במשך שנים נלחמת מדינת ישראל ברדיו הפיראטי וללא הצלחה. המצב הגיע עד כדי סכנת נפשות והשבתה מוחלטת של נמל התעופה, השער האווירי, של מדינת ישראל. מדוע באמת מדינת ישראל לא מצליחה למנוע את השידורים הפיראטים?



כאשר הוכח שתחנות כמו ערוץ 7, קול האמת וקול החסד, הם צורך אמיתי של למעלה ממיליון מאזינים, הייתה זו סיבה טובה של הדיקטטורה הנאורה להילחם בהם ולסגור אותם

הסיבה לכך היא פשוטה. במדינת ישראל "החופשית והדמוקראטית" אתה יכול לשמוע רק רדיו "ישראלי". ישראלי פירושו, לצורך העניין, היא אותה תרבות המנותקת מעברה ההיסטורי ושורשיה והמנסה לייצר את היהודי החדש "הנורמאלי". "לא צריך את ההיסטוריה הזו", אמר פרס בהציעו לבטל את שיעורי ההיסטוריה המעטים שעדיין נלמדים בבתי הספר. "מחר ביום האופניים יצומו ויתפללו בבתי הכנסת", דווח במהדורת "מבט" ביחס ליום הכיפורים. רוח ישראלית זו נושבת מגלי צה"ל, מרשת ב', מרשת ג' , מערוץ 1 ואפילו מהערוצים הלכאורה מסחריים כמו ערוץ 2 וערוץ 10, אשר נמצאים תחת הפיקוח של הרשות השנייה.

אולם במדינת ישראל יש ציבור יהודי ענק שלא מתחבר לרוח זו. הוא סולד ממנה ובז לה. ציבור זה מושתק בכח החוק עשרות שנים. כאשר הוכח שתחנות כמו ערוץ 7, קול האמת וקול החסד, הם צורך אמיתי של למעלה ממיליון מאזינים, הייתה זו סיבה טובה של הדיקטטורה הנאורה להילחם בהם ולסגור אותם. כאשר מנסים לכלוא את הרוח היא פורצת, וכאשר אין לה נתיב חוקי מוסדר היא עושה זאת בדרכים אחרות.

מנהיגות יהודית הכינה בעבר הצעת חוק "שמיים פתוחים", הצעה המאפשרת שידורי רדיו לכל מי שמעוניין. העיקרון הוא פשוט: יש כמעט אין ספור תדרים לשידור בערוצים דיגיטאליים. המדינה תשווק ערוצים אלו לכל מי שישלם אגרת רישיון. שידורים מוסדרים אלו לא יפגעו בנמל התעופה, ובדרך זו תהיה מדינת ישראל באמת חופשית ותאפשר לכל אזרחיה להביא לידי ביטוי את דעותיהם ותרבותם. הפיתרון הפשוט הזה לא יעבור בקלות. מוקדי הכוח האמיתי במדינה, התקשורת ומערכת המשפט, ילחמו בו בכל כוחם ורשות השידור, הממומנת היום על ידי הציבור בכמעט מיליארד שקל, תהפוך למיותרת. ערוצי רדיו ותקשורת חופשיים מפיקוח של הרשות השנייה יאפשרו לציבורים מושתקים לבוא לידי ביטוי, וכך תפגע באופן אנוש ההגמוניה השמאלנית השלטת בקרב האליטות.



מנהיגות יהודית הכינה בעבר הצעת חוק "שמיים פתוחים", הצעה המאפשרת שידורי רדיו לכל מי שמעוניין. העיקרון הוא פשוט: יש כמעט אין ספור תדרים לשידור בערוצים דיגיטאליים

עצמו לרגע את העיניים ודמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לרכב, פותחים את הרדיו ושומעים בחדשות: "כתבנו עמית מוסר שנמצאה הסיבה האמיתית לשיבוש הקשר האווירי בנמל התעופה בן גוריון. עתה מתברר כי משדר הרדיו של קול רמאללה הוא החוסם את הקשר בין המטוסים למגדל הפיקוח. כתבנו מזכיר שמשדר זה היה בעבר של רשת ג', ונמסר במתנה לפני כעשר שנים לרשות הפלשתינאית על ידי שרת החינוך שולמית אלוני. עתה מתברר שכדי לפגוע במרחב האווירי של מדינת ישראל לא זקוקים לטילים, מספיק משדר טוב וחזק הממוקם מספיק קרוב לנמל התעופה, כדי להביא לסגירת השער האווירי של המדינה". חדשות מעין אלו תשמעו רק כאשר בעזרת ה' מנהיגות יהודית תגיע לשלטון ותשחרר את כולנו מהלפיתה החונקת של השמאל.

מיותר לציין שמנהיגות זו תדע גם כיצד להחזיר את המשדר ואת מקומו לעם ישראל.