פישמן וקדמון בראיון עם 4 ראשי השב"כ בדימוס שואלים (מוסף לשבת עמוד 7): "האם האפשרות של מלחמת אחים לא מפחידה אתכם?".

והכתבים, שלא נחשוד בהם שהם אנשי ימין חלילה, מתארים לקוראים את נסיבות הראיון במילים: "מעניין אבל המילה עימות הופיעה במהלך המפגש הזה רק בהקשר אחד: עימות עם המתנחלים".

וכאן הם שואלים את עמי איילון איך תפנה למשל, את אלון מורה, והלא תוכניתך היא לפנות את כל ההתנחלויות!

ותשמעו את תשובתו של אלוף בצה"ל לשעבר, תשובה המעידה על רמה מוסרית, כמו זו של איזבל ושל אחאב, בפנותם לנבות היזרעאלי שיסתלק מנחלתו למען המלך: "אתם החלוצים שאפשרתם לנו להגיע למצב בו ההסדר עם העולם הערבי הוא אפשרי, אבל אתם גם אלה שמשלמים את מחירו הכואב מאוד של ההסדר".

ולהזכירכם מה אמר הנביא לאחאב לאחר שזה הרג בעצת איזבל את נבות: "הרצחת וגם ירשת?!"

ושימו לב למה שעוד אומר ראש השב"כ לשעבר: "בקיץ 2000 יכולנו להוריד את ההתנחלויות בלא התנגדות כי הם הבינו שהציבור רוצה דבר אחר!".

ומי שאיננו זוכר: בקיץ 2000 אהוד ברק נתן הכל לערפאת, וזה בתמורה פתח במלחמה. ועוד דבר שאיילון לא מבין ולא תופס, שאם חלילה היה ברק או גם איש אחר, שרון של היום, מנסה לעקור התיישבות, ולו היה נוגע אף בישוב בודד אחד – עלולה היתה ישראל להתדרדר לתוך מערבולת דמים של מלחמת אחים, שבעטייה הייתה מתפרקת לרסיסים והיתה חדלה להתקיים.

מלחמת אחים זו – אותה מדמיינים בחלומותיהם כל ארבעת ראשי השב"כ, ומכנים אותה בליקוק שפתיים "האלטלנה שלנו", יהיה לה תסריט שונה ממה שהם חושבים! מי שטעה בכל הערכותיו, כמו 4 הללו, יטעה בגדול אם יעז ללכת למהלך הפירוק של מדינת ישראל.

כי כשמתחילים לפרק בית, לא יודעים באיזה ישוב זה ייגמר, ואיזו מדינה, אם בכלל, תיוותר לנו לאחר שפיכות הדמים הזו. ראשי השב"כ הללו מהראיון סבורים "שרוב העם איתם" וכן, שהצבא ילך ויירה באלפי אזרחים, יפוצץ את בתיהם – כל זאת על פי תוכניתו של ביילין למסירת כל יש"ע בשנתיים וחצי הבאות.

והמראיינים שואלים: "איך תעמדו מול 10- 15 אחוז מהמתנחלים 'הפנאטיים'?". וכאן משיב יעקב פרי: "שעם תוכנית כלכלית פשוטה קמים והולכים 90 אחוז מהמתנחלים, יש רק 10 אחוז של גרעין אידיאולוגי איתו נצטרך להתעמת!".

ופה נכנס לראיון אברהם שלום, מי ששיקר וחיפה על הרוצחים של קו 300 והעליל על קצין בכיר בצה"ל כי רצח את המחבלים : "אני לא מאמין שה- 10 אחוז הללו שפרי הזכיר, הם כאלה אמיצים! אני חושב שלא! אחרי ששמעתי בכנס פנימי (מעניין של מי?? י.ב) שנערי הגבעות דומים לחמאס (כן! כך חושבים עליהם "במחלקת היהודים" של השב"כ - איזה שם מצמרר..י.ב.)

וממשיך שלום: "שאלתי כמה הם? אמרו לי שיש 100 פעילים ועוד 400 נגררים ו- 1000 אוהדים. נניח שהמספרים נכונים, אז אמרתי: אם הם היו ערבים הייתם יודעים לפתור את הבעיה? אמרו לי שכן. אז אמרתי, בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים. קחו 15 מהם שימו אותם במעצר מנהלי ותראו איך השאר לא עושים כלום".

"ועוד שאלתי אותם אם הם דומים לחמאס – האם הם מוכנים להיהרג? התשובה הייתה לא. אז אני יותר אופטימי בעניין הזה. כשנשאיר אותם שם הם יבואו. ועוד איך יבואו!". סוף ציטוט מדברי אברהם שלום.

ואז מתארים לנו הכתבים: בחדר השתררה שתיקה, ורק פרי אמר שהוא רוצה לעדן את דברי שלום בלי רשותו. אך הוא רק החמיר את ההסתה לטרנספר ולמזימה של ביצוע פשעים נגד האנושות בכלל ונגד העם היהודי בפרט: "יכול להיות שיהיה עימות כואב ואם אפשר להימנע ממנו יש להימנע. אבל אני חושב שהוא בלתי נמנע" וכאן (הקשיבו לדברי יעקב פרי) "תמיד תהיינה קבוצות או בודדים שבשבילם ארץ ישראל שוכנת בין גבעות שכם ובתוך חברון ואיתם יצטרכו להתעמת".

ראו להיכן ולאיזה שפל הגיעה הפוסט ציונות של אלו.

ואז מצטרף לדיון עמי איילון המדבר בנשימה אחת: "אנחנו רוצים מדינה שהיא דמוקרטית ובית לעם היהודי – לכן אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת. מנהיגות מדינית במדינת ישראל כבר קיבלה החלטות קשות כשהיה ברור מהי האלטרנטיבה, ואחרת תצטרך לקבל החלטות גם בעתיד כשברור מהי האלטרנטיבה".

כך במסווה של "שמירת אופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל, וגם לדבריהם שמירת "אופייה היהודי", מתכננים 4 ראשי השב"כ, שתפקידם היחידי, להזכירכם, הוא לסכל איומים נגד מדינת ישראל – טרנספר אכזרי של כל יישובי יהודה שומרון, הגולן, ירושלים וגם שטחים "בקו הירוק".

בתוכנית זו מי שלא ייעקר "מרצון", בשוחד ובכסף כפי שחוזה או הוזה יעקב פרי, ייהרג ויירה בידי יורשיו של אברהם שלום.

כך תהפוך מדינת ישראל, בה ירוסקו מיטב בניה בעימות עם חיילים ושוטרים, שצבאה יחדל להתקיים - טרף לאויביה.

ראו מי רוצה לגרום למלחמת אחים, נוראה מזו שהחריבה את הבית השני בדיוק לפני 1933 שנים. ראשי השב"כ לשעבר! שירות הביטחון הכללי של מדינת היהודים, האמור להגן על מדינתו ולא להרוס אותה.

אך ממחריביך, ישראל, וממהרסייך ממך יצאו –אמר הנביא.