חופש ביטוי רק לשמאל.

אין ספק שבמדינת ישראל הכל היה נראה אחרת לו התקשורת הממלכתית הייתה מייצגת את רוב העם כלומר, לו התקשורת הייתה ברוח ערוץ 7, מאד יהודית, פטריוטית ולאומית. במקום לדחוף ,יום ולילה, פרשיות, נושאים וסיפורים המשרתים את השמאל – המהווה מיעוט בעם התקשורת הייתה מעלה על סדר היום עניינים לאומיים, המחזקים את רוח העם.

תקשורת לאומית זו הייתה לדוגמא מצניעה את הקרנבל סביב ויקי כנפו וחברותיה החד-הוריות, לאור המידע שכל המחאה הזאת בכלל לא הייתה ספונטאנית, אלא הפקה מאורגנת היטב של יואל מהרשק, מזכיר התנועה הקיבוצית המזוהה עם מפלגת העבודה ומרץ.

תקשורת לאומית זו הייתה חושפת את העובדה שרוב הנשים שהגיעו לירושלים ,כאילו ברגל, צעדו רק כשהופיעו מצלמות הטלוויזיה. רוב הדרך עשו במכוניות שהקפיצו אותן ממקום למקום.

לעומת זאת, צעדה שכן הייתה מקבלת חשיפה וסיקור מלא, היא הצעדה של משה קינן, אביו של אביהו קינן הי"ד, לוחם סיירת גבעתי, שנפל בקרב בעזה, כשנשלח, יחד עם שאר הלוחמים, למסע רגלי על מנת לתפוס מחבל. אביהוא לא היה נופל בקרב לו צה"ל היה מפציץ מהאוויר את הבניין בו שהה המחבל . אך על מנת לחסוך בחיי אזרחי האויב הוחלט לשלוח את חיילינו ברגל ולסכן אותם!

בחוה"מ סוכות, משה קינן יחד עם עוד הורים שכולים לחיילים ועשרות מזדהים, באמת צעדו ברגל, 43 ק"מ, מקבר אביהו קינן הי"ד בשילה עד לבית הנשיא בירושלים ,שם הקימו סוכת מחאה תחת הסיסמא: "רוצים מוסר אמת!"

"מדוע חיי אחמד מעזה חשובים מחיי בני, לוחם בצה"ל ?" "היכן היה חיל האוויר שבטיל אחד היה חוסך חיי אביהו קינן הי"ד?".

בטוחני שמשה היה שמח לו היה מקבל עשירית מהחשיפה שויקי כנפו קיבלה. אך התקשורת הממלכתית בישראל התעלמה לחלוטין ממחאתו של משה ושאר ההורים השכולים. למה? כי המסר של משה קינן נוגד את האג'נדה של השמאל.

כך גם עם פרשיות אחרות. העצומה של עמי איילון ושרי נוסייבה בעד הקמת מדינה פלסטינית בשטחי יש"ע, קבלה חשיפה מאסיבית בתקשורת למרות שרק כמה עשרות אלפים –יהודים וערבים חתמו עליה. לעומת זאת, העצומה של "נשים בירוק" נגד הקמת מדינה פלסטינית ביש"ע, עליה חתומים מעל רבע מליון איש, לא קבלה חשיפה כלל. למה? כי העצומה של "נשים בירוק" סותרת את האג'נדה של השמאל.

אורי אבנרי, יו"ר גוש שלום, המשתף פעולה עם רב-המרצחים ערפאת. במקום לדרוש שהאיש ייעצר ויישפט באשמת בגידה, מתואר בתקשורת השמאלנית שלנו באופן חיובי ! לעומתו, ולהבדיל, יהודי יש"ע בכלל ויהודי חברון בפרט, האמיצים והגיבורים, מתוארים באור שלילי! למה? כי אורי אבנרי דוחף את האג'נדה של השמאל.

וכך צצה בתקשורת, כל שבוע, פרשה אחרת המשרתת את השמאל האנטי-יהודי ואנטי-לאומי. בשבוע שעבר זה היה מכתב הטייסים הסרבנים שקבלו חשיפה אוהדת ותומכת. דבר שלא היה קורה לו התקשורת אצלנו הייתה פטריוטית. והשבוע כמובן פרשת " הסכם ג'נבה".

לו הייתה לנו תקשורת לאומית, הכל היה נראה אחרת. תקשורת לאומית הייתה המתעלמת כמעט לחלוטין ממזימותיו של יוסי ביילין וכך הייתה מונעת ממנו לפרסם ולקדם את תוכניותיו המסוכנות .

במקום לתת לו ולחבריו במה אוהדת בכל עיתון ובכל מצלמה, היו מדווחים עליו בקיצור ובלעג . בעצם, בדיוק כפי שהתקשורת השמאלנית אצלנו מתייחסת לתוכניתו של השר הרב בני אלון "ירדן היא פלסטין". הרב אלון, שר בישראל, ניסח תוכנית מפורטת ומסודרת לפתרון הסכסוך. גם לכותבת שורות אלה יש הסתייגויות והערות לגבי תוכניתו אך, אני מעלה את תוכניתו כדי להראות שוב איך שהתקשורת אצלנו מארגנת לנו את סדר היום.

על תוכנית "ג'נבה" של יוסי ביילין מדברים יום ולילה. על תוכנית "ירדן היא פלסטין" או כל תוכנית אחרת שמציעים אנשי המחנה הלאומי לא מדברים כלל או שוללים אותה מכל וכל ע"י התקפה מאורגנת היטב. מניפולציה בולשביקית טהורה.

לסיכום, ה"תשקורת" הממלכתית בישראל בגיבוי מערכת המשפט השמאלנית דוחפת בניגוד לרצון רוב העם את האג'נדה של השמאל וכך, בעצם, משתפת פעולה עם אויבינו מבית ומחוץ ומקדמת את ענייניהם. מטרת השתקת ערוץ 7 ברורה: חיסול ממוקד נגד הקול היהודי השפוי היחיד בזירה.

על כך עלינו לזעוק :"די לכיבוש!".

די לכיבוש של התקשורת הממלכתית בישראל על ידי השמאל!

די לכיבוש של מערכת המשפט בישראל על ידי השמאל!

על ציבור המחנה הלאומי להתארגן ולצאת למאבק להצלת ערוץ 7, המהווה בעצם, מאבק על קיומנו.