החקירה המתנהלת נגדי ובה מאשימים אותי ב"העלבת עובד ציבור" בגלל שמתחתי בקורת על אדם המתנדב לעזור לביצוע פשע גרוש יהודים מארץ ישראל ומסירת חלקי מולדת לאויב חייבת להדליק נורה אדומה אצל כל מי שעדיין חושב שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית עם חופש ביטוי.

כל הגורמים יודעים שבמכתבי ליונתן בשיא אין, לא העלבת עובד ציבור ושום עבירה אחרת. סה"כ מדובר בביקורת על דרך מדינית. כל מטרת החקירה הוא ניסיון לסתום פיות, ומדובר ברדיפה פוליטית והפחדה של כל המחנה הלאומי, שמא לא יעזו לתקוף עוד את תוכנית ה"נגע" של שרון (נגע= נסיגה, גירוש, עקירה).

ראו איך שהפרקליטות והמשטרה מזדרזים לחקור "חשד" לעבירה המינורית ביותר של "העלבת עובד ציבור", בגלל שמדובר בפעילת המחנה הלאומי.

ציד המכשפות נגד פעילי המחנה הלאומי לא יעזור. להיפך! ככל שהממשלה תרדוף אותנו ותנסה למנוע מאתנו את חופש הביטוי, נבין שהממשלה בפאניקה ומאבדת את העשתונות, לאור ההתנגדות ההולכת וגוברת בציבור נגד תוכנית הנגע של שרון.

ועכשיו אשיב לטענת השמאל נגד המכתב שלי: השימוש בטרמינולוגיה מהשואה מחויבת מהמציאות. ילדי ישראל לומדים בבי"ס מגיל קטן על השואה במטרה ללמוד את הלקח, ולוודא שהדבר לא יקרה עוד. לנוכח העובדה שהאויב הערבי היום ממשיך את "מורשת היטלר" ומנסה להשמיד, לאבד ולהרוג את כל היהודים, מקטן ועד גדול (ולא חשוב באיזה גבולות אנחנו), ושיש יהודים המשחקים לידיהם, ומקדמים מהלכים מדיניים שיאפשרו להם לבצע את זממם בקלות יתר, מזכירים לנו את תופעת ה"יודנראט", בגרסה חמורה יותר, כי היום אין אף אחד שמחזיק אקדח לרקתם של אריאל שרון ויונתן בשיא .

אריאל שרון וטומי לפיד בעצמם השתמשו באסוציאציה של "יודנראט" נגד אדריכלי אוסלו

  • כשאריאל שרון התראיין לביטאון "כפר חב"ד" ונשאל על האפשרות שבמסגרת הסכם אוסלו ייתכן שיהיה צורך לפנות כמה התנחלויות, הוא ענה:
    "צריך להבין שהממשלה הזאת והעומדים בראשה הם מוכי טירוף שאיבדו כל רסן...למרות שאסור להשוות שום מצב עכשווי לשואה, אני בכל זאת רוצה להזכיר שגם לפני השואה..המנהיגות היהודית אמרה אז: אין ברירה".


  • טומי לפיד בתוכנית "פופוליטיקה" אוקטובר 95' אמר לשמעון פרס:
    "אתם ממשלת יודנראט".


האם אריאל שרון וטומי לפיד הואשמו אי פעם ב"העלבת עובד ציבור"?

גדי דורלכר, אלוף משנה במיל', גם כן השתמש במילה "יודנראט" כדי לתאר את חברו לקיבוץ יונתן בשיא. גדי סיפר ל"מעריב NRG” (לכתב מנחם רהט) איך ששני ניצולי שואה בקיבוץ הזדעזעו מהמכתב שבשיא עמד לשלוח לתושבי גוש קטיף והדבר הזכיר להם את מכתבי היודנראט. האם הפרקליטות והמשטרה מתכוונים לחקור את ניצולי השואה האלו?

כאן המקום לזעוק על צביעות התוקפים. הרי במכתבי לא השוויתי, לא את בשיא ולא את שרון, לנאצים, אלא ליודנראט היהודי. בכל מכתביי ומאמריי, הערבים של היום הם הנאצים. למרות זאת התנפלו עלי בזעקה.

לעומת זאת, רשימת אישי ציבור מהשמאל הישראלי שהשוו יהודים לנאצים, ארוכה ביותר, והם לא הותקפו, לא על ידי "יד ושם" ולא ע"י שרים בממשלה. הם כמובן גם לא הועמדו לדין. להלן לקט קצר מהרשימה הארוכה לתזכורת:


  • לפני כמה חודשים: שר המשפטים טומי לפיד, לאחר שראה בטלוויזיה תמונה של אשה ערביה בוכה ליד הריסת ביתה, בית של מחבלים ערבים אמר: "היא מזכירה לי את סבתא שלי בשנות ה30". במלים אחרות, לפיד משווה את חיילינו היקרים לנאצים.


