אתם לא יודעים כמה שאתם חזקים. אתם פשוט לא מבינים כמה שאי אפשר עליכם. נדמה לכם שאתם המעט ומולכם מנגנון ענק משומן ומרושע שאי אפשר לעצור אותו. אבל דברים שאתם רואים משם – נראים בדיוק ההיפך מכיוונם של הרעים הקמים עליכם לגרשכם.

ובמקרה הזה הרעים רואים הרבה יותר מדויק. הם רואים כיצד לא ממש הצליחו מול מאחזים מבודדים בגב ההר. ואין להם שמץ של מושג כיצד יגרשו יישובים שלמים. הם יודעים שאם ציבור שלם יתחיל לנוע לכוון שלכם, כפי שהיה ביום העצמאות, כפי שהיה בשרשרת האנושית, הם יודעים שאם זה יקרה אז פשוט אין להם מה לעשות מול זה.

אז הם פועלים בשיטה אחרת. הם מקוים שאתם תפנו את עצמכם. תעשו להם את העבודה.
לכן הם מנסים לייאש, הם מנסים לפתות, הם מנסים להפחיד.

הקשקוש הזה על שלוש שנות מאסר למי שיתנגד נועד בסך הכל לקלף עוד מעגל. המעגל הראשון זה מעגל הייאוש. הכל כאילו מהר מהר, וכבר הכל כאילו נסגר, ובעצם כבר אין על מה להיאבק. זה מעגל הייאוש. אח"כ בא מעגל הפיתוי. קחו כסף, הרבה כסף, אח"כ זה יהיה קשה ועכשיו מניחים לכם את זה בפתח הבית. ולשליח יש כיפה והוא כותב לכם מכתבים מצופי ארס בטעם דבש. תטעמו... וקלאק – אתם ברשת. ועכשיו בא מעגל ההפחדה. שלוש שנות מאסר, חמש שנות מאסר.

תדעו, שההתנהגות הזו מעידה יותר מכל על פחד נורא אצל הרעים. הם מסתכלים עליכם, הם רואים את תעצומות הנפש שלכם, הם יודעים שאם זה יימשך כך אין להם שום סיכוי, והם נכנסים ללחץ. מי שמאיים בשלוש שנות מאסר על אישה שתתנגד לעקירת בניה מביתה – מעיד על לחץ. הרבה לחץ.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה אתם יכולים לעשות? אז תדעו שאתם עושים בדיוק את מה שצריך, והכי טוב. בקור הרוח שלכם, באמונה הגדולה, במסירות הנפש הבלתי נלאית שלכם, פשוט תתעלמו. אל תתנו ל'ספינים' כאילו הכל כבר גמור ולייאש אתכם. אל תתנו להצעות הכספיות לפתות אתכם. ואל תתנו לאיומים במאסר להפחיד אתכם. פשוט תמשיכו את חייכם ואל תרפו.

אתם לא לבד במערכה. עם ישראל מאחוריכם תומך בכם והרבה יותר מזה נתמך על ידיכם.
גם הליכוד מאחוריכם. למי שעושה לכם את זה אין היום מפלגה, אין לו בסיס בציבור, רק בתקשורת.

מן הסתם יקום בסופו של דבר מישהו שגם ירים מחדש מאבק דוגמת "זו-ארצנו", מאבק שיעביר את כל המוקד מכם אל מרכז הארץ, אבל לא בזה העניין עכשיו.

עכשיו אתם צריכים פשוט להמשיך להיות חזקים. שמה הם מזיעים כי יודעים שלא תרפו.