"קדימה" ואולמרט בראשם, מבקשים דם. הרי כבר שמענו אנשים חכמים בעיני עצמם המכריזים כי בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת, רוצים לומר, הבו לנו עוד מלחמת אחים.



הפוגרום הזוועתי שהתרחש בעמונה מחייב כל אדם שמעט הגינות בו לשאול את עצמו, הייתכן שבמדינה לכאורה מתוקנת, מתנהלת לה ממשלה שלא נבחרה ע"י אף אחד, שאין לה לגיטימיות, שאין לה רוב והיא שולחת את כוחות הביטחון לבצע לינץ" ביהודים? האם היו מעיזים לנהוג כך בחיות? הרי אגודת "תנו לחיות לחיות" הזדעקה, כמובן לטובת הסוסים, במערכה על עמונה.



האם היו מעיזים לנהוג כך בערבים? בוודאי שלא. יבבות יפי הנפש היו מחרידות אפילו את זקנות רפיח אלו שמזכירות סבתות מהשואה. למול הערבים אנחנו הופכים לשפנים. עם הגב שיש להם מצד מדינות ערב, והאחוד האירופאי, והשמאל ושותפיו, למן בתי המשפט והפרקליטות והמשטרה וכמובן התקשורת, מי יכול עליהם. ומי לנו? אהוד אולמרט הזקוק להיסח הדעת מעליית החמאס לשם ביסוס שלטונו, והוא כבר הציב סביבו את הקוורטט הפועל עוד מימי אריאל שרון הנחושים והרגישים ? את מיודעינו אהרון ברק, חלוץ, מופז, קראדי, ונראה שהכה במתנחלים כבר איננו רק סיסמה, זה הפך לדם ושעשוע. אבל לא רק הם. מדינה שלמה שאזרחיה אדישים לנעשה סביבם, מדינה שמרעיליה בתקשורת ממשיכים לזרוע ארס ושנאה עד מוות, וזה עובר בשתיקה ועוד מוטחת בקורבן אשמה... מדינה כזאת, איזו זכות קיום עוד יש לה?



אלפי שוטרים על אלותיהם, על סוסיהם, על כל כלי המשחית שלהם, נשלחו אל עמונה, כשהפקודה היא חד משמעית: להכות, לפגוע, לא לחוס ולא לרחם. בעוד נערים נפצעים ע"י גיבורי המשטרה מעביר אולמרט את המסר: ציפורן ידי, כבדה ממשקלו של אריאל שרון! אני לא אסתפק בהורדת ישובים, במחיקת גושים, אני ארד לפרטים הקטנים ביותר! לכל חדרון בשוק השואהדה בחברון, לכל בית בעמונה, שאיש אפילו אינו מתגורר בו, כל גרגר יעבור מעתה דרכי.

ונשאלת השאלה האם לערבים אין במקרה איזה מבנה קטנטן לא חוקי? אז רק להבהרת הדברים, הציבור הערבי, בעזרת מדיניות השמאל הפרו ערבית, מפר באופן מופקר לחלוטין את חוקי הבנייה, והיום יש למעלה מ ? 30,000 בתים ודירות, שבנו ערבים במרחבי הקו הירוק, שיש להם צווי הריסה שאינם מבוצעים, שהרי לא צריך להגזים, מי זה יהין להיכנס לוואדי ערה, לתוככי המשולש ולג'ואריש?



למעלה מאלף מבנים בלתי חוקיים נבנים מדי שנה ע"י ערבים בירושלים וכעשרת אלפים מבנים בלתי חוקיים נבנים מדי שנה ע"י ערביי הגליל, הנגב, רמלה, לוד והמשולש.



הנוסע במרחבי הנגב והגליל משפשף את עיניו לנוכח הבנייה המופקרת והבלתי חוקית המתרבה שם כפטריות לאחר הגשם. מסמכים, שנחשפו ברשות הפלשתינית, מלמדים שהבנייה הערבית הבלתי חוקית הינה חלק חשוב מאסטרטגית השלבים- בלימת יהוד ירושלים. הבנייה הזאת אמורה למנוע את חיבור השכונות היהודיות הצפוניות כמו נווה יעקב, פסגת זאב והגבעה הצרפתית, ואת חיבורה של מעלה אדומים לירושלים. הבנייה הערבית הבלתי חוקית מערערת את השליטה היהודית בירושלים, ועוצרת תוכניות להמשך בנייה.



אנשי עמונה שעתרו לבג"ץ לדחות את ביצוע צווי ההריסה, כדי לאפשר להם להכשיר את הבנייה הושבו בשלילה, אפילו הבקשה להעתקת המבנים לתוככי עפרה לא התקבלה! ובאשר לטענה כאילו הבתים נבנו על אדמה ערבית, עוד לא נמצא הערבי שבא עם מסמכים חוקיים וטען שהשטח שייך לו. וסתם שאלה חטטנית, על איזה שטח בדיוק יושבת לה אוניברסיטת ת"א, התחנה של גלי צה"ל ביפו והכנסת עצמה?



ובג"ץ? הוא כבר הפסיק להפתיע. זכורה לנו פסיקתו של אהרון ברק בעניין העתירה של משפחת קאעדן הערבית, שביקשה לרכוש בית בישוב קציר. הטענה הייתה שישראל באמצעות הסוכנות היהודית אינה רשאית להקים ישובים רק ליהודים, כי זו גזענות ואפליה. החלטת בג"ץ הייתה כי הצדק עם העותרים בכל הטיעונים שלהם וכשנשאלו, מדוע כפועל יוצא מהחלטה זו, לא תתקבל עוד החלטה לפרק מיד את כל הישובים שהסוכנות בנתה, שהרי בית המשפט כבר אמר את דברו, שזו בנייה לא חוקית, גזענית ומפלה, הודיע בית המשפט, שאינו מתכוון לפרק רטרואקטיבית את כל הישובים שהקימה הסוכנות יען, "העותרים בעצמם לא ביקשו זאת". ואני שואלת האם הערבים צריכים להתייגע בשאלת חיסול המדינה היהודית, או פשוט להיכנס לבג"ץ ולצאת משם עם תעודת הכשר. ותיקוב הדמוקרטיה את המדינה וייקוב דם המתנחלים את ריצת אולמרט לשלטון.