  • פרופ' ישעיהו ליבוביץ: "חיילי צה"ל הם יודו-נאצים".


  • פרופ' משה צימרמן מהאוניברסיטה העברית: "ילדי חברון הם 'היטלר-יוגנד' "


  • עוזי בנזימן, "הארץ", 2002: "התנהגותם של אלה המכונים נוער הגבעות מקרב המתנחלים מזכירה את זו של גלוחי הראש באירופה ובארה"ב".


  • מכאל הרסגור, "הארץ", ספטמבר 1996: "ראשי החרדים הם אויביה של הדמוקרטיה לא פחות מהחולצות השחורות או מראשי מפלגת הפועלים הסוציאל-סוציאליסטית של גרמניה (שמה המלא של המפלגה הנאצית)".


  • שולמית אלוני, "מעריב", דצמבר 2002: אלי ישי פועל לפי חוקי נירנברג (בהיותו שר הפנים)...הסרט (הסברה של ש"ס) הזכיר לי סרט תעמולה נאצי".


  • "הארץ", מאי 1996: "עורכי דר-שטורמר (בטאון המפלגה הנאצית) היו נהנים לקרוא את הכותרות הללו (של תעמולת הליכוד)".


  • בטאון אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל-אביב, מאי 2002: "אזרח, הדת היא אויבתך, חובה על כל אזרח ישראלי להילחם בה...כשבוחר אדם להאמין לשקרים האלה, הוא משליך לפח האשפה את מהות האדם...יבואו אחרים ויגידו זה עושה טוב...גם מצטרפים רבים לתנועה הנאצית הרגישו התרוממות רוח ושמחה".


  • "ידיעות אחרונות", שלמה גזית: "החיילים הדתיים מזכירים לי את הנאצים".


  • "קדמה", ינואר 2003: "ניתן להכליל אמירה על המתנחלים האידיאולוגים שהם גרועים הרבה יותר מכל ניאו-נאצי באוסטריה".


  • יגאל תומרקין, הפסל , התבטא במשך השנים בביטויים שלא היו מביישים אנטישמים. ב1980 הביא חזיר עטוף בתפילין לכיכר מלכי ישראל במחאה נגד ההתנחלויות. התבטאויותיו מזכירים את גדולי האנטישמים: "כשאני רואה חרדים, אני מבין את הנאצים" או אני מזהה דתיים לפי הריח שלהם". ב1998 הוא זכה בפרס זוסמן מטעם יד ושם (!) על עבודותיו בנוגע לשואה, אך מתן הפרס בוטל בשל המחאה נגדו. למרות כל התבטאויותיו האנטישמיות, קבל תומרקין לא מזמן את פרס ישראל לפיסול, מידי שרת החינוך לימור לבנת.


ובכן, את מי באמת חייבים לחקור?

במקום לבזבז את זמן וכסף יקר, ובמקום לבייש את מערכת אכיפת החוק עם חקירות פוליטיות על עבירות שלא היו ולא נבראו, חקירות שכל מטרתן סתימת פיות למתנגדי תוכנית שרון על הפרקליטות והמשטרה לחקור ולהעמיד לדין סוף סוף את כל העבריינים האמיתיים החל מאדריכלי אוסלו האשמים במסירת נשק, תחמושת וחבלי מולדת לאויב ואת כל אישי הציבור בשמאל המסיתים לאלימות ולרצח יהודים. להלן רשימה מדגמית:

(חלק מהציטוטים נמצאו בארכיון של עיתון "הצופה")

  • פרופ' זאב שטרנהל, "הארץ", 11/5/2001: מצדיק טרור ערבי נגד המתנחלים, קורא לערבים לרצוח מתנחלים ומעודד אותם לשים מטעני חבלה אך ורק בצדו המזרחי של הקו הירוק: "אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות...כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק...".

    תנועת 'נשים בירוק' התלוננה במשטרה נגד שטרנהל והאשימה אותו בעידוד למעשה טרור והסתה לרצח מתנחלים. תשובת המשטרה היתה: "אין אשמה פלילית".


  • יהונתן גפן, מעריב מאי 1998: "ישראל החילונית היא השטחים הכבושים של המפלגות הדתיות. אם החילונים רוצים לחיות פה, אין להם ברירה אלא לפתוח באינטיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה.

    גם כאן החליטה המשטרה שאין צורך לחקור את ההתבטאות.


  • שייקה לוי, ידיעות תקשורת", נובמבר 2003: "המתנחלים הם אנשים סהרוריים, אני כועס כשאני רק שומע עליהם.. אני לא יכול לסבול ילדים קטנים עם פיאות, שיש להם מורי והוא מלמד אותם להיות תימנים ולא ישראלים. רציתי לתפוס את המורי שלהם ולשבור לו את העצמות".


  • "הקיבוץ", אוגוסט 1995: "אלה [המתנחלים] לא האחים שלי...מלחמת אחים תהיה המלחמה...אני ארוץ לשם...ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם...אצא אל היריב כדי להלחם פעם אחת במלחמה צודקת...יירד הרבה דם".


  • מיכאל רועה, סיעת מר"צ, יוני 1998: "הקמנו סיירות אנטי-חרדיות שיורידו לחרדים את הראש".


  • יהונתן גפן, מעריב, 1996: חולם על רצח נתניהו: "אני כעסתי וכתבתי שהיה לי חלום רטוב שאני יורה פעמיים בביב נתניהו. לא פירסמו לי את זה..ולמה את זה מותר לפרסם ואת החלום הרטוב שלי על מחיקת ביבי נתניהו פוסלים לי שוב ושוב?"


  • "חדשות" אוקטובר 1992: "צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל".


  • "דבר", זאב שטרנהל, אפריל 1988: "אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת הצורך נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עופרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסף הפאשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית".


  • בהפגנה נגד עקירת יהודים נראה שלט "דיקטטור". זה הוגדר בתקשורת כ"הסתה". אבל כשהונפו בהפגנות של השמאל הקיצוני בכיסופים (21/5/04) שלטים ועליהם נכתב: "שרון-מופז-יעלון פושעי מלחמה - רוצחים",
    האם נפתחה נגדם בחקירה?


  • יואל מרקוס, "הארץ", 9/7/04, מאמר תחת הכותרת "אל תפחידנו בשפך דם": שלא יפחידו אומה – שרבבות מבניה נהרגו במלחמות להבטחת עצם קיומה – בשפך דם למען השלום".


  • ח"כ אבו וילן, ממפלגת "יחד", בראיון לארי שביט, "הארץ" 5/9/04: "אם חס וחלילה יכריחו אותנו, נאלץ לפתוח באש" [נגד המתנחלים].... "צריך יהיה לסחוט את ההדק, לאט, באחריות, בקור רוח ובשכל".


  • עמי איילון, ראש השב"כ לשעבר, בראיון ל"ידיעות אחרונות", 14/11/2003: "אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת. מנהיגות מדינית במדינת ישראל קיבלה כבר החלטות קשות כשהיה ברור מה האלטרנטיבה, ומנהיגות מדינית בעתיד תצטרך לקבל החלטות קשות כשברור מה האלטרנטיבה". כל מי שמכיר את פרשת "האלטלנה" בה 16 יהודים, יריבים פוליטיים של בן גוריון- , ששחו לא חמושים לעבר החוף, נרצחו בדם קר ע"י פלוגות המחץ בפקודו של יצחק רבין- יודע שקריאה לביצוע "אלטלנה" נגד יריב פוליטי, היא הסתה לרצח אותו יריב פוליטי. "נשים בירוק" הגישו תלונה ליועץ המשפטי על דברי ההסתה לרצח של איילון. וכך כתבה עו"ד טליה ששון בתשובתה: "לאחר בחינת הדברים הוחלט, כי אין הדברים שאמר מר עמי איילון במסגרת הראיון נשוא התלונה עולים כדי עבירה פלילית. להבנתנו, מר עמי איילון לא קרא לבצע מעשה אלימות במתנחלים, אלא העריך שכאשר יהיה צורך לפנות התנחלויות יהיה אחוז מסויים של התושבים שלא יסכים להתפנות מההתנחלויות מרצונו החופשי. במצב דברים זה, לדבריו, לא יהיה למדינה מנוס מלהתעמת עם מי שלא יציית להוראה חוקית של הממשלה הנבחרת. כאמור, לא מצאתי עבירה בדברים".
    במלים אחרות, טליה ששון, בשם פרקליטות המדינה, מצדיקה רצח בדם קר של מתנחלים אך ורק בגלל שיסרבו להתפנות מרצונם החופשי.


לאור כל האמור לעיל, המסקנה ברורה: מטרת החקירה נגדי אחת: ניסיון בולשביקי לסתום את הפה למחנה הלאומי ולמנוע מאתנו להביע את התנגדותו החריפה לתוכנית הנגע של אריאל שרון.

התמיכה הרחבה שקבלתי מה"עמך" לאור הניסיון הבוטה למנוע ממני את חופש הביטוי, הטלפונים, האי-מיילים והפקסים הרבים של עידוד וחיזוק, מוכיחים לי שוב שרוב העם בריא בנפשו, אוהב את עמו, אוהב את מולדתו ואת מורשתו. הבעיה שלנו היא עם המנהיגות הפוליטית החלשה והגלותית שלנו. מנהיגות פוליטית המתרפסת מול האויב. מנהיגות פוליטית בלי עמוד שדרה יהודי, בלי שורשים, בלי ערכים, בלי נאמנות לעם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל.

המנהיגות המושחתת הזאת לעולם לא תצליח להשתיק אותנו. אנחנו נמשיך להכריז כבל עולם: ארץ ישראל שייכת לעם ישראל על פי תורת ישראל, ואין לאף יהודי זכות למוסרה לאחרים.