פעילים ותומכים יקרים,

הדרישה שהשגריר הישראלי בארה"ב יקיים באופן מיידי ביקורים קבועים אצל יהונתן בכלאו הועלתה על ידינו ועל ידי יהונתן עצמו כבר לפני שנים. ראש הממשלה הבטיח זאת באופן אישי כבר לפני למעלה משנתיים וחזר על הבטחתו לראשונה באופן פומבי לפני כשנה (בראיון לביטאון תנועת בני עקיבא). בכל המקרים הללו ההבטחות התבררו כשקרים ואפילו כאשר השגריר שהה לאחרונה בין כה וכה במרחק של 20 נסיעות בלבד מכלאו של יהונתן, נאסר עליו לקיים את הביקור.

כעת, לאחר אין ספור הפגנות ועצרות, מאות אלפי טלפונים ללשכת ראש הממשלה ועוד ועוד... נראה שמשהו מתחיל לזוז. שרון מתחיל להבין שהעם רוצה את יהונתן פולארד בבית!

עד כאן הכל טוב, יפה ואופטימי... אך בל נטעה! שר החוץ סילבן שלום אמר אתמול (ב') בתשובה לשאלתו של כתב גל"צ קווה שפרן כי בפגישה בינו לבין שרון סוכם ביניהם ש"מעתה ישראל תפעל באופן ממשי לשחרורו של פולארד". בכך הודה שר החוץ בעצמו בכך שעד עתה לא פעלה ישראל באופן ממשי לשחרורו של יהונתן.

ראש הממשלה יכול (אם רק ירצה) להשיב את יהונתן פולארד הביתה... אך הוא יכול גם לסיים את העניין בספינים וכותרות בלבד. דווקא כעת יש חשיבות עצומה לכך שלא נסתפק בדיבורים ונדרוש מעשים מידיים! ראש הממשלה חייב להבין שהעם מאס בהבטחות ריקות וב"פעילות שקטה".

אנחנו רוצים את יהונתן פולארד בבית ואנחנו יודעים ששרון, שהוציא את טננבאום מהחיזבאללה ואת עזאם עזאם ממצריים, יכול להוציא את יהונתן מידיו של ידידו הטוב ג'ורג' בוש.

אנו נמשיך ונעדכן אתכם לגבי כל פעילות שתתקיים, אך ישנה הפעולה השקטה והעממית שבה נקטנו בעבר ושהוכיחה את עצמה בהחלט. כולנו מתקשרים ללשכת ראש הממשלה ודורשים: שרון, די עם הדיבורים! השב את יהונתן פולארד הביתה, עכשיו. אנא בקשו מכל חבריכם להתקשר, לשלוח פקס או לפחות לשלוח דואר אלקטרוני לפחות פעם אחת ביום!

פרטי ההתקשרות ללשכת ראש הממשלה:

טלפון: 02-6705511

פקס: 02-5664838

דוא"ל: [email protected]

כתובת: קריית בן גוריון, ירושלים, רחוב קפלן 3 מיקוד: 91919.

טופס פניות הציבור:

http://www.pmo.gov.il/PMO/Public+Applications/PublicApplications

לעדכונים, פעילות וצפייה בסרט על פולארד: www.FreePollard.org

בהזדמנות זו אנו מבקשים לאחל לכולכם יום עצמאות שמח. נתפלל כולנו שבקרוב נזכה לחוג עם יהונתן את יום העצמאות האישי שלו.

בברכת פדיון שבויים.