אתם שוב יוצאים לפגישה ראשונה. הולכים לפגוש מישהו או מישהי שסיפרו עליו גדולות ונצורות. ומה אתם חושבים עליו? כמה כבר כאלו פגשתם קודם לכן? למה שהפעם זה יהיה שונה לטובה? ובאמת, מה יכול לגרום לזה להיות הפעם שונה? חשבתם פעם במי זה יכול להיות תלוי?





ביום שבו תפנימו לעומק שאתם אלו היוצרים את האביר והנסיכה שלכם, תגיעו ליום שבו תוכלו גם למצוא אותם

"כמובן", תענו לי, זה תלוי במי שמולי. אם הוא אביר או נסיכה, אני אזהה את זה מיד, ואני אדלק עליו או עליה. רגע, אז לפי זה אפשר לומר שאם עוד לא נדלקתם, אז זה פשוט כי עוד לא מצאתם את האביר או הנסיכה שלכם?



"בטח", אתם יכולים לומר לי: ידוע שלכל אדם יש את הזיווג שלו, ולכן הזיווג שלך הוא האביר או הנסיכה שלך. טוב, אז עד מתי תמתינו לו או לה? "נתפלל טוב, והוא יגיע "בקרוב ממש", "עוד השנה". אבל רגע, אולי אפשר לעשות עוד משהו מועיל? אולי במקום להמתין לו, אפשר לגרום לו להגיע אלינו?



ואם תשאלו אותי: איך? אענה לכם שזה יכול להיות רק אם תשנו את התשובה לשאלה ששאלתי אתכם בתחילה. כלומר, ביום שבו תפנימו לעומק שאתם אלו היוצרים את האביר והנסיכה שלכם, תגיעו ליום שבו תוכלו גם למצוא אותם.

נשמע מדליק?

כעת נשאל: איך ניצור את האביר והנסיכה שלנו? זו שאלה המכוונת לפתרון פורץ דרך.

בואו נחשוב: מהי הדרך שלפיה אני קולט את האדם שמולי בפגישה הראשונה? לפי מה אני בוחר על מה לשים את המיקוד בתשובת הלב שלי אליה בפגישה הראשונה? לפי מה החלטתי על הדרך הזו?

כשאנו מחליטים אם לתת צ'אנס לפגישה שנייה או לא, אנו בעצם מכריעים בהתלבטות פנימית. ההכרעה הזו נקבעת לפי מה שחשוב לנו יותר. כעת נשאל סדרת שאלות "לפי מה החלטנו"?

  • האם חשובה יותר התחושה האינטואיטיבית מהעובדות המציאותיות שפגשנו?



  • האם כמות השתיקות ששתקנו בפגישה מעידה על חוסר פוטנציאל לבנות קשר עמוק לאורך זמן?



  • אם השותף לפגישה אמר את מה שאמר או עשה את מה שעשה, האם זה מעיד על פגם משמעותי באישיות שלו?



  • האם בפגישה הראשונה נותנים חשיבות למסגרת החיצונית של הפגישה, ולא לסגולות הפנימיות של האדם, במעט הזמן שקלטנו אותו?

  • אם ניתן צ'אנס לפגישה השנייה, האם יהיה זה בוודאי, כמו בפעמים קודמות שנתנו צ'אנס?

כעת אחרי שהצבנו סימני שאלה על דרכי קבלת ההחלטה שלנו בפגישה הראשונה, נוכל לשאול שאלות נוספות...





דעו לכם ששאלות חשובות יותר מטיפים. על ידי שאלות שאתם נדרשים לחשוב עליהם ולמצוא את תשובתכם הפנימית, אתם יוצרים את השינוי שלכם מתוך עצמכם

איזה אדם אני צריך להיות כדי שהאדם שאפגוש יתפס בעיניי כאביר או נסיכה? מהי הדרך שבה אני יכול לראות את האדם שמולי, כדי שאומר לעצמי שמצאתי בו תכונות ומאפיינים המשמעותיים לי? מהו משקל התכונות והמאפיינים האלו שמצאתי בו/ה? האם לדעתי יש בו או בה את המירב המתאים לי כדי ליצור כלפיו או כלפיה יחס עתידי של האביר או הנסיכה? מה בעצם חסר לי כדי שאהיה נלהב יותר?

נראה לי שיש כאן מספיק שאלות מעוררות מחשבה.

שימו לב! דעו לכם ששאלות חשובות יותר מטיפים. על ידי שאלות שאתם נדרשים לחשוב עליהם ולמצוא את תשובתכם הפנימית, אתם יוצרים את השינוי שלכם מתוך עצמכם. אתם היוצרים את ההצלחה שלכם, אתם מפתחים את האחריות שלכם לפתרון שלכם. אתם יכולים לקחת את רשימת השאלות ולכתוב לעצמכם תשובות, או לענות בעל-פה לאדם הקרוב לכם.



בסופו של דבר, הכל תלוי בכם ולא בטיפים שתקבלו.



דרך צלחה!