מזה זמן רב, ידוע ברבים כי מחנה השמאל זוכה למימון נדיב מחו"ל (אין מדובר במפלגות, אלא בארגונים וגופים הפועלים כשרשרת תמיכה ברעיונות פוסט-ציוניים ואנטי יהודים).



שימו לב, כי במודעות רבות מטעם ארגון כזה או אחר מופיעה רשימת ארגונים התומכים במסר אשר במודעה. אך היותר חמור, הינו העובדה כי המודעה ממומנת על ידי גורם אחד שלרוב שמו נפקד מהמודעה, ולעיתים שמו מצויין באותיות זעירות

שימו לב, כי במודעות רבות מטעם ארגון כזה או אחר מופיעה רשימת ארגונים התומכים במסר אשר במודעה. אך היותר חמור, הינו העובדה כי המודעה ממומנת על ידי גורם אחד שלרוב שמו נפקד מהמודעה, ולעיתים שמו מצויין באותיות זעירות.

היבט אחר של התופעה הנ"ל הוא ימי עיון וכנסים הממומנים על ידי קרן מסוימת, כאשר כולם עוסקים בפועל באותו רעיון (קרי: הקמת מדינת כל אזרחיה, ומזעור הזהות היהודית של מדינת ישראל), אך כלפי חוץ נושאי הכנסים מנוסחים בשפה מעורפלת ואקדמית.

להלן דוגמאות למצב שתואר דלעיל, וכולם נשלפו מעיתון "הארץ" מיום 08.12.06:

קרן קונרד אדנאור מגרמניה (על שם ראש ממשלת גרמניה שלאחר "מלחמת העולם השנייה", שכנראה רכשה או שולטת בבניין "משכנות שאננים" בירושלים), נותנת יד למספר כינוסים, והם:

1. "אסלאם אירופי" או "אירעביה" שעתיד להתקיים גם באוניברסיטה העברית בירושלים.

2. תוכנית קד"ם (קול דתי מפייס) עורכת רב-שיח בנושא: שת"פ בין מנהיגים דתיים ופוליטיקאים יהודים, מוסלמים ונוצרים, בנושאים חברתיים בבית "משכנות שאננים".

3. באוניברסיטת בן גוריון יתקיים כינוס בינלאומי בנושא: "ישראל המורחבת", וזה בחסות משרד החוץ של ישראל.

ארגון שתי"ל מימן מודעה גדולה שנושאה: "לעצור את הגזענות ברמלה" (ראה מודעה למטה).

קראו בעיון את רשימת הארגונים התומכים בקריאה לפטר את ראש העיר רמלה, ותראו את הקשר ביניהם: כולם מקבלים סיוע כספי מארגון שתי"ל (שלמיטב זכרוני משרדו ממוקם באוניברסיטת תל אביב).

מכון ברנקו וייס 2006 מקיים כנס במעמד מנכ"ל משרד החינוך והתרבות שנושאו הוא: "בין אחיד ליחיד, דילמות של דומות ושונות".

כיצד הכנסים השונים מתחברים יחדיו לקידום מטרות אנטי-ישראליות ואנטי-יהודיות? מה הפירוש האמיתי של הכנס: "בין אחיד לאחיד"? קראו בעיון את נושאי הפאנלים השונים, ותבינו כי עסקינן בקידום רעיון "האחווה" בין יהודים וערבים, הבנה וקבלה של הקהילה ההומו-לסבית וכדו'.

מיהם הארגונים הקוראים לפיטורי ראש העיר רמלה בגין גזענות? עמותות ערביות, עמותות משותפות של יהודים וערבים, עמותות יהודיות שאין להן קשר לעניין ערביי ישראל, אך עקב מימון ע"י שתי"ל, הן "הוכנסו" לרשימת התומכים (ראה: "ציונות דתית ריאלית", "ארגון פעולה ירוקה").

ומהן מטרות הכנס באוניברסיטת בן גוריון? ראה נושאי הפאנלים שהם המימד הסוציו-פוליטי של האזור (קרי: ישראל כחלק מאירופה המאוחדת), תפישה ואנטי תפישה של עיתונאים ישראליים ושל עמיתיהם באירופה, לימוד ההבחנה בין שותפות ובין חברות, דהיינו: הכינוס נועד לקדם רעיון ויתור שלנו על הזהות יהודית ושונות לאומית, על מנת להשתלב באירופה החדשה.

ומהי אירופה החדשה? את זה נלמד להכיר בכנס שיתקיים באוניברסיטה העברית ונושאו: "אסלאם אירופי" או "אירעביה", קרי: אם אירופה עתידה להפוך לישות מעורבת נוצרית-ערבית, אז לפי מארגני הכנס, ראוי כי גם מדינת ישראל תשתלב בישות זו.



מיהם הארגונים הקוראים לפיטורי ראש העיר רמלה בגין גזענות? עמותות ערביות, עמותות משותפות של יהודים וערבים, עמותות יהודיות שאין להן קשר לעניין ערביי ישראל, אך עקב מימון ע"י שתי"ל, הן "הוכנסו" לרשימת התומכים

הדבר שהכי חורה לי באמור דלעיל הוא חסות משרד החוץ הישראלי לכנס באוניברסיטת בן גוריון, והשתתפות מנכ"ל משרד החינוך בכנס בין אחיד ליחיד. הכיצד משרדי ממשלה נותנים יד לכנסים החותרים תחת אושיות מדינת ישראל?!

לא פחות חמור הוא אירוח חלק מכנסים אלו באוניברסיטאות ישראליות, שכן בכך יש מתן גושפנקא אקדמית לרעיונות הנ"ל.

צאו וראו עד כמה המחנה הלאומי תמים ודל, בהשוואה למחנה האנטי-ציוני. אכן, רוב מדינות המערב (שלא לדבר על רוב אומות העולם), מעוניינות בישראל חלשה ובשליטה על המקומות הקדושים בירושלים, ולכן מה הפלא כי כספים רבים זורמים מצידן לגופים ומיזמים פוסט-ציוניים?!

מאידך, המחנה הלאומי בישראל ישב עד כה על הגדר (או מחוץ לגדר), ולא עשה דבר בנוגע להפרת כל ההסכמים וההתחייבויות שניתנו לעם היהודי לפני ,1948 וגם לאחר מכן על ידי מדינות, כגון: אנגליה וצרפת, על ידי "חבר הלאומים" והמוסד שבא בנעליו, האו"ם.

הגיעה העת כי המחנה הלאומי יעסוק בנושאי מקרו ולא מיקרו, קרי: במקום להדגיש מאבק על ישובים ביו"ש, יש לחדד את זכותו של העם היהודי לכל ארץ ישראל, ולתקוף את תמיכתן הנפשעת של מדינות המערב בזכות השיבה של הפליטים הערבים למדינת ישראל וברעיון הקמת מדינה שנייה בין הים לירדן.