בעלון שבת האחרון, בהוצאת מועצת יש"ע, התגלה הגועל המוסרי הקיים בה. בזמן שבתי גוש קטיף וצפון השומרון עדיין חרבים ופצעי עמונה טרם הוגלדו ובזמן שהשמאל גורר אחריו את העם לאסון, מכריזה מועצת יש"ע כי האויב האמיתי והגדול שלנו כעת הוא הכביש, תאונות הדרכים. שפשפתי את עיניי שוב ושוב, האומנם?!



בזמן שבתי גוש קטיף וצפון השומרון עדיין חרבים ופצעי עמונה טרם הוגלדו ובזמן שהשמאל גורר אחריו את העם לאסון, מכריזה מועצת יש"ע כי האויב האמיתי והגדול שלנו כעת הוא הכביש, תאונות הדרכים

בזמן שאנשים עושים לילות כימים לתקן את עוול הגירוש ולשנות כיוון מהריסה לבנייה, מנסיגה ובריחה לעלייה והתמדה, מהתנתקות מהעבר ההווה והעתיד להתחברות לכל אלה, באה מועצה המתהדרת בשם לא לה והולכת לרקוד על פי אג'נדות חברתיות למיניהן על מנת לתפוס כותרות ולהצטייר מול אילי התקשורת והעם שטום העיניים כחברתיים שלא איכפת להם מארץ ישראל.

בכוח ובהתמדה מנסה מועצת יש"ע למנוע ולעכב פעולות שמעליהן נסוך קו היוזמה. פעולות שנובעות מהציבור שלנו, במקוריות, ולא הליכה אל מקדשי השמאל ותפיסות העולם שלהם אשר הובילו אותנו עד כה לאבדון, להרג ולחרפה.

בשומרון מתארגנים לעלייה מחדש לחומש, ובמועצת היישובים היהודיים ביהודה ושומרון מתעסקים בתאונות דרכים שאגב באחת התגובות לפרסום העניין בNRG- הוזכרה עקיצה כואבת בשאלה: האם זה לא רק בגלל התאונה שקרובה לליבם?

מנהיגים יקרים: בזמן שעם ישראל כשל במלחמתו האחרונה ידעתם לקרוא לראשי המדינה וקברניטיה לעזוב את תפקידם ונופפתם כרזות: "נטלתם הנהגה, קחו אחריות". והציבור אינו מבין מדוע לא הנפתם כרזות אלו בתום הגירוש כלפי עצמכם?



אל נא תבזבזו זמנכם במעשים אלה. לשמאל יש מספיק כסף ואנשים, כדי להעסיק אנשים שיעשו לביתם. בואו איתנו לחומש, כי בחומש משנים את כיוון הרוח

כל ניסיונותיכם ליצור הנהגה כאילו אובייקטיבית, המורכבת ממספר אנשים גדול וכו', נתפסים כניסיון שלכם לתפוס שוב את ההנהגה ואת אמון הציבור שאותו אתם מתיימרים להנהיג. חדלו מלהוביל אותנו לתהום ותנו לנו לשנות כיוון. תנו לצעירים מכם שלא באו בקיץ תשס"ה למחות, אלא להיאבק. תנו לאלה שמאמינים ביכולתם להוביל את העם: אלה שמאמינים שהעם הוא יותר טוב מאלה המייצגים אותו בפרלמנט. אלה שיש להם תפיסות עולם משלהם, אמונה משלהם, דרך חיים ומרץ להוביל ולנצח להחזיק במושכות. ואל תפריעו להם עם מעשי ההבל אשר מציירים את הציבור שלנו יפה אל מול השמאל.

השמאל המציא אג'נדה, גם לנו יש אג'נדה.

ולכם חבריי אני קורא: אל נא תבזבזו זמנכם במעשים אלה. לשמאל יש מספיק כסף ואנשים, כדי להעסיק אנשים שיעשו לביתם. בואו איתנו לחומש, כי בחומש משנים את כיוון הרוח. בחומש מקבלים את הנהגת העם. בחומש כורתים ברית עם ה' נחלתו ועמו, ועוברים מקרב נסיגה והשהייה לקרב מיגור והתקפה: מיגור אויבנו, והשבת מלכות ישראל לעם ישראל.