בחשכת ימי הביניים באירופה הנבערת מדעת ונשלטת על ידי כנסיה שונאת יהודים, כשהיו רוצים "להכין את הקרקע", לפוגרום וטבח יהודים, היו מפיצים עלילת דם. "יהודים רצחו ילד כדי ליטול ממנו דם למצות של פסח". כך התסיסו את ההמונים שונאי היהודים, ויצרו את הניצוץ שהיה מדליק את התבערה שתוצאותיה היו הרות אסון לקהילות יהודיות רבות.

באפילת השלטון הנאצי פעלה מכונת תעמולה אדירה שיעדה העיקרי היה הצגת "הסכנה" של היהודים לגרמניה ולעולם כולו. סרטוני תעמולה הציגו את היהודים שמתרבים כמו עכברושים, בעלי חיים מבחילים, מפחידים ומפיצי מחלות, מיד לאחר תמונות אלה הוצגו תמונות של יהודים מכונמים, מעוותי צורה עם עיניים חמדניות אפים מעוקלים –

"סכנה – יהודים" זעקו הכותרות בסרטים אלה (שניתן לצפות בכמה מהם ב"יד ושם").

עם סכנה יש להתמודד רק באמצעים דרסטיים כך הוכשרה הקרקע להשמדת עם.
ברית המועצות לא פיגרה בתעמולה והפצת כזבים על יהודים. היהודים היו האשמים בכל תחלואי החברה, הם ניסו ל"הרעיל את סטלין", כך החלה העלילה נגד קבוצת רופאים יהודים.

שנאה והסתה הקדימו תמיד את הפגיעה הפיזית ביהודים והובילו לשפיכות דמים ורצח עם.
תחת שמיה הכחולים של ארץ ישראל, אמנם לא ניתן להשוות את האמור לעיל, לשנאה ולהסתה נגד נאמני ארץ ישראל בכלל והמתנחלים ביש"ע בפרט, אבל הדמיון מצמרר.

במשך שנים נזרעו זרעי שנאה נגד המתנחלים, דמוניזציה ודה-לגיטימציה. אוכלוסיה ציונית שמיישבת חבלי ארץ ישראל הוצגה כאוכלוסיה של טפילים, קנאים קיצוניים, פורעי חוק שמטרתם סחיטת קופת המדינה על חשבון ערי הפיתוח ורדיפת ערבים מסכנים. תוך כדי כך הוסתרו העובדות שהציבור בהתנחלויות מהווה היום את עמוד השדרה של היחידות הקרביות בצה"ל, והם הקרבנות של הערבים. הוסתרו עובדות של חשיבות המפעל לכלכלה ולביטחון. השכיחו והסתירו את המיליארדים לכיסוי חובות הקיבוצים ואת עסקות הנדל"ן האדירות שלהם. בסרטוני תעמולת בחירות של השמאל הוצגו רק הגגות האדומים של בתי המתנחלים ...

כשזה לא הואיל, יצאו בשצף קצף נגד "נוער הגבעות", הפכו נוער מדהים של מתיישבים לחבורה של פושעים, שודדי קרקעות ובוני "מאחזים בלתי חוקיים".

טיסות סיור עקבו אחרי כל צריף שהוקם בגבעות יהודה ושומרון, כאשר באותה שעה נגזלות אדמות הנגב על ידי בניית אלפי מבנים בלתי חוקיים של בדווים ואדמות בגליל על ידי כפריי הערבים.

על מאחז של שלושה מבנים הטילו גדודי חיילים ושוטרים שהכו ללא רחם בילדות וצעירים, אבל את אשמת התוקפנות הטילו על המתנחלים לפי מיטב התורה הטוטליטרית.

ההסתה הגיעה הישר מלשכת ראש הממשלה שבעצמו ירד לתדרך חיילים ואמר להם :
"אל תתנו להם לסטור לכם", וכן: "תשברו להם את הידיים" שלא הוכחשה.

מנכ"ל תנובה כמו פעילי שמאל אחרים מכנים את ההתנחלויות כ"סרטן" בגוף המדינה, וכל אדם יודע איך מנסים לרפא חולה סרטן. "קצין בכיר" צוטט שהמתנחלים מתנהגים כמו המחבלים, מה הפלא? מנהיגי שמאל קיצוני "בכירים" כינו כבר בעבר את המתנחלים: "מתנחבלים", הם זרעו את הזרע. ואם המתנחלים דומים למחבלים הרי שהם "סכנה".

כשרבנים ואישי ציבור יצאו נגד עקירת יהודים קראו להם "מסיתים וממרידים". כאשר קצינים הצהירו שלא ימלאו הוראת גירוש קוראים להם "מחרחרי מלחמת אחים".

השיטה ממשיכה לעבוד כשאלפי מילים נכתבו בתקשורת על סירוב הפקודה, ואילו על הפקודה הנוראה עצמה- דממה.

כאשר ח"כ וילן אומר: "...עלול להיווצר מצב שבו צריך לסחוט את ההדק, לאט, באחריות, בקור רוח ובשכל. זה קשה זה נורא. אבל אם לא נעשה זאת, האלטרנטיבה היא חורבן הבית...". כלומר מותר לרצוח מתנחלים, אחרת יהיה חורבן הבית? ביתו של מי?

כשעמי איילון, שפניו לפוליטיקה, אמר: "בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת", האם האשימו אותו בהסתה לרצח?!

מאמרי שטנה, הסתה לרצח מתנחלים, כל אלה לא נראו בעיני היועץ המשפטי כדברי הסתה, אלא "הבעת דעה".

דליה איציק, שרה ב"ממשלת העקירה", השוותה את דברי המתנחלים לגרועים באנטישמים, והשר המתיפייף פינס חוקר מאיפה בא הכסף להפגנות. אלו שריך ישראל!

לא שמעתי על שר שבדק מאיפה בא הכסף להפגנות השמאל, לפעילות "נשים בשחור", או לפסטיבל ז'נבה של יוסי ביילין.

כך מלבים את השנאה וההסתה נגד ציבור המתיישבים בכל התחומים: סחיטת כסף, "סכנה לחיילי צה"ל", "סכנה לדמוקרטיה" ועוד מילות כזב הדומות כמעט לעלילות הדם וסרטוני העכברושים. השיטה הכל כך מוכרת הזו מיועדת להכשיר את התודעה למעשים.

הנה התבשרנו על גיוס "שוטרים זמניים" שיקבלו "תוספת שדה", תמריץ לעקור יהודים, 1000 ¤ תוספת למשכורת וחליפת מדים נוספת (מהעיתונות). מתפרסמות תמונות של בית ספר של משמר הגבול בו מאמנים את השוטרים בשיטות שונות איך לעקור יהודים מביתם. בנגב מוקמים מחנות מעצר ליהודים שיתנגדו לעקירתם.

כל אלה לא ירתיעו את היהודים השפויים בארץ ישראל.