לנשיא קצב.



אני מסתכלת עליך באינטרנט. אתה נותן את נאום חייך. בכעס, בזעם ועם דמעות בעיניך, אתה מגן על שמך הטוב ועל חפותך. לתקשורת, אתה מכוון אצבע מאשימה וזועק: "שפכתם את דמי!". " לא עצרתם לרגע לשאול, אם אולי מדובר בעלילת דם, בשקר". "אינני מבין מאין האיבה, מאין השנאה הזאת הנובעת מאמצעי התקשורת?". "מנין יצר הטרף שבלבל לכם את חוש האמת והצדק?". "הפצתם סיפורים מסמרי שיער נגדי שהוצגו כעובדות". "איפה יפי הנפש? מדוע הם אינם מרימים את קולם על שיתוף הפעולה הנורא הזה בין התקשורת לבין המשטרה?". "מתנהלת בתקשורת שטיפת מוח שלא כדוגמתה, ממש לינץ' תקשורתי, ציד מכשפות. מדי ערב, מדי שעה השמעתם שטיפת מוח נגדי".



משה קצב, איפה היית כשאחינו מתיישבי גוש קטיף וצפון השומרון באו אליך ובכו בכי מר על החורבן והגירוש המתקרב? איפה היה קולך לאור רמיסת זכויות האדם שלהם?

אני מסתכלת עליך במסך וסערת רגשות גדולה אוחזת בי. אני כל כך הייתי רוצה ממש ברגע זה לעצור את נאומך ולזעוק: "עכשיו אתה מתעורר?! עכשיו שאתה נמצא על כס הנאשם, אתה סוף-סוף פותח את הפה? ריבונו של עולם, איפה היית כשעשו לנו את מה שאתה טוען שעושים לך?

משה קצב, איפה היית כשאחינו מתיישבי גוש קטיף וצפון השומרון באו אליך ובכו בכי מר על החורבן והגירוש המתקרב? איפה היה קולך לאור רמיסת זכויות האדם שלהם? איפה היה הזעם והכעס שלך כשיום יום הפיצו בתקשורת עלילות דם נגד המחנה הלאומי? יום-יום, שעה-שעה שפכו את דם המתנחלים בתקשורת. הפיצו סיפורים שקריים מסמרי שיער על "המתנחלים המסכנים את שלום המזרח התיכון". למה שתקת כשהתנהל נגד כל המחנה הכתום ציד מכשפות, שטיפת מוח מקיאוולי ולינץ' תקשורתי? אף מילה לא שמענו מבית הנשיא כשהמפלצת התלת-ראשית, פרקליטות-משטרה ותקשורת, סתמה את הפה למחנה שלם, והעמידה לדין את כל מי שהיעז לפתוח את הפה נגד תוכנית הגירוש של שרון.

אחרי הגירוש, איפה הייתם אתה ורעייתך כשהתשקורת והשלטון הפקירו את אחינו המגורשים לגורלם המר במחנות פליטים כשהם שבורי לב, בלי פרנסה ובלי בית, ממש כגוויות מהלכות. "איפה יפי הנפש", זעקנו. איפה כל אלה הדואגים לפליטים באפריקה, אך יורקים על מגורשי גוש קטיף וצפון השומרון? ואתה היית ביניהם.

איפה היית כששוטרי יס"מ במדים שחורים ביצעו את הפקודה המפורשת לבצע פוגרום בילדינו שבעמונה? איפה היה הכעס והזעם שלך לאור תמונות הזוועה של פרשי היס"מ הדורסים ילדים ונשים נאמני ארץ ישראל?! איפה הייתה המחאה שלך לאור ההתקפה התקשורתית על יהודי עמונה ותומכיהם? למה לא נשמע קולך כשאלותיהם של היס"מניקים פתחו את הראש לילדים בני עשר, ואחר כך: למה לא שמענו ממך כשלא נפתחו תיקים פליליים נגד מבצעי הפוגרום?

הלאה. למה לא שמענו זעקה מפי הנשיא לאחר ש-20 יהודים חפים מכל פשע קיבלו צווי הרחקה מביתם. זורקים יהודים מביתם לתקופה של עד שנה בלי כתב אישום ובלי שהם עשו דבר. מעשה שבחוץ לארץ היה מוגדר כאנטישמיות לשמה, ואתה הנשיא שותק. כמה עלילות דם לא הפיצו עליהם? איזה לינץ' תקשורתי לא עשו נגדם? אך מבית הנשיא לא נשמע קול. אותו שקט מפלצתי ששרר בבית הנשיא לפני ואחרי הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון, שרר גם עכשיו.

איפה היה קולך כשממשלת ישראל לאחרונה מסרה נשק, תחמושת וכסף למחבלים, צעד שמהר מאוד יעלה לנו שוב בקורבנות ובדם? למה לא שמענו זעקת גוועלד מבית הנשיא האמור לדאוג לשלומו של העם?



משה קצב, אינני יודעת אם אתה חף מפשע או לא. גם לא כל כך איכפת לי. מגיע לך כל מה שקורה לך. שתיקתך בעת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון הפכה אותך לשותף לפשע הגירוש

אוכל למלא עוד דפים רבים של דוגמאות בהן ציפינו לשמוע את קולו של הנשיא, אך התאכזבנו. והסיבה ברורה: מהיום הראשון בו הבסת את שמעון פרס ונכנסת לבית הנשיא, עשית את הכל כדי למצוא חן בעיני השמאל. לא רצית חלילה להצטייר יותר מדי יהודי ויותר מדי פטריוטי-לאומי, שמא חלילה התשקורת והשמאל לא יאהבו אותך. לא פתחת את פיך בכל הנושאים הכואבים המתוארים לעיל, כי לא רצית חלילה להרגיז את החונטה השמאלנית השלטת.

וראה איזה פלא: זה לא עזר לך. כמו שבשביל האנטישמים, יהודי תמיד יישאר יהודי ולא חשוב אם זה יתגייר, ינשק את הצלב שלוש פעמים ביום, ואף יסכים להזיק לאחיו היהודים. כך בשביל השמאלנים בפרקליטות, בתקשורת ובמשטרה, ימני יישאר תמיד ימני. ולא חשוב עד כמה הוא ירקוד "מה יפית" מול השמאל. בהתחלה הם ישתמשו בו, ואחר כך יזרקו אותו לפח הזבל.

משה קצב, אינני יודעת אם אתה חף מפשע או לא. גם לא כל כך איכפת לי. מגיע לך כל מה שקורה לך. שתיקתך בעת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון הפכה אותך לשותף לפשע הגירוש. רק על זה מגיע לך לשבת בכלא לכמה שנים טובות.