אחיי היקרים מיש"ע:

שנה וחצי לאחר גירוש אחינו מגוש קטיף וצפון השומרון ומסירת חבלי מולדת אלו לחמאס, אני פונה אליכם ושואלת: עכשיו שהוכח שיהודי כן מסוגל לגרש יהודי, עכשיו שידוע לכל שאולמרט וחבר מרעיו מתכוונים לפייס את אויבי ישראל מחוץ (איראן, סוריה, חמאס, האו"ם, האיחוד האירופי ,ג'מס בייקר וחבריו ועוד) על ידי חזרה לקווי 1967 בהפצת אשליה "צ'מברליינית" שחורבן ההתיישבות ביו"ש יספק את האויב ויבטיח את קיומה של "ישראל הקטנה" (זאת בגבולות אושוויץ, כהגדרתו של אבא אבן), האם אנחנו, תושבי יהודה ושומרון נשלים עם הגזירה וניתן להם לבצע את זממם, או שמא נעשה את הכל כדי למנוע את הדבר? דבר אחד ברור: אם נפעל נכון ובזמן, אין בי ספק שבהחלט נוכל הפעם למנוע את מימוש הגזירה.



כרגע אינני מדברת על עצם בניית גדר-הגטו שגם נגדה חייבים לפעול ולמנוע את המשך בנייתה, אלא על צעדים שהם לכאורה "טכניים" ולכאורה נעשים "לרווחת התושבים", אך כל בר דעת מבין שלא כך הם פני הדברים

אך זאת בתנאי שכבר בימים אלו נצא למאבק עיקש נגד כל הצעדים שהממשלה דוחפת באזורי יש"ע כהכנה לגירוש הבא. כרגע אינני מדברת על עצם בניית גדר-הגטו שגם נגדה חייבים לפעול ולמנוע את המשך בנייתה, אלא על צעדים שהם לכאורה "טכניים" ולכאורה נעשים "לרווחת התושבים", אך כל בר דעת מבין שלא כך הם פני הדברים. דווקא ההיפך הוא הנכון. אני מדברת על בקשת גורמי הביטחון לסמן ולזהות את מכוניות תושבי יש"ע בטענה שהדבר "יפשט ויזרז" את המעבר במחסומים השונים ביש"ע.

לחברינו מחוץ ליש"ע שאינם מעודכנים: במשך שנים קיימים מחסומים בכניסה וביציאה מיש"ע, מחסומים פשוטים המאוישים על ידי כמה חיילים או מג"בניקים, וזאת על מנת לבדוק את המכוניות הנכנסות לתוך תחומי הקו הירוק ולוודא שערבים מחבלים לא יעברו. המכוניות חולפות לאט ליד החייל או המג"בניק במחסום, זה מסתכל וכשנראה לו שיש רכב ערבי חשוד, הוא מסמן לו להתייצב בנתיב צדדי, שם הוא יעבור בדיקה יותר קפדנית. החייל הבודק, בצדק, אינו מבחין בין מכוניות של יהודים. הרי מטרת המחסום היא לתפוס ערבים מחבלים, לא לעכב או לתפוס יהודים. כל רכב של יהודים עובר ללא בעיה. אם בלילה קצת יותר קשה לחייל להבחין מי יהודי ומי לא, הוא שואל כמה שאלות פשוטות בסגנון "מה נשמע"? "הכל בסדר?", ומתשובות הנהגים הוא ישר מבחין מי יהודי ומי לא, מי אינו חשוד ומי כן חשוד, ממש כפי שקורה כשהמשטרה או הצבא מקימים מחסום פתע בתל-אביב, חיפה או הרצליה. השיטה הזאת עבדה טוב מאד, בלי בעיות ובלי פקקים.

פתאום, הכל משתנה. גדר-הגטו נבנית בקצב מסחרר. חלק מהישובים הגדר חונקת בתוכה, כדי שאלו לא יוכלו לצמוח ולהתפתח. את הישובים מהעבר השני של גדר-הגטו מפקירים לחסדי החמאס. המחסומים הפשוטים הופכים פתאום, בהשקעה של מיליוני שקלים, למסופים בינלאומיים ואיתם באות "הוראות" חדשות, דווקא ובמיוחד ליהודים הגרים ביהודה ושומרון . אלו מתבקשים לעבור בנתיב מיוחד ולזהות את עצמם על ידי מדבקה על המכונית או ע"י הצגת תעודת זהות. אך מכיוון ששתי שיטות זיהוי אלו לא כל כך התקבלו בציבור ביש"ע, המציאו עכשיו פטנט חדש: זיהוי "טכנולוגי" מסובך בו הנהג נרשם למערכת זיהוי של הצבא, מערכת שאמורה לזהות את מכוניתו ומספר הפלאפון שלו, ואז הוא מקבל קוד אישי המאפשר לו לעבור במחסום [לאחר שהוא יתקשר (על חשבונו) למערכת הממוחשבת..].

יהודים שאינם גרים ביו"ש, אינם יכולים לעבור בנתיב המיועד ל"מסומנים", אלא הם נאלצים לחכות ולסבול בתור ארוך יחד עם המכוניות הערביות עם לוחות זיהוי צהובות.

לפרטים הסתכלו ב: /News/News.aspx/157189



ואני שואלת: היש אדם אחד שחושב שה"המהפכה" הזאת במחסומים מיועדת ל"רווחת התושבים היהודים"? הרי ברור כשמש שיש כאן תוכנית נבזית לסימון מתיישבי יש"ע, ממש כפי שעשו בגוש קטיף. נכון שייתכן שלטווח הקצר הוראות חדשות אלו, אולי (וגם זה סימן שאלה), יקלו על ציבור מסוים ביו"ש לעבור את המחסום, אבל אפילו אם לטווח קצר זה נכון, הדבר לא כדאי בגלל המחיר הכבד שנשלם לטווח הארוך. יש להבין שלטווח הארוך כל המהלך הזה מיועד מצד אחד לעשות דלגיטימציה ליהודי יו"ש, לסמן אותם כאזרחים סוג ב' שאינם שייכים לשם, לסמן אותם לקראת עימותים עתידיים ולהפר את שגרת חייהם (אתם יודעים איזה פקקים נוצרים כשכל תושב חייב להראות תעודת זהות? ומה קורה כשתושב יו"ש שוכר רכב ונמצא בלי מדבקת זיהוי על השמשה? ומה יהיה עם טרמפיסטים? איפה הם שייכים? הרי להם יהיה אסור לנסוע ברכב של "בעל זיהוי טכנולוגי מיוחד"!).

במקביל, המהלך מיועד לייאש את היהודים מחוץ ליו"ש מלבוא לאזור: בני משפחה, אורחים, ספקים, טכנאים וכל מי שירצה לבוא לבקר או לעבוד ביו"ש, הוא יעבור, בחזרה ל"ישראל הקטנה", מסע השפלה ועינויים כשיחכה בפקק הארוך עם שאר המכוניות הערביות.

מי ירצה עוד לחזור ולבקר ביו"ש?

וכך לאט לאט, מקווים המוחות המקיאווליים בממשלת אולמרט, יתייאשו רוב מתיישבי יש"ע ותומכיהם ויבצעו "טרנספר מרצון" חזרה לתוך גבולות ישראל הקטנה, חלילה.



אם כולנו יחד נתאחד ונתעקש, ולא נשתף פעולה עם הגזירות החדשות, נצליח בעזרת ה' לאלץ את השלטון לבטל אותן ולקבל את דרישותינו

את הדבר הזה ניתן לעצור. על כל הרבנים, יחד עם מנהיגי הציבור ביהודה ושומרון, ראשי המועצות, מנהלי בתי הספר, ישיבות ואולפנות, עורכי דין ושאר אישי ציבור לצאת בהוראה חד-משמעית לכל מתיישבי יש"ע ולכל תומכיהם: אל תשתפו פעולה עם הגזירות החדשות. אל תסכימו לסמן את עצמכם על ידי מדבקה. אל תסכימו לדרישה להציג תעודת זהות במחסומים. אל תסכימו לבצע את הזיהוי הטכנולוגי. תקראו לכל היהודים, מיש"ע ומחוצה לה, לנסוע יחד בנתיב המיועד ליהודים. כמו שלא מבקשים מתושב רמת-גן להזדהות או לסמן את עצמו כשהוא רוצה לנסוע הביתה, כך אסור לתת להם להדביק טלאי על תושבי יש"ע. אם יש אוכלוסיה שצריך לבדוק אותה בקפדנות, לסמן אותה ולבצע עליה חיפושים- זאת האוכלוסייה העוינת של האויב הערבי.  אנחנו היהודים, מיש"ע ומחוצה לה, דורשים לעבור בחופשיות במחסומים, כפי שהיה עד היום.

אם כולנו יחד נתאחד ונתעקש, ולא נשתף פעולה עם הגזירות החדשות, נצליח בעזרת ה' לאלץ את השלטון לבטל אותן ולקבל את דרישותינו. ניצחון קטן זה יקרב אותנו בעזרת ה' עוד צעד אחד להפלת ממשלת אולמרטיוכוס, המסכנת לא רק את ההתיישבות ביו"ש אלא את קיום מדינת ישראל כמדינה יהודית.

בכוחנו הדבר.