מנכ"ל רשות השידור האריך בשבוע שעבר את חוזה העסקתו של שדרן "קול ישראל", גבי גזית. ההחלטה באה לאחר לחציו של השר כבל ולמרות לחצים נגדיים שלא להמשיך העסקתו.



התנהלותו של שקלאר עד ליום זה מעוררת קצת חששות שמא ישנה מהדורה מתקדמת של האיש עם הכיפה הממונה מטעם

אם כן, ימשיכו תושביה של מדינת היהודים לקבל מנה יומית של הטפות מוסר, הצלפות מתנשאות ובעיקר משנה שמאלנית סדורה במימון עצמי מאת גזית. מוטי שקלאר, המנהל החדש של רשות השידור, מעל בתפקידו והעניק במה ממומנת בעבור שכר מופקע של למעלה מחמישים אלף שקלים לשדרן השחצן. שיקולים זרים הניעו את מי שנשלח לשרת את ציבור המאזינים, ולכן גם יום הכיפורים הקרוב לא יכפר על החטא המתמשך של החרמת מנחים ומגישים, עורכים ומפיקים מקצוענים מהצד ההפוך של גבי גזית.

התנהלותו של שקלאר עד ליום זה מעוררת קצת חששות שמא ישנה מהדורה מתקדמת של האיש עם הכיפה הממונה מטעם. לידיעתו של מר שקלאר, מפאת קוצר היריעה, אביא מספר דוגמאות המבהירות מיהו השדרן המוערך בשכר מלכים: ביום 1.9.2006 פורסם במוסף "לילות" של "ידיעות אחרונות" ראיון של נעמי לנסקי ורז שכניק עם גבי גזית. בין היתר אמר גזית: "עבורי, אם לא הצלחתי להזיז בורג מימין לשמאל, לא עשיתי שום דבר. והיחיד שמזיז ברגים, חוץ ממני, זה נתן זהבי".

בין הלוחצים להשארתו של גזית על כנו, ובמיוחד לבדו, הוא ח"כ איתן כבל, האיש שהניע הרים וגבעות בשם חוק הטלגרף על-מנת לסגור את ערוץ 7, מקום מפלטם האחרון של מרבית הכתומים. עכשיו ברור מדוע לפני הבחירות ניתנה לשר הביטחון עמיר פרץ ראש מפלגתו של כבל במה חופשית לשדר תעמולת בחירות. ב- 5/4/06 ערך גזית ראיון במשך 10 דקות (!) עם יריב אופנהיימר מ"שלום עכשיו" ואח"כ עוד 10 דקות ראיון עם עו"ד טליה ששון בשאלת אי-עקירת מאחזים. רגישותו של מר גזית לציבור משלמי האגרה מכל גווני הקשת הפוליטית, היא פשוט אגדית. למשל, ב- 21/8/05 השווה גזית את התנהגות המפונים לזו של חיות בספארי, וציין שהוא מעדיף את החיות. "כמובן",זה היה רק בהומור.



בשם הפלורליזם ובשם כל הקדושים האחרים במשנתו של גבי גזית, מר שקלאר יכול לקנות את עולמו, אם רק יקשיב לכמה עצות של אנשי תקשורת הגונים

בשם הפלורליזם ובשם כל הקדושים האחרים במשנתו של גבי גזית, מר שקלאר יכול לקנות את עולמו, אם רק יקשיב לכמה עצות של אנשי תקשורת הגונים. מה דעתו למשל שיום אחד יופיע בתוכנית מגיש מן הימין ולמחרת איש שמאל, פעם איש חילוני ופעם איש החרד לדבר ה'. במילים אחרות מדוע לכל הרוחות ההומוגניות המשמימה הזו? מי קבע שמר גבי גזית בעל מונופול על הדאגה לעוני יקבל חמישים אלף שקלים עבור 35 שעות שידור? מי קבע שהמונופול על החוכמה השמאלנית בעיקר ימומן על-ידי משלם האגרה?



כן, מר שקלאר, אולי לא נעים בסביבתך הנוכחית להיות מתנחל דתי, אבל אם תהפוך לעוד משרת גביר מצוי, מוטב לנו הכתומים וסתם שוחרי איזון עלובים להסתפק בפירורי הבמה הניתנים כיום ממי שאין בליבנו שום ציפייה ממנו